וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - כפר סבא: שוב מודאגים משכטר

חלוץ נתניה יעבור בדיקת MRI נוספת, שבה תתברר חומרת פציעתו. אורי אוזן מכפר סבא יחגוג בריתה, וגם יחזור לסיבוב נוסף בקופסה

איתי שכטר, חלוץ מכבי נתניה, עלול להחמיץ לא רק את המפגש בשבת מול הפועל כפר סבא, אלא גם את המשחק בעוד שבועיים נגד בית"ר ירושלים. השחקן, שספג חבטה קשה בברך במשחק גביע הטוטו באמצע השבוע מול מכבי הרצליה, יעבור בדיקת MRI נוספת בתחילת השבוע הבא, על מנת לעמוד על חומרת פציעתו.

המאמן, ראובן עטר, התייחס לפציעתו של שכטר ולעובדה שחזר להתאמן ולשחק מוקדם מהצפוי אחרי פציעתו בשבוע שעבר: "שכטר נבדק ב-MRI ורופא שפיענח את הבדיקה מצא שאין לו שום פגיעה שיכולה למנוע ממנו לחזור ולהתאמן. השחקן הרגיש טוב, ולפציעה הנוכחית אין שום קשר לקודמת. הפעם הוא קיבל מכה חזקה בברך, וכעת המנוחה היא הכרחית. במהלך המנוחה יבדוק אם חל שינוי במצב הברך".

הבלם לואיס מרין, שהוזמן ליטול חלק במשחק נבחרתו, קוסטה ריקה, מול פנמה בעוד שבועיים, צפוי לחזור ביום שישי, יום או יומיים לפני המשחק מול בית"ר. בנתניה חוששים מאוד מהעובדה שהשחקן יחמיץ את המשחק, וכבר כעת מארגנים לו כרטיסי טיסה לארץ מיד לאחר המשחק, על מנת שיגיע בשישי. בנתניה מקווים מאוד שהמשחק מול בית"ר ישובץ ביום ראשון. עטר התייחס לעניין ואמר: "אני מעריך שלואיס יגיע לארץ כבר ביום שישי, ואני מאמין שהמשחק יתקיים ביום ראשון. מבחינתו זו הייתה הזדמנות אחרונה לשחק בנבחרת והוא רצה לנצל אותה. כולם יודעים כמה שלואיס אהוב ואהוד בקוסטה ריקה. ככל הנראה לא נמצא בלם ראוי שיחליפו במשחק. ברגע ששמענו על כך שרוצים לתת לו צ'אנס אחרון היינו בעד. נקווה שהג'ט לג יהיה קצר".

במכבי נתניה מייחסים חשיבות גדולה למשחק מול כפר סבא, וקיימת דריכות גבוהה מאוד לקראת המשחק מחר וזאת בעקבות היכולת החלשה שהציגו השחקנים מול קרית שמונה. עטר הזהיר את השחקנים משאננות יתר ואמר להם: "כפר סבא קבוצה מצוינת, וצריך להתכונן לקראתם היטב".

עטר קיים אסיפה טקטית לפני האימון המסכם,ובמהלכה הוקרנו קטעים ערוכים ממשחקה של כפר סבא בשבוע שעבר שבו סיימה ב-0:0 מול סכנין. עטר התמקד בעיקר בחוליית ההתקפה המהירה של כפר סבא. מיד בתום האימון יצאו חלק משחקני נתניה, לחגוג במסיבת הבריתה של בתו של אורי אוזן, אותו יפגשו מחר במשחק. בנתניה אומרים מספר שחקנים: "אנחנו חייבים לנצח מחר בראש ובראשונה בשביל הבעלים, דניאל יאמר, שהיה מאוכזב מהיכולת בשבוע שעבר, ואין ספק שאם ננצח מחר יהפוך המשחק מול בית"ר בעוד שבועים למשחק העונה". בנתניה מצפים לתפוסה מלאה בקופסא.

הרכב משוער:
לירן שטרואבר, קלימי סבן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, תמיר כהן, זנו בונדאה, סטניסלב אנגלוביץ' (אלמוג כהן), דלה ימפולסקי, אוקוצ'ה וג'ורג בה.

אבו בקרי בהרכב כפר סבא

"יש לי סנטימנטים למכבי נתניה, אבל שיחקתי נגדה גם במדי קבוצות אחרות, הפועל פתח תקוה ומכבי חיפה, כך שאני לא מתרגש". כך אמר מגן הפועל כפר סבא, אורי אוזן, לקראת המפגש מול האקסית בקופסה. אוזן המשיך: "מכבי נתניה במומנטום טוב ואפשר לומר שאני שמח בשבילה. בעונה שעברה פתחנו את העונה רע וסיימנו בצורה טובה. העונה נתניה התחילה את העונה בצורה טובה, אני מקווה בשבילם שימשיכו ככה. דדי בן דיין אמר שהוא מקווה שהקבוצה תסיים במקומות 2-4. אם נתניה תסיים שנייה העונה, זה בהחלט יהיה הישג מכובד".

אוזן התייחס לקבוצתו שנמצאת במומנטום שלילי: "במשחקי חוץ הולך לנו יותר טוב מאשר במשחקי בית. כמובן שאנחנו באים לנצח בנתניה". שחקני שתי הקבוצות, אגב, הוזמנו במהלך השבוע לבריתה לכבוד בתו של אוזן. הבריתה תיערך היום (שישי) לאחר האימונים המסכמים של שתי הקבוצות. שחקנים בכפר סבא אמרו אתמול: "אחרי הבריתה הכל יישכח. חייבים לעלות למגרש ולנצח. לכפר סבא לא הולך בשנים האחרונות בקופסה. ננסה לשנות את הסטיגמה".

המאמן אלי אוחנה גיבש את ההרכב לקראת המשחק. יעוזה אבובקרי תורגל בהרכב הראשון, גם משום שאלירן סיימון מורחק בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים. גם הפעם צפוי החלוץ יוליוס אגבור לפתוח על הספסל. אבי קנפו תורגל שוב בהרכב הראשון.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, לירודיאו גונזבלאש; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; אבי קנפו, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully