וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במקום לצאת עם תוצאה טובה יצאנו מושפלים"

רגב גולדמן

8.11.2007 / 20:39

שחקנים בהפועל תל אביב ביקרו את החלטתו של גיא לוזון להרכיב שחקנים צעירים מול טוטנהאם: "זה לא הזמן לעשות משחקים בהרכב"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

"אם ננצח ביום ראשון הכל יכול להשתנות"

הפועל תל אביב רשמה הערב (חמישי) הפסד נוסף, הפעם 2:0 לטוטנהאם האנגלית בגביע אופ"א, והמשיכה להיראות רע מאוד שלושה ימים לפני הדרבי הגורלי ביום ראשון הקרוב.

כעס רב בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב במחצית המשחק. וואליד באדיר, קפטן הקבוצה, גער במגן הצעיר ליאור בקשי ואמר לו: "מה אתה מפחד מהכדור? תילחם כמו גבר על המגרש!" שחקנים בקבוצה הרגיעו את באדיר, שהמשיך ואמר: "אנחנו צריכים להילחם ולא להיראות ככה". בקשי עצמו נפגע מאוד מדבריו של הקפטן, ולמרות ששחקנים רבים ניסו לנחם אותו הוא בכה.

שחקנים בחדר ההלבשה שוחחו על השחקנים שאיתם עלה לוזון, וביקרו את החלטתו להרכיב שחקנים צעירים בהרכב. שחקן בכיר בקבוצה אמר: "שני הצעירים הסתובבו השבוע כאילו המקום שלהם בטוח, בגלל כל המצב עם אנטבי ובונדר. זה לא יכול להמשיך ככה. השערים הגיעו בדיוק מהאגפים האלה. זה לא הזמן לעשות משחקים בהרכב, אנחנו במצב על הפנים ובמקום לצאת מפה עם תוצאה טובה, הרגשנו מושפלים. אי אפשר לשקר".

גיא לוזון אמר לאחר המשחק: "גם לנו מותר לעשות רוטציות בהרכב, בדיוק כמו שטוטנהאם עשתה. יש לנו משחק חשוב מאוד ביום ראשון ואתמול אמרתי שאני מתכנן לעשות שינויים בהרכב. צריך לעשות סוויץ' לקראת המשחק נגד מכבי. זה לא עוד משחק. נצטרך להכין את עצמנו בצורה הטובה ביותר כדי לנצח".

"טוטנהאם לא ברמה שלנו", המשיך לוזון. "צריך להבין שהם קבוצה עם תקציב אחר, עם שחקנים ברמה אחרת. אצלנו יש שחקנים שעשו את הבכורה שלהם, אבל זה יחשל אותם. הקבוצה הטובה יותר ניצחה הערב, ואחרי ההרחקה היה לנו קשה לחזור. אני מאוד מקווה להגיע למצב טוב במשחק הבא בגביע אופ"א".

בסיום המשחק יצא טל חן לעבר העיתונאים ואמר: "נכון שלא הצגנו יכולת טובה הערב, אבל אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו לקראת הדרבי. נעשה הכל כדי להגיע מוכנים. זה ללא ספק המשחק הכי חשובה שלנו העונה".

"אם ננצח ביום ראשון הכל יכול להשתנות. צריך להרים את הראש ולעשות הכל למען האוהדים והקבוצה. אנחנו צריכים לעשות את הסוויץ' מהמשחק הזה למשחק נגד מכבי. אנחנו יודעים שלמרות שלא הגיעו הרבה אוהדים היום, בדרבי הם יתמכו בנו ויהיו מאחורינו".

טל חן התייחס גם למעמדו של גיא לוזון, ואמר: "אנחנו כלל לא מתעסקים בנושא הזה. הוא המאמן שלנו וזה בכלל לא מעניין אותנו כל העניין שמסביב. נעלה ביום ראשון נחושים להשיג את הניצחון הראשון שלנו העונה בליגה".

ברוך דגו כבר הביט קדימה לאחר המשחק: "שיחקנו מול שחקנים ברמות הגבוהות ביותר, ורק אפשר להינות כשרואים אותם. עכשיו אין לנו ברירה אלא להתאמן חזק ולחשוב חיובי. יש לנו הזדמנות חד פעמית ביום ראשון לנצח ואנחנו מקווים לא לאכזב את האוהדים. אני מאמין שאנחנו מסוגלים לנצח ולצאת מהמצב הזה. כל משחק אנחנו משתדלים לעשות הכל כדי לנצח, אנחנו בתקופה לא טובה, והחכמה היא להתגבר על המצב הזה. אנחנו קבוצת תחתית לכל דבר, וכל השאלות בנושא המסגרת האירופית שהיא לא מפריעה לנו, וזאת הזדמנות של כל שחקן".

חואנדה ראמוס, מאמנה של טוטנהאם אמר לאחר המשחק: "לא הצגנו הערב יכולת טובה, אבל זה הספיק לנו לנצחון מול הפועל תל אביב. אחרי שכבשנו את השער הראשון השתחררנו וצברנו ביטחון. אני שמח שניצחנו, זה יעזור לנו למשחק הבא מול וויגאן בליגה".

שוערה של טוטנהאם, פול רובינסון: "ציפינו למשחק קשה יותר, אבל התברר שהפועל תל אביב חלשה מאוד. זה היה משחק קל מאוד עבורינו. הבקענו שני שערים שעזרנו לנו מאוד לסיים את הסיפור במשחק".

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully