וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתפקו בצמד

10.11.2007 / 16:38

שערים של טורס וג'רארד סידרו ניצחון לליברפול, 0:2 על פולהאם. סנדרלנד וניוקאסל סיימו ב-1:1. ווסטהאם הביסה את דרבי 0:5

המחזור ה-13 בפרמיירליג יצא הערב (שבת) לדרך עם שלושה משחקים. ליברפול חזרה מחגיגות ה 0:8 מול בשיקטש למציאות הקשה יותר בליגה המקומית מול פולהאם, ואחרי 81 דקות מאופסות, הבקיעה פעמיים בדרך לניצחון 0:2. המשחק המרכזי בשבת מבחינתם של האנגלים היה הדרבי הצפוני בין סנדרלנד לניוקאסל, שהסתיים בתיקו 1:1. במשחק נוסף השפילה ווסטהאם את דרבי האחרונה בביתה עם 5:0 נפלא. לי בוייר כבש שניים לווסטהאם שעושה קולות ראשונים של קבוצת צמרת.

בן סהר וקווינס פארק ריינג'רס סיימו את משחק הליגה מול קריסטאל פאלאס בחוץ בתיקו 1:1. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-90 וקבוצתו מדורגת במקום ה-22 עם 15 נקודות.

ליברפול - פולהאם 0:2

אחרי השלושער מול בשיקטאש בליגת האלופות, יוסי בניון עלה היום בהרכב של ליברפול כשהוא רעב לשערים נוספים, אבל זה לא היה הערב שלו, לפחות לא במה שנוגע להבקעה. הקשר הישראלי נגח לשער ברשלנות (27) והחמיץ הזדמנות טובה לעלות את המקומיים ליתרון מוקדם. הוא גם היה קרוב מאוד לכבוש בדקה ה-63 אבל בעיטה מסובבת שלו נעצרה על ידי השוער ניימי. ארבע דקות אחר כך מסירה מצוינת שלו לורונין כמעט הפכה לבישול אבל האוקראיני החמיץ מקרוב.

כשכבר נראה היה שליברפול בדרך לעוד תיקו מאכזב, הגיע פרנדדו טורס, שנכנס במהלך המחצית השנייה, והביא את היתרון המיוחל. בעיטת הרחקה ארוכה של ריינה מצאה את הספרדי שחדר לרחבה, היתל במגינים והשחיל בעיטה רכה ומדויקת לפינה של ניימי. ארבע דקות לאחר מכן וכבר 0:2,אחרי שקרואץ' הוכשל וסטיבן ג'רארד כבש מהנקודה הלבנה. בעקבות הניצחון טיפסה הקבוצה של בניטז באופן זמני למקום הרביעי, על חשבונה של צ'לסי.

סנדרלנד - ניוקאסל 1:1

הדרבי הגדול ביותר באנגליה, זה של טיין אנד וור, הסתיים ללא הכרעה. דני היגינבותאם, שהצטרף בקיץ מסטוק, העלה את החתולים השחורים ליתרון בדקה ה-52 ורוי קין כבר ראה איך קבוצתו פותחת פער של 4 נקודות מהקו האדום, אבל ג'יימס מילנר הישווה כעבור 13 דקות.

מייקל צ'ופרה, שגדל בניוקאסל, והגיע לסנדרלנד בקיץ מקרדיף, כמעט כבש שער ניצחון מול קבוצת נעוריו בדקה ה-81, אבל מצא רק את המשקוף וסנדרלנד תיאלץ להמשיך לחפש ניצחון בית ראשון על ניוקאסל בעונה הבאה, בתקווה שהיא תשרוד בליגה הבכירה.

דרבי קאונטי - ווסטהאם 5:0

דרבי קאונטי נועלת הטבלה, עלתה למשחק אחרי שלא כבשה במשך 431 דקות. ניצחון במשחק הזה יכול היה בסיטואציה מסויימת להעלות אותה מעל לקו האדום ולסמן את תחילתה של דרך חדשה, אבל לווסטהאם היו תוכניות אחרות לגמרי והיא השפילה אותה 5:0

המחצית הראשונה עוד היתה שקולה, כשרק שער של לי בוייר (41) מפריד בין שתי הקבוצות, אבל במחצית השניה הגיעה ההתפרקות של המקומיים האומללים. מתיו אתרינגטון (51), עצמי של אדי לואיס (55), שער נוסף של בוייר (59) ועוד אחד של נולברטו סולאנו (69) סידרו ניצחון ענק לוסטהאם שמטפסת למקום התשיעי.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
  • עוד באותו נושא:
  • סנדרלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully