וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיא רועד לפני ראיונות עם התקשורת"

רגב גולדמן

9.11.2007 / 14:57

גורם בהפועל ת"א מסביר את מד הלחץ של לוזון אחרי ההפסד לטוטנהאם ולפני הדרבי. עובד, סרור ודגו עשויים לעלות יחד בקישור

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

"ביום ראשון זה יהיה סרט אחר לגמרי"

בהפועל תל אביב מנסים להרגיע את הרוחות הסוערות סביב המועדון לקראת הדרבי ביום ראשון, שעשוי לחרוץ גורלות, לפחות עבור מספר שחקנים בהפועל תל אביב, וכמו כן גם עבור גיא לוזון, מאמן הקבוצה. לאחר ההפסד אמש (2:0) לטוטנהאם במסגרת גביע אופ"א, אמרו מספר שחקנים בחדר ההלבשה: "סך הכל ידענו שזאת תהיה התוצאה. לא באמת חשבנו שאפשר לנצח את טוטנהאם. המשחק ביום ראשון הוא הדבר הכי חשוב למועדון הזה. אם שחקנים לא יתנו פה את כל הלב והנשמה, זה יהיה המשחק שיזכרו שנים רבות".

טבעת הלחץ מתהדקת מיום ליום סביב צווארו של גיא לוזון. גורם בהפועל תל אביב אמר היום (שישי): "במקרה של תיקו או הפסד בדרבי, והאוהדים לא רק שלא ישתקו אלא יחריפו את מאבקם כנגד לוזון. אם אחרי ההפסד באשדוד האוהדים תקפו את מוני, אז ביום ראשון זה יהיה סרט אחר לחלוטין. גם גיא יודע שהלחץ סביבו כל כך גדול, שלפני ראיונות עם התקשורת הוא פשוט רועד".

לאחר שפרשת ה"קזינו הבלגי" נסגרה סופית, אמור לוזון לעלות עם ההרכב החזק ביותר שלו ביום ראשון. המאמן טרם תרגל סופית את המערך בו יעלה, אך כפי שנראה כעת עידן סרור, ברוך דגו וראובן עובד עשויים לעלות יחד בהרכב הפותח. מחר תערוך הקבוצה את האימון המסכם, שבו גם יתרגל לוזון את ההרכב שיפתח בדרבי. עשרות אוהדים צפויים להגיע לוולפסון לתמוך ולעודד את השחקנים.

לפני האימון הבוקר אמר לוזון: "אנחנו במגמת שיפור, וגם נגד טוטנהאם אפשר היה לראות את זה. עד השער הראשון עמדנו יפה מאוד. אני רוצה שנמשיך ביכולת הזאת, נשתפר, נתאמן חזק ונעבוד על החלקים הבעייתיים שלנו. זה הזמן להיות מאוחדים ולעלות ביום ראשון במטרה לנצח".

לוזון הוסיף: "תנצלו את הזמן לנוח. תאכלו טוב ותאגרו כוחות". בהפועל תל אביב חוששים מאוד מרכישת הכרטיסים המאסיבית של אוהדי מכבי תל אביב ליציעים שמאכלסים את האוהדים האדומים. להנהלת הקבוצה התברר כי למעלה מ-1,500 כרטיסים שיועדו לאוהדי הפועל תל אביב, לשערים 13 ו-2 נרכשו ע"י אוהדי מכבי.

המשטרה תחצוץ בין מחנות האוהדים כבר ברחובות מחוץ לאצטדיון. כ-360 שוטרים יאבטחו את הדרבי, יחד עם כ-250 סדרנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully