וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין לא שוכחת

8.11.2007 / 23:32

הבלגית נקמה במריון ברטולי שהדהימה אותה בווימבלדון ומחצה אותה 0:6, 0:6 בטורניר המאסטרס. שראפובה וצ'קבטאדזה בחצי הגמר

ניצחונה של מריון ברטולי על ז'סטין הנין בטורניר ווימבלדון האחרון היה ללא ספק התוצאה המפתיעה של השנה בטניס הנשים, ובעוד שהצרפתיה הצעירה התקשתה לשחזר את הצלחתה מאז אותו אחר צהריים מדהים בלונדון, הטניסאית מספר אחת בעולם זכרה היטב את ההפסד הצורב, והערב (חמישי) היא קיבלה הזדמנות להשיג את נקמתה.

ברטולי סיימה את העונה במקום העשירי בדירוג אבל הגיעה למדריד לטורניר המאסטרס (סך פרסים של 3 מיליון דולר) כמחליפה אפשרית, ונכנסה הישר לבית הצהוב במקומה של סרינה וויליאמס שפרשה ממשחקה מול אנה צ'קבטאדזה אתמול בגלל פציעה. משחקה הראשון של ברטולי היה נגד הנין, שעלתה מן הפתיחה עם רצח בעיניים למרות שכבר הבטיחה את עלייתה לחצי הגמר מבעוד מועד, ומחצה את הצרפתיה העגלגלה 0:6, 0:6 תוך 57 דקות בלבד. "חיפשתי נקמה", הודתה הנין בסיום. "שיחקתי באמת טניס מעולה היום, וזה נתן לי המון ביטחון להמשך"

בבית האדום גברה מריה שראפובה, שהגיעה בכושר רע במיוחד למדריד ולא בנתה על הצלחה יוצאת דופן, על בת ארצה הרוסיה סבטלנה קוזנצובה 7:5, 2:6, 2:6, והבטיחה גם היא מקום בחצי הגמר. התוצאה הבטיחה גם לאנה איבנוביץ', שכמו שראפובה ניצחה בשני משחקיה הראשונים בבית, מקום בין ארבע הגדולות. מחר ייפגשו השתיים למפגש ראש בראש על המקום הראשון בבית והזכות להימנע ממפגש עם הנין כבר בחצי הגמר.

במשחק המאוחר בבית הצהוב התמודדו שתיים מהטניסאיות הסחוטות ביותר בטורניר, אנה צ'קבטאדזה וילנה יאנקוביץ', שהגיעו שתיהן מותשות לחלוטין אחרי עונה ארוכה במיוחד. בסיום היתה זו צ'אקבטדזה שנשארה עם יותר אוויר בריאות וחגגה ניצחון 4:6, 6:0, 3:6, שהעלה אותה לחצי הגמר, שם תפגוש את המנצחת במפגש בין איבנוביץ' לשראפובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully