וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן התוצאה הגיע, אס"א ת"א עמדה בו

Shooter

9.11.2007 / 20:25

אחרי שהציגה יכולת בינונית במחזורים הראשונים, אס"א גברה על הפועל ראשל"צ 23:27. מכות במשחק בין עירוני פ"ת לארזים ר"ג

אתר shooter.co.il מדווח כי המחזור השישי בליגת העל בכדוריד התקיים הערב. במשחק המרכזי גברה אס"א תל אביב על הפועל ראשון לציון 23:27 ושמרה על מאזן מושלם, כמו האלופה מכבי ראשון לציון, שגברה על מכבי ק"ש חולון 23:31.

את ההצגה של המחזור גנבו דווקא עירוני פתח תקווה ומכבי ארזים רמת גן, שהמשחק בינהן פוצץ בדקות הסיום בגלל קטטה בין שחקני שתי הקבוצות ואוהדי פתח תקווה, שפרצו למגרש.

אס"א תל אביב - הפועל ראשון לציון 23:27

האדומים רדפו אחרי אס"א לאורך כל המחצית הראשונה, ובסיומה ארז גורלנד הצליח למחוק יתרון של שני שערים לטובת התל אביבים ולהשוות ל-14:14. דקות טובות של השוער מישה לוין בפתיחת המחצית השניה איפשרו לאס"א לחזור ליתרון, כאשר האדומים הבקיעו את שערם הראשון במחצית כעבור 8 דקות בלבד. 5 דקות לסיום, זריקת תחתית של עמיר שור העלתה את אס"א ליתרון 21:25, ואחרי הרחקה באדום של גדווילס, זה כבר היה גדול על ראשון. דן מירקוס, רוני גבאי ואיציק חליפי כבשו 4 שערים כל אחד לאס"א, ג'ון אונשה כבש 6 שערים לראשון לציון.

עירוני פתח תקווה - ארזים רמת גן 28:29 (נתון לשינוי)

אחרי מחצית ראשונה צמודה, המארחים מפתח-תקווה עלו ליתרון של שישה שערים, 7 דקות מפתיחת המחצית השניה. חמש דקות לסיום, הרמת גנים חזרו למשחק והישוו ל-27:27, כאן התחיל הבלגאן הגדול שמקורו במשחק אגרסיבי של האורחים. אמי צ'וקואמיקה (מרפק לשחקן יריב) ואלון שוורץ (ויכוח עם השופטים) הורחקו בכרטיס אדום ושתי דקות לאחר מכן הגיע תורו של בני אינגל מאותה הקבוצה, שביצע עבירה בלתי ספורטיווית.

בתגובה לעבירה של אינגל, פרצו למגרש כ-40 אוהדים של עירוני פתח תקווה ופתחו בתגרה עם שחקני רמת גן, בה היו מעורבים גם שחקני הקבוצה המארחת. שופטי המשחק ביקשו להזמין לאולם כוח משטרתי וכשזה הגיע כעבור 10 דקות, סירב מאמנה של ארזים, ניב וינטרוב, לחדש את המשחק וכל זה במצב של 28:29 לפתח-תקווה. מי שתקבע את תוצאת הסיום תהיה וועדת המשמעת של איגוד הכדוריד. ולאדי שנקוק כבש 8 שערים לפתח תקווה, אהרון אמיר ועמית בן שושן הוסיפו 6 כל אחד. אקה אייזק ואמי צ'וקואמיקה כבשו 7 שערים כל אחד לארזים.

מכבי ראשון לציון - מכבי ק"ש חולון 23:31

המפנה של האלופה חל באמצע המחצית הראשונה, כשעלתה ליתרון בן חמישה שערים. חולון ניסתה לחזור לעצמה בתחילת המחצית השניה כשצימקה למינוס 3, אבל זה היה המקסימום שהיא הגיעה אליו. תום מטלון הוביל את מכבי ראשון עם 8 שערים, יואב נאמן הוסיף 5. כריס אוגדובה כבש 12 לחולון, סרגיי סבצ'נקו הוסיף 3.

א.כ נס ציונה - מכבי תל אביב 22:22

שוער מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, צביקה גרוס, חסם למארחים מנס ציונה את השער במחצית הראשונה ובצד ההתקפי, ליאור לבר הוביל את האורחים ליתרון מפתיע של 6:13 בהפסקה. במחצית השניה הייתה זו מכבי תל אביב שהתקשתה למצוא את השער, ונס ציונה הישוותה ל-18:18, 7 דקות לסיום - השיוויון הזה נותר עד לבאזר. לירון פיירמן כבש 6 לנס ציונה, אייל שור הוסיף 5. ליאור לבר כבש 6 למכבי תל אביב, אדו עבדולראזק הוסיף 4.

הקרייתים - הפועל רמת גן 23:19

המארחים פתחו טוב והובילו 4:7, עמרי מיימון הצליח להחזיר את רמת גן למשחק אבל הקרייתים לא ויתרו וסיימו את המחצית הראשונה ביתרון 12:14. מודי סורדו היה האחראי למהפך במחצית השניה ובזכותו הקרייתים כבשו 5 שערים בלבד במחצית השניה, בעוד שאולג ויוסיאני הוביל את רמת גן לניצחון ראשון אחרי ארבעה הפסדים. ויוסיאני כבש 7 לרמת גן, יריב רינקוב כבש 6 לקרייתים.

א.ס רמת השרון - בני הרצליה 29:26

מילאן סטאניץ' ודימה ינדוביצקי הובילו את הרצליה ליתרו של ארבעה שערים במחצית הראשונה, אלא שרמת השרון חזרה לעצמה וצימקה ל-13:11 במחצית. היא המשיכה במומנטום במחצית השניה כשצימקה ל-19:18, אבל איבדה כדורים גורליים במאני טיים ואת המשחק כולו. סטאניץ' וינדוביצקי כבשו 6 כל אחד להרצליה, טונדי עבדולראשיד כבש 8 לרמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully