וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "הלוואי עליי שחקן כמו באטיסטה"

8.11.2007 / 23:16

אקס מכבי תל אביב שנוצח 73:67 החמיא לאורוגוואי שכיכב בנוקיה. קטש: "השחקנים שלי הראו נחישות", אליהו: "ניצחנו ביחד עם הקהל"

שרון בוקוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הניצחון הדחוק על אפס פילזן שיחרר אנחת רווחה גדולה במכבי תל אביב, שיודעת שלחיסרון של ניקולה וויצ'יץ' נמצא פיתרון. זמני, אומנם, אבל זה גם משהו. אסטבן באטיסטה האורוגוואי היה המצטיין בשורות הצהובים, שניצחו 67:73 במשחק בו ההגנה שיחקה תפקיד מרכזי.

"נתנו פוש אדיר ברבע האחרון"

יותם הלפרין הסכים בסיום שההגנה היא זו שניצחה עבור מכבי את המשחק. "ידענו שהמשחק מתחיל מההגנה, כי יש לפילזן כלים התקפיים מצוינים", אמר הגארד הישראלי. "הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה טובה למשחק הזה. אני מאמין שבעזרת ההגנה נוכל לנצח את רוב המשחקים העונה. זה היה משחק קשה, אני לא חושב שיכול להיות משחק קל מול דיוויד בלאט".

"נתנו ברבע האחרון פוש אדיר, וזה השתלם בסוף", הוסיף ליאור אליהו. "למשחק היה סקור נמוך, מכיוון ששתי הקבוצות שמרו טוב והיה קשה לחדור פנימה. הרבע האחרון, בעזרת הקהל, היה מצוין, וביחד ניצחנו. לאסטבן באטיסטה יש עוד הרבה מה לתת לנו".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב, סיפר כי גם הוא ידע שהסוד לניצחון טמון בהגנה ובריבאונד, והדגיש כי "הדבר החיובי שאני לוקח מהמשחק הזה הוא הנחישות שהשחקנים שלי הראו. אחרי שני המשחקים האחרונים ביורוליג אמרתי לשחקנים שיעזבו את התוצאה, ושעליהם לנצח בריבאונד. העובדה שניצחנו בפרמטר הזה, וגם העובדה שהראנו הגנה יותר נחושה, זה מה שניצח עבורנו את המשחק".

על משחקו המצוין של באטיסטה, אמר קטש: "אני חושב שמדובר בשחקן טוב. הוא מצטרף לשורה של עוד שחקנים טובים בקבוצה שלנו. באטיסטה לקח את ההזדמנות שהייתה לו, הראה לב גדול כמו גם אלכס גארסיה, שהציג יכולות הגנתיות טובות. אסטבן עוד יתרגל למשחק באירופה, יש דברים, בעיקר באינסטינקטים שלו, שקשה לו לשנות, אבל גם זה יקרה".

באטיסטה עצמו, שנבחר לשחקן המצטיין בידי צופי הטלוויזיה, היה נרגש בסיום. "זה היה משחק חשוב עבורינו", אמר האורוגוואי. "היינו חייבים לנצח כאן ועשינו את זה. קיוויתי להצליח במשחק הראשון שלי בבית. אני מרגיש מאוד נוח עם האוהדים והקבוצה, ואני מקווה שזה יימשך גם במשחקים הבאים".

בלאט: "הפעולות הקטנות הכריעו את גורל המשחק"

מי שהיה כמובן שמח פחות הוא אלוף אירופה (לאומות), דיוויד בלאט, שלא הצליח לגבור על האקסית. "זה היה משחק חזק וקשה. אני חושב שבסוג כזה של משחקים, הפעולות וההחלטות הקטנות הן אלה שקובעות את גורל המשחק", ניסה בלאט להסביר. "מכבי עשתה את הפעולות האלה טוב יותר מאיתנו, וזה עלה לנו במשחק, שברובו היינו בסדר גמור.

"אפשר להגיע לתל אביב באופן קבוע ולנצח במשחק ריצה בבית של מכבי", המשיך המאמן ואמר. "בגלל שחלק מהשחקנים שלנו לא בכושר שיא, ניסינו לגרור את מכבי לסוג של משחק שהתאים לנו לנקודת הזמן הזו. ברגע שמכבי תל אביב עשתה מספר פעולות טובות בהתקפות המעבר, הם לקחו את המשחק. באטיסטה? הוא עבר עונות מצוינות, והלוואי עליי כזה שחקן שיוכל לקום מהספסל ולתת תצוגה כזו. הוא עשה פעולות נהדרות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully