וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו שלח מכתב התראה למכבי חיפה

9.11.2007 / 11:52

טוען: "המועדון חייב לי 70 אלף דולר על ההשאלות לפ"ת וסכנין. שחר נתן לי הלוואה ולקח מחצית מהכרטיס". חיפה: "נגיב בזמן המתאים

אביו של קשר בני סכנין, יעקב בוזגלו, הכין הבוקר (שישי) מכתב התראה למכבי חיפה בו הוא דורש מהמועדון של יעקב שחר לשלם לו באופן מיידי 70 אלף דולר. הסיבה: לטענתו, בפסיקת הבורר שעסקה בזכויות על כרטיסו של השחקן, נקבע כי הוא זכאי לקבל 50 אחוז מההכנסות על השאלה או מכירה לקבוצה אחרת. עד כה הושאל בוזגלו להפועל פתח תקווה ובני סכנין בסכום של 70 אלף דולר לעונה. בוזגלו דורש מחצית מהסכום, כלומר 70 אלף דולר בסך הכל.

האב מתכוון לכנס בשבוע הבא מסיבת עיתונאים, זאת בעקבות העובדה שמכבי חיפה לא מוכנה לשחרר את בנו תמורת "סכום הגיוני" (דרשה מיליון יורו על מחצית מכרטיסו), לדבריו. במסיבת העיתונאים יודיע בוזגלו כי כרטיס השחקן של בנו לא שייך למכבי חיפה. בוזגלו עתיד לחשוף מסמכים המוכיחים כי הוא קיבל הלוואה מהבעלים יעקב שחר, על סך 80 אלף דולר, ולאור העובדה שלא הצליח להחזירה בזמן המועדון הודיע לו שמחצית הכרטיס עובר אליו באופן אוטומטי. בוזגלו יזמין גם את אנשי מכבי חיפה למסיבת העיתונאים ויבקש מהם להוכיח כי נכרת חוזה המעניק לה זכויות על מחצית מכרטיסו.

"מכתב ההתראה לפני נקיטת הליכים משפטיים דורש ממכבי חיפה לממש את החוב שלה אליי", אמר הבוקר בוזגלו והוסיף: "לגבי אותה הלוואה שכביכול ניתנה ב-19 למרץ 2003 תמורת מחצית מהכרטיס, אחשוף את הפרטים במסיבת העיתונאים".

לגבי על בנו, שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים בליגה אמר: "מכבי חיפה הכניסה אותו לצרות האלה והוא חי איתם. מאור הוכיח שהוא בוגר בנפשו, מרוכז ויודע מה הוא צריך. למרות כל הקשיים הוא עדיין נשאר מאור בוזגלו. אני מאמין שילד אחד היה מתפרק. יצרו לי תדמית שלילית, אבל התרגלתי. העיקר שהילד שלי יצליח".

דובר מכבי חיפה, רועי דניאל, מסר בתגובה: "נגיב בזמן ובמקום המתאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully