וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאיירן מינכן עושים חשבונות

9.11.2007 / 13:11

רומיניגה תקף את היצפלד אחרי ה-2:2 עם בולטון בגביע אופ"א: "כדורגל זה לא מתמטיקה". המאמן השיב: "אני יודע לעשות אחד ועוד אחד"

לאחר שפרנץ בקנבאואר כינה את גביע אופ"א, "הגביע של המפסידים", אף אחד לא חשב שהרוחות בבאיירן מינכן, שנקלעה למפעל הזניח מבחינתה בטעות בעונה הנוכחית, יתלהטו כל כך אחרי התיקו הביתי 2:2 עם בולטון.

נשיא המועדון, קרל היינץ רומיניגה, תקף חריפות את המאמן, אוטמר היצפלד, שביתרון 1:2 בדקה ה-60 הוציא את בסטיאן שוויינשטייגר ופרנק ריברי. האנגלים השוו וחמתו של הנשיא בערה בו. "אני ממש מוטרד", אמר רומיניגה, "חשוב לנצח משחקים כאלה. כדורגל הוא לא מתמטיקה, אי אפשר לחשב את הכל".

לאחר שרומיניגה הטיח את הביקורת, בה עקץ את היצפלד שלמד מתמטיקה באוניברסיטה, לא נשאר המאמן חייב: "אני מקווה שאני יודע את המתמטיקה של עולם הכדורגל ואצליח לעשות אחד ועוד אחד". מתשובתו של היצפלד למהלך הובהר כי הוא לא מייחס חשיבות גדולה מדי למשחק באופ"א, ומרוכז במפגש עם שטוטגרט. "זו הייתה החלטה הגיונית להחליף את השחקנים. אחרי שתי תוצאות תיקו, הגיע הזמן שנחזור למסלול במחזור הליגה הקרוב ואנחנו צריכים להתמודד עם הרבה פציעות".

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully