וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - קרית שמונה: נכנסים לכוננות סואן

יצחק סולומון ואורי שלו

9.11.2007 / 15:45

בבית"ר ירושלים יודעים שאלימות מילולית של הקהל תוסיף שמן למדורה: "הקבוצה כבר נפגעה מספיק". הצפוניים באים בלי ציפיות

בבית"ר ירושלים סיימו הבוקר (שישי) את ההכנות למשחק בשבת בטדי נגד עירוני קריית שמונה. בקבוצה לא זוכרים שבוע כל כך גדוש מבחינה תקשורתית וציבורית בלי שום התעסקות בכדורגל, וינסו להחזיר לקרקע את המערכת כולה.

שני הקודקודים של הקבוצה, היועץ המקצועי גיורא שפיגל ויושב הראש אלי ארזי, הגיעו למתחם האימונים בבית וגן, ודיברו באסיפת הקבוצה שנערכה לפני התדרוך הטקטי של המאמן שום. שפיגל פנה לאוהדים באתר הרשמי בבקשה לשים את האירועים האחרונים בצד ולבוא לתמוך בקבוצה: "כולנו עברנו שבוע קשה, אבל מחר הקבוצה משחקת מול עירוני קריית שמונה ואנו צריכים אתכם, האוהדים, שתבואו בהמוניכם לתמוך ולהראות שלבית"ר ירושלים יש את קהל האוהדים הטוב ביותר בארץ. בואו לעודד את הקבוצה, לדחוף אותה קדימה ולא להתעסק בשום דבר אחר. כולנו אוהבים כדורגל, המשחק הוא בשבילכם ונרצה לראות את כולכם מחר. צריך לזכור תמיד שכולנו מגנים בתוקף את מה שקרה".

ארזי אמר לשחקנים: "ברור לכולכם שאנו מגנים בתוקף את מה שקרה, אבל לא הסכמנו לעונש מכיוון שהמועדון נלחם בשביל הרוב השפוי ובשביל הקהל הרב והטוב שיש לנו, שבסך הכל רוצה לבוא ולראות אתכם משחקים כדורגל". אחר כך התפנה ארזי, כהרגלו, לשמוע את האוהדים שהגיעו למתחם. האוהדים תמכו במהלכי היושב ראש, וחלקם אף הציע לארזי לסגור לתקופה מסוימת את היציע המזרחי כעונש לחוליגנים. בקבוצה ייפגשו השבוע עם ראשי האוהדים, ויבהירו להם כי עליהם להבין שהקבוצה נפגעת תדמיתית ושהיחסים בין המועדון לאוהדים הם דו סיטריים.

במקביל, מתכננים האוהדים להגיע מחר בהמוניהם למשחק, ולקיים מפגן כנגד ההתאחדות והעומד בראשה, יושב הראש אבי לוזון. בבית"ר מקווים שהמפגש של האוהדים עם עבאס סואן לא ילבה את היצרים ויוליד עימות נוסף ועוד העמדה לדין. "נקווה שהאוהדים ינהגו לפי החוק ובמסגרת המותר. הקבוצה כבר נפגעה מספיק, ואין ספק שהאוהדים לא ירצו שהעניין הזה יימשך", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט.

טוטו תמוז חזר להתאמן והא עשוי להיכלל בסגל הקבוצה למשחק. באימון המסכם לא תרגל יצחק שום את ההרכב הפותח, אולם קשה להניח כי בבית יפתח שום עם שלושה קשרים בעלי אופן דפנסיבי כמו במשחק החוץ בחיפה. אי לכך, עשוי אבירם ברוכיאן לשוב להרכב, כנראה על חשבונו של גל אלברמן. מועמד נוסף לתפוס את המקום בקישור הוא מילובן מירוסביץ'.

הרכב משוער: טברטקו קאלה , יואב זיו , כריסטיאן אלבארז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דרק בואטנג, עידן טל, מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן (מילובן מירוסביץ'), רומולו, ברק יצחקי.

"אנחנו באים קטנים וצנועים"

בקבוצת עירוני איתוראן קריית שמונה יצאו היום (שישי) לירושלים עם לא מעט חששות, לקראת המשחק מחר. לאחר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, שניים מהם בבית, גם האופטימיים שבאוהדי הקריה לא חולמים על ניצחון חוץ בטדי, מה גם שמאזן הנקודות שלהם העונה במשחקי חוץ מורה על נקודה אחת בלבד. "תן לנו נקודה אחת ונהיה מבסוטים עד לשמיים", אומרים בקריה.

אם לא די בכך שצפוי לקבוצה משחק קשה מול האלופה, הרי שהקריה תצטרך ככל הנראה להסתדר בלי אחד השחקנים היותר משמעותיים שלה, הקשר הפצוע גיא צרפתי, שעדיין בספק גדול למשחק, ורק מחר יוחלט סופית אם להמר עליו, למרות שאינו כשיר.

הפצוע הנוסף, עמנואל אמנגוואה, קשרה הקמרוני של הקבוצה, שנפצע אתמול ונאלץ לנטוש את האימון, יהיה כשיר ויעמוד לרשותו של המאמן רן בן שמעון. כמו כן ימשיך להיעדר הקשר הגנאי, פיטר אופורי קוואיה, המחלים מניתוח.

הקבוצה יצאה לירושלים כבר היום (שישי) אבל ההנהלה דאגה לארגן הסעות לאוהדים הרבים, שמתכוונים ללוות את הקבוצה בטדי. ההסעות יצאו בשבת בשעה 15:00 מהאצטדיון העירוני בקריית שמונה.

החלוץ יירו בלו אומר: "צפוי משחק קשה מול הקבוצה הכי טובה בארץ, שעדיין לא הפסידה העונה. אנחנו באים צנועים, קטנים, בתקווה לחזור משם עם משהו ביד".

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סוואן, יוסי דורה (גיא צרפתי), עמנואל אמנגוואה, גואל צ'ירסוואה, יובל אבידור, יירו בלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully