וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט הפתעה? תלוי למי

9.11.2007 / 9:31

מנכ"ל צ'לסי, פיטר קניון, אומר בראיון לאתר הקבוצה: "הוא לא עלה על הציפיות שלנו אלא תאם אותן". גודיונסון בדרך חזרה לאנגליה

אברהם גרנט הפתיע רבים בפתיחה החזקה שלו בצ'לסי, והיה, כמובן, מי שהרים גבה. אבל לפחות מנכ"ל הקבוצה, פיטר קניון, לא ממש בהלם מההצלחה של הישראלי עם הכחולים.

"המועדון הזה לקח הרבה מאוד תארים, שישה, בשלוש השנים האחרונות, וכל האופי שלו נסב סביב ז'וזה מוריניו. קשה להיכנס לנעליים כאלה", אמר קניון לערוץ "צ'לסי טי.וי." של הקבוצה. "התקשורת מצפה להצלחה מיידית, והצלחה מיידית לא הושגה, כך שהכל קם ונפל מבחינתה על המשחקים הראשונים".

קניון המשיך לפרגן למאמן: "הוא לא עלה על הציפיות שלנו אלא תאם אותן. לא היינו ממנים אותו לולא חשבנו שהוא יכול להגיע להישג הזה. חייבים לתת לו קרדיט על שבעת הניצחונות הרצופים שלו, ובהם הניצחון המרשים בולנסיה ועל מנצ'סטר סיטי".

על מוריניו אמר קניון: "אי אפשר לקחת ממנו את מה שעשה. הוא חלק מההיסטוריה של הקבוצה". מי שנפגע מעזיבת מוריניו הוא דידייה דרוגבה, וקניון לא סיפק תשובה מפורשת לשאלה האם החלוץ מחוף השנהב יעזוב בינואר, אבל נשמע אופטימי. "היו לדידייה כמה הצהרות מצערות, והסכמנו שלא יגיד עוד דבר שיטלטל את הספינה. אני מבין את מערכת היחסים שלו עם אוהדי צ'לסי, הוא מחוייב להצלחה שלנו ולא נדבר עוד על שום דבר שקשור בנושא עד תום העונה".


* אחד שכבר היה בצ'לסי אבל הלך לחפש את גורלו מעבר לים, הוא האיסלנדי, איידור גודיונסון, שעבר לברצלונה בעונה שעברה. הקולות שעולים מהנואו קאמפ הם שבארסה מעוניינת לשחרר את החלוץ, ולא פחות משלוש קבוצות פרמייר ליג אנגליות מעוניינות בשירותיו. ווסט האם, פורטסמות' ומנצ'סטר סיטי מחכות להתפתחויות, וישמחו להחתים את האיסלנדי הבילנאומי, שלא הצליח לשים את חותמו בליגה הספרדית, עם חמישה שערים בלבד ב-29 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully