וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני ייעדר חודש

9.11.2007 / 17:52

כוכב מנצ'סטר יונייטד נפצע ויחמיץ את משחק נבחרת אנגליה מול קרואטיה. דייויד בקהאם דווקא זומן על ידי סטיב מקלארן לסגל למשחק

נבחרת אנגליה בצרות. לאחר הפסד החוץ ברוסיה, 1:2, הסיכויים להעפיל ליורו 2008, נראים קלושים במיוחד. בראש ובראשונה, אנגליה מקווה להחלקה של רוסיה, נגד לא אחרת מאשר נבחרת ישראל, ואז תזדקק לניצחון נגד קרואטיה, במשחק עם הגב אל הקיר. אם זה לא מספיק, החלוץ ווין רוני נפצע באימונה של מנצ'סטר יונייטד ביום שישי וייעדר כחודש מהמגרשים.

וכשמדברים באנגליה על משחקים עם הגב אל הקיר, מיד עולה שמו של האיש שכבר מזמן לא שיחק כדורגל תחרותי אמיתי: דייויד בקהאם, שעבר לא מכבר ללוס אנג'לס גלקסי, מליגת ה-MLS האמריקאית. המאמן, סטיב מקלארן, עלה על מטוס, והגיע עד אל איי, כדי לבחון את כושרו של הכוכב שלו: "טסתי כדי לבדוק מה מצבו. הוא בכושר, אז הוא בסגל", אמר מקלארן. "למשחק גדול, אנחנו צריכים שחקנים גדולים כמו דייויד".

עוד לפני המשחק נגד קרואטיה, תצא אנגליה למשחק אימון נגד אוסטריה ב-16 בנובמבר, ושבוע מאוחר יותר תעלה למשחקה הגורלי. ג'ון טרי עדיין פצוע וייעדר מהמשחק, וריו פרדיננד מורחק, כך שההגנה של אנגליה תיאלץ להתמודד עם חוסר ניסיון של בלמיה הצעירים.

הסגל של אנגליה: רובינסון, קארסון, ג'יימס, פיל נוויל, קמפבל, ריצ'ארדס, בראון, לסקוט, שורי, ברידג', אשלי קול, בקהאם, רייט פיליפס, בנטלי, ג'רארד, למפארד, הארגיבס, בארי, ג'ו קול, גאונינג, יאנג, סמית', קראוץ', דפו ואואן.

ווין רוני נפצע וייעדר כחודש

חלוצה של נבחרת אנגליה ומנצ'סטר יונייטד, ווין רוני, ייעדר מהמגרשים כחודש, זאת אחרי שנפצע בקרסולו באימון שערכו השדים האדומים ביום שישי.

מנצ'סטר יונייטד אישרה באתר האינטרנט הרשמי של הקבוצה כי רוני יחמיץ את משחק הליגה הקרוב מול בלקבורן (ביום ראשון) וכמו כן, לא יעמוד לראשותו של מנג'ר נבחרת אנגליה סטיב מקלארן, במשחק הגורלי מול קרואטיה במוקדמות יורו 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully