וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון ניצחה בגליל, בני השרון בעמק

11.11.2007 / 21:46

פרט לקטסטרופה במלחה היה גם כדורסל: הכתומים השיגו ניצחון בכורה העונה, 84:94 על הגליל. טפירו וחבריו ניצחו את גלבוע/עפולה 72:83

זו היתה אמורה להיות חגיגה של כדורסל במלחה, במשחק בו אירחה הפועל ירושלים את הפועל חולון, אבל האלימות במגרשי הספורט שוב הרימה הערב את ראשה. 1:30 לסיום, במצב של 89:94 לירושלים, נזרק חזיז (ככל הנראה) מיציע האוהדים, ופגע בצורה חמורה בידו של מאבטח ירושלמי, שישב ליד ספסל חולון.

והיה גם כדורסל הערב. בני השרון פגשה בעמק יזרעאל את גלבוע/עפולה והשיגה ניצחון ליגה שני רצוף, 72:83. אשקלון היקשתה על נהריה במחצית הראשונה, אך בסיום חזרה מעין שרה עם תבוסה 102:76. היה זה ניצחונה הביתי הראשון העונה של נהריה. גליל עליון ממשיכה להידרדר, ונשארה הקבוצה היחידה העונה שטרם ניצחה, אחרי שהפסידה בכפר בלום למכבי ראשון לציון 94:84, שחגגה ניצחון ראשון העונה.

הפועל ירושלים - הפועל חולון 89:94 (הופסק 1:30 דק' לסיום המשחק)

לפני המשחק היה עימות בין אוהדי חולון למארגני המשחק. אוהדי חולון הופתעו לגלות שהכרטיסים אותם רכשו הם ליציעי העמידה במלחה, והביעו את זעמם בכך שירדו בכח ליציע הישיבה. לפני המשחק עצרה המשטרה שני אוהדי חולון, אשר ניסו להגניב אבוקה למגרש. ירושלים פתחה עם וויל בליילוק, מרכוס סלוטר, ג'יימי ארנולד, שרון ששון וטימי באוורס. החמישייה של חולון כללה את פי.ג'יי טאקר, אריק קמבל, מורן רוט, צ'סטר סימונס ואבישי גורדון. סימונס להט עם 13 נקודות בפתיחה, והוליך את חולון ליתרון 7:16 מהיר. חולון המשיכה במומנטום, כשהיא מקפידה לשלוח שחקנים לריבאונד התקפה ולכפות משחק מהיר על ירושלים. בתום הרבע הראשון הוליכה חולון 23:29.

עמית תמיר פתח את הרבע השני עם שלשה, והבהיר שחולון לא מתכוונת להאט. טאנוקה בירד נכנס באמצע הרבע וצלף שלשה כדי לרשום נקודות ראשונות בליגת העל. ירושלים לא מצאה פיתרון לאיזורית של חולון, אך מנגד שתי עבירות מהירות של סימונס האטו את קצב ההתקפה החולונית. במחצית הוליכה חולון 45:52. במהלך הרבע השני נקע ג'יימי ארנולד את רגלו ועבר טיפול על ידי הצוות הרפואי של ירושלים.

ברבע השלישי טימי באוורס החזיק את ירושלים במשחק, ארנולד נכנס באמצע הרבע, אבל המארחים לא הצליחו לכפות מהפך בתוצאה, ובתום השלישי הוליכה חולון 75:77. שלשה של יהוא אורלנד בתחילת הרביעי העניקה סוף סוף יתרון לירושלמים. משחק אנוכי של טוני וושהאם איפשר לאדומים לשמור על יתרונם. מורן רוט המצוין לקח אחריות, וסל גדול שלו העלה את חולון ליתרון 3. מאליק דקסון החטיא שלשה פרועה, ארנולד דייק מהקו, רוט איבד וירושלים עלתה ל-89:92. 1:30 לסיום נזרק רימון מהיציע, התפוצץ על הפרקט ופגע במאבטח ירושלמי, שדימם בידו. המשחק הופסק מיד על ידי השופטים, והמאבטח קיבל טיפול מידי מצוות רפואי שנכח במקום. מן הסתם, אחרי אירוע אלים וחסר תקדים זה במגרשי הכדורסל, המשחק לא חודש.

הפועל גלבוע/עפולה - בני השרון 83:72

שתי הקבוצות הגיעו למשחק אחרי ניצחונות במחזור הקודם, והמארחת, בבכורה הביתית שלה, לא רצתה לאכזב את אנשי העמק. עמית בן דוד, למונט ג'ונס, גור פורת, טונג'י אווג'ובי וג'רמיין הול היוו את החמישייה הפותחת של המארחים. בני השרון פתחה עם ניצן חנוכי, קוקי בלצ'ר, אנדודי איבי, מאיר טפירו ואוסמאן סיסה. ריצת 0:7 של גלבוע/עפולה פתחה עבורה יתרון קטן בתחילת הרבע הראשון. בני השרון פנו אל סיסה ואיבי (8 נקודות ברבע) שלא איכזבו מתחת לסלים, ובני השרון הוליכה 21:24 בתום 10 דקות. ברבע השני סיסה היה בלתי ניתן לעצירה, ובני השרון שמרה על יתרון 10, שפתחה עוד בתחילת הרבע. המארחת לא הצליחה להתקרב ובמחצית הוליכה בני השרון 37:46.

בתחילת הרבע השלישי השתלט עמית בן דוד על משחק ההתקפה של גלבוע/עפולה, אבל זה לא ממש עזר לשחקניו של אבנר יאור, שראו את אוסמאן סיסה וג'ייסון וויליאמס מעלים את בני השרון ל-54:67 בסוף הרבע השלישי. למונט ג'ונס התעורר בשורות המארחים, שצימקו למינוס 12, אבל טפירו התעורר כדי למנוע אפשרות שהמארחים ירימו ראש. שלשה של אווג'ובי הורידה למינוס 7, דקה לסיום וגלבוע/עפולה ניסתה למצוא את הכוחות כדי לחלץ ניצחון מהמפגש. בסופו של דבר בני השרון לא איבדה את קור הרוח בדקת הסיום, וניצחה 72:83.

קלעו לגלבוע/עפולה: למונט ג'ונס (8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) 20 נקודות, אקינה איבקווה 11, ג'רמיין הול וגור פורת 8 כל אחד, טונג'י אווג'ובי 7, חנן קולמן 2, נייטי קרטר 1, כן שותפו נועם מטלון ודגן יבזורי.

קלעו לבני השרון: אנדודי איבי (9 ריבאונדים) 19 נקודות, קוקי בלצ'ר (7 אסיסטים) וג'ייסון וויליאמס 14 כל אחד, אוסמאן סיסה 13, מאיר טפירו 12, ארז כץ 10, שון מונסון 1, כן שותפו ניצן חנוכי וג'וליוס פייג'.

עירוני נהריה - אליצור אשקלון 76:102

קורי קאר, שנפצע קל בתאונת דרכים ביום חמישי שעבר, חסר לאשקלון, שפתחה עם יריב יצקן, יובל נעימי, ווין וואלאס, אייץ'. אל קולמן ופיל גוס. הפתיחה היתה צמודה ואף קבוצה לא הצליחה לייצר ריצה שתפתח פער מיריבתה.לקראת אמצע הרבע השני הצליחה נהריה ליצור מומנטום שהוריד אותה למחצית ביתרון 45:55.

אשקלון פתחה את החצי השני עם הרבה התלהבות, אבל הספסל הקצר של עופר ברקוביץ' לא איפשר לו כמעט לבצע חילופים, ושחקני החמישייה החלו לאבד אוויר. נהריה הוליכה בהפרש חד ספרתי במהלך הרבע השלישי. נהריה שלטה בריבאונד ההגנה והכתיבה קצב משחק מהיר, ואשקלון לא מצאה לכך פיתרון. דקה לסיום הרבע השלישי עידו קוז'יקרו ואשנטה ג'ונסון העלו את נהריה ליתרון 18, ואשקלון ראתה את המשחק בורח. בתום הרבע השלישי הוליכה נהריה 59:75. ברבע הרביעי אשקלון התפרקה ונהריה שעטה ליתרון 64:85 תוך 3 דקות. בסיום, הביסו הסגולים את קבוצתו של עופר ברקוביץ' 76:102, ורשמו ניצחון ביתי ראשון העונה.

קלעו לנהריה: סאש אוצ'וקוליץ' 17 נקודות, עידו קוז'יקרו (12 ריבאונדים) ואשנטה ג'ונסון (7 ריבאונדים) 16 כל אחד, אדריאן פלדג'ר (7 אסיסטים) 15, ברק פלג 12, אבי סוכר (7 אסיסטים) 10, אוטיס היל 9, מתן נאור 3, טל פרסלני וערן סעודאי 2 כל אחד, כן שותף שחר מרגוליס.

קלעו לאשקלון: אייץ'. אל קולמן ו-ווין וואלאס 16 נקודות כל אחד, יובל נעימי 15, יריב יצקן 10, דרור דוידי 6, פיל גוס 5, כן שותפו פפי תורג'מן ושחר כהן.

הפועל גליל עליון - מכבי ראשון לציון 94:84

גליל חסרה את הגארד ארון ניקסון הפצוע. ראשון לציון פתחה עם סדריק בנקס, בריאנט מרקסון, איתי לב, ג'רל בלסינגיים וחיים שמעונוביץ'. הגליל עלתה עם קיחואן ג'ונסון, יוגב אוחיון, גילי מוסינזון, מייק קמבל וקליף בראון. פתיחה חזקה של האורחים העלתה אותם ל-10:14 באמצע הרבע הראשון. שחקניו של אלי קנטי התעוררו, קליף בראון ויוגב אוחיון איפסו את היד והגליל סיימה את הרבע ביתרון 24:27. אוחיון ומוסינזון שמרו על יתרון הגליל בתחילת הרבע השני, אבל שני איבודים רצופים של המארחת מנעו ממנה לפתח מומנטום. חואן מנדז התעורר בראשון לציון, והוביל אותה יחד עם בלסינגיים למהפך ויתרון 47:51 במחצית.

הגליל פתחו את החצי השני עם איזורית, וחואן מנדז חגג מחוץ לקשת כדי להעלות את האורחים ליתרון 9. שתי שלשות רצופות של סדריק בנקס מנעו קאמבק מהגליל, ועיר היין עלתה ליתרון 10. בתום הרבע השלישי הוליכו האורחים 65:76. ברבע הרביעי אף אחד בגליל לא מצא פיתרון למנדז, שקלע מכל מקום. קנטי זרק למערכה את דורון שפר, אבל לא נרשם שום שינוי במצב. בסופו של משחק רשמה עיר היין ניצחון בכורה העונה, 84:94.

קלעו לגליל: גיל מוסינזון (8 ריבאונדים) 18 נקודות, קליף בראון ומייק קמבל 16 כל אחד, יוגב אוחיון (6 אסיסטים) 13, קוואן ג'ונסון 10, ג'וש ניגוט 6, אור איתן 5, כן שותפו דורון שפר וערן אסנטי.

קלעו לראשון לציון: חואן מנדז (10 ריבאונדים) 28 נקודות, ג'רל בלסינגיים (10 אסיסטים) 25, עודד שעשוע 16, סדריק בנקס 8, איתי לב וחיים שמעונוביץ' 6 כל אחד, חן גונשור 3, טל דן ובריאנט מרקסון 1 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully