וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה - מכבי פ"ת: יש בעיות בבית

קבוצתו של פרדי דוד טרם השיגה נקודה ביתית מתחילת העונה. במכבי פתח תקוה מנסים שלא להתעסק כרגע בסוגיית המאמן

משהו לא טוב קורה למכבי הרצליה כשהיא מגיע למגרשה הביתי. קבוצתו של פרדי דוד טרם השיגה נקודות ליגה בבונבוניירה, ובשרון יודעים כי ניצחון ביתי על מכבי פתח תקוה (שבת, 17:00), ישיג מטרה כפולה: חיוך על פני האוהדים, והקפצת הקבוצה למרכז הטבלה.

באמצע השבוע נפרדה הרצליה מתואר מחזיקת גביע הטוטו, אחרי שהובסה על ידי מכבי נתניה (4:0), אבל בקבוצתו של אריאל שיימן לא מצרים על כך יתר על המידה, ויודעים במה רצוי להתרכז העונה. הרצליה תנסה לנצל את חילופי המאמנים במכבי פתח תקוה, ותקווה לתוצאת תיקו בדרבי התל אביבי, כדי להתרחק משמעותית מהקו האדום.

לרשותו של המאמן פרדי דוד יעמוד סגל שחקנים מלא, ומאמן הרצליה מתכוון לדבוק בהרכב שהביא לו שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים. השינוי היחיד אותו עשוי דוד לערוך הוא הרכבתו של החלוץ אלנתן סלמי, שהפגין יכולת טובה בתבוסת גביע הטוטו לנתניה, במקומו של אסף קריספיס. מהראן ראדי, הכובש המצטיין בקבוצה עד כה, יפתח בקישור לצדם של עומר בוקסנבוים וכפיר אדרי.

הרכב משוער: איתמר ניצן, חיים מלכה, מטייה מורץ, מרסיו ג'ובאניני, איתן עזריה, דייהו דייויס, מהרן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי, אסף קריספיס (אלנתן סלמי), סעיד מקאסי.

פביאן: "אני לא מתרגש"

"אני לא מתרגש. ההכנות שלנו הן הכנות רגילות ואנחנו מקווים לנצח. לגבי עמדת המאמן, ההנהלה תחליט מה שתחליט ואז נדע". כך אמר הבוקר מאמן מכבי פתח תקוה, עופר פביאן, שידריך את הקבוצה לראשונה כמאמן ראשי במשחק הליגה מול מכבי הרצליה. מחליפו של יוסי מזרחי הוא אחד המועמדים לשמש כמאמן קבוע, אך המועמד המוביל בשלב זה הוא דווקא גיא עזורי, שגרף את מירב הקולות בסקר שערך חוג האוהדים. עזורי, אגב, קיבל ביומיים האחרונים פניה רשמית מהמועדון שהבהיר שהוא מעוניין בו. יש לציין כי הוא עדיין לא יידע את הנהלת בית"ר בעניין. בקבוצה החליטו שלא לעסוק בעמדת המאמן עד לאחר המשחק מול מכבי הרצליה. ג'ון גריגורי יגיע לישראל וגם הוא מועמד לאמן את הקבוצה, אבל עדיין לא סיכם דבר.

הקבוצה מתאמנת בסגל מלא, אבל הבלם ניצן דמארי בספק למשחק מול הרצליה. נכון להיום (שישי) הוא אמור לשבת על הספסל. המאמן עופר פביאן ממשיך באותו "קו" טקטי שהמשיך מזרחי, ומתרגל מערך דומה של 4:4:2, עם עומר גולן ואוהד קדוסי בחוד ההתקפה. לפחות בשלב זה, נראה כי פביאן אינו מתכוון לשנות מערך משום שהדבר עשוי לבלבל את שחקני הקבוצה שעד כה מצליחה בשיטה של מזרחי.

בקבוצה מאוכזבים מאוד מהקשר הסרבי, ננאד סאביץ', ולאחרונה אף עלתה מחשבה בקרב הצוות המקצועי לשחררו בחודש ינואר. "אפשר לראות על המגרש שזה לא אותו שחקן ששיחק במחנה האימונים", אמר בכיר בהנהלה. "יכול להיות שזה ההתאקלמות שלו. בשורה התחתונה, הוא לא בכושר ויכול להיות שהוא ישוחרר בינואר. העובדה שהוא שחקן זר לא עושה לו הנחות, הוא חייב להשתפר".

חוג האוהדים פנה להנהלת הקבוצה בבקשה לארגן הסעות למשחק, אך זו סירבה בטענה שהמגרש בהרצליה קרוב יחסית. האוהדים מתכוונים להגיע למשחק ברכבים פרטיים וההערכה היא שבעקבות הוזלת מחירי הכרטיסים (60 שקלים במקום 80 שקלים למבוגר) יגיעו יותר אוהדים למגרש מאשר הממוצע (כ-100 אוהדים מגיעים בממוצע למשחקי החוץ).

עוזר מאמן קבוצת הנוער, ייטב לוזון, ידריך בסוף השבוע את הקבוצה. פביאן מדריך כידוע בשעה מאוחרת יותר את קבוצת הבוגרים.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר; בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, סולי צמח (לירן כהן), פליקס אובוקה; אוהד קדוסי, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully