וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יול רוצה את הולנד, ואן באסטן לא מתרשם

9.11.2007 / 10:59

מאמנה המפוטר של טוטנהאם סירב להצעת פ.ס.וו., ומקווה לאמן את נבחרת האורנג' לאחר היורו. ואן באסטן: "כבר אמרו לי שרוצים אותי"

מרטין יול, שלפני שבועיים פוטר מטוטנהאם, מחכה בסיבוב למרקו ואן באסטן. יול דחה הצעה להצטרף לפ.ס.וו. איינדהובן, משום שהוא מאמין שיוכל לרשת את מקומו של ואן באסטן כמאמן נבחרת הולנד. הקדנציה של ואן באסטן תסתיים לאחר משחקי היורו בקיץ הקרוב, ובשלב זה מעדיף יול לשבת על הגדר.

ואן באסטן עצמו פירסם את הסגל ההולנדי, ואמר כי ידבר על עתידו רק בחודש הבא. לשאיפות של יול לא התייחס ואן באסטן במישרין, אבל אמר: "עדיין לא שוחחתי עם אף אחד, אבל כבר אמרו לי שרוצים להאריך לי את החוזה". אין הפתעות בסגל שפירסם לקראת המשחק מול לוקסמבורג ב-17 לחודש.

אם לא יקבל יול את משרת המאמן של הולנד, סביר להניח שימצא מועדון בפרמייר ליג. בינתיים, פיפ"א וארגון המאמנים הבינלאומי תומך בהצעה שלפיה לא יוכל מאמן שהתפטר מקבוצה להדריך מיידית בקבוצה אחרת, כמו במקרה של חואנדה ראמוס, שעזב את סביליה והגיע מיד לטוטנהאם במקום יול. נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, אמר כי המקרים שבהם עזבו ראמוס ורונאלד קומאן (מפ.ס.וו. לסביליה) מקוממים מאוד. "ננסה לנהוג במאמנים כמו בשחקנים ונפתח חלון העברות מיוחד".

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully