וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קטמון עדיין מושלמת

9.11.2007 / 16:30

קבוצת האוהדים ניצחה את מכבי קרית גת בחוץ 1:3 ושמרה על מאזן מושלם במחוז דרום, כמו עירוני בת ים. צור שלום וגלבוע מושלמות בצפון

הפועל קטמון/מבשרת, קבוצת האוהדים של מאוכזבי הפועל ירושלים, שמרה היום (שישי) על מאזן מושלם בליגה א' צפון, אחרי שניצחה בחוץ את מכבי קרית גת 1:3. זה היה ניצחונה הרביעי של קטמון בארבעה משחקים. אלון אסרף העלה את הירושלמים ליתרון מוקדם בדקה השלישית, אבל ליאור סודמי מקרית גת הישווה כעבור חמש דקות. אסרף השלים צמד בדקה ה-73 כדי להחזיר את קטמון ליתרון, ובדקה ה-85 השלים שלושער כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

מי שמובילה את ליגה א' דרום יחד עם קטמון היא עירוני בת ים, שגברה בחוץ על מכבי באר שבע 1:2. עדי שקרוקה (60) ואלעד כהן (84, פנדל) כבשו לבת ימים, שקד בוארון צימק לבאר שבע בדקה ה-87 ופיספס הזדמנות להשוות כשהחמיץ פנדל בדקה ה-90.

משה אסולין, האח של ליאור, ממשיך לככב במדי העולה החדשה בית"ר כפר סבא, שעלתה למקום השני אחרי ניצחון 0:2 על צפרירים חולון. אחרי הרביעיה שלו במחזור הקודם, אסולין הסתפק בצמד בדקות 51 ו-68, שהעלה את קבוצתו למקום השלישי.

שאר המשחקים בדרום:

עירוני נתיבות - עירוני כפר יונה 1:2
מכבי קרית מלאכי - מכבי יבנה 2:2
הפועל נחלת יהודה - עירוני אופקים 0:3
עמישב פתח תקוה - עירוני רמלה 3:0

כמו בדרום, שתי קבוצות שמרו על מאזן מושלם אחרי המחזור הרביעי בליגה א' צפון - מכבי צור שלום ואסי גלבוע. צור שלום גברה בביתה על בית"ר צפת 0:1 משער של יעקב רבינוביץ' בדקה ה-26. גלבוע ניצחה בחוץ את הפועל כפר קנא 0:1 משער של איעד סמעאן שתי דקות לסיום.

שאר המשחקים בצפון:

הפועל הרצליה - עירוני שלומי/שפרעם 3:0
הפועל אום אל פאחם - עירוני טבריה 0:2
בית"ר חיפה - עירוני אום אל פאחם 1:1
הפועל מקר - בית"ר איחוד/משהד 4:0
הפועל עפולה - אחווה חיפה 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully