וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום רע לגרמניות באופ"א

8.11.2007 / 19:57

לברקוזן הפסידה 1:2 במוסקבה לספרטק, באיירן הובילה אבל סיימה ב-2:2 מול בולטון. אנדרלכט סיימה בתיקו 1:1 מאכזב עם אלבורג

המחזור השני של שלב הבתים בגביע אופ"א נפתח הערב (חמישי) עם ההפסד של הפועל תל אביב לטוטנהאם. בשאר המשחקים, הקבוצות הגרמניות לא הצליחו לסכם ערב מוצלח, כאשר לברקוזן הפסידה לספרטק מוסקבה, ובאיירן מינכן לא הצליחה לנצח בבית את בולטון (2:2). דווקא הרוסיות יצאו מרוצות, לאחר שספרטק גברה על על הגרמנים, וסט. פטרסבורג עשתה קאמבק גדול וניצחה ביוון את לאריסה 2:3. פיורנטינה ממשיכה להראות שהשנה היא הולכת לדבר חזק, לאחר שמחצה את אלפסבורג 1:6.

בית ז':

אלבורג - אנדרלכט 1:1

במשחק המקביל בבית של הפועל תל אביב, אירחו הדנים את אנדרלכט, שסידרה לתל אביבים פתיחה חלשה לשלב הבתים. ההולנדים פגשו כבר ארבע פעמים את אלבורג, ובכל אחת מהפעמים, ניצחו אותם. מייקל ג'ייקובסון כבש ראשון, אבל לא לרשת הנכונה, ואנדרלכט עלתה ליתרון בדקה ה-59. אבל אלבורג המשיכה ללחוץ, וארבע דקות לסיום היא מצאה את שער השיויון: מתיאס לינדסטרום הכניע את השוער של ההולנדים, ואלבורג מראה שהיא לא הולכת לעשות חיים קלים לשאר הקבוצות בבית.

בית ו':

באיירן מינכן - בולטון 2:2

באיירן, שמוליכה את הליגה הגרמנית, ועדיין לא נוצחה בה, לא נוצחה גם בשבעת משחקי הבית האחרונים שלה באירופה. עם כל זה היו צריכים להתמודד האנגלים, שמדשדשים במקום האחד לפני האחרון בליגה האנגלית, ועם תוצאת תיקו חלשה בבית מול בראגה במחזור הקודם בשלב הבתים. אלא שהאנגלים לא הגיעו כדי לשמש כתפאורה, ועלו ליתרון מפתיע כבר בדקה ה-8 מרגליו של ריקרדו גרדנר. לוקאס פודולסקי החזיר את הגרמנים

למשחק בדקה ה-30 עם שער שהוריד את הקבוצות להפסקה בשיויון. פודולסקי לא עצר, וכבר בפתיחת המחצית השניה העלה את באיירן ליתרון (49), אבל קווין דייויס השתיק את האוהדים הגרמנים בדקה ה-82, ובולטון, שרק החליפה מאמן, יצאה עם תוצאה מצויינת מבחינתה ממשחק החוץ הקשה.


אריס סלוניקי - הכוכב האדום בלגרד 0:3

היוונים פתחו את שלב הבתים באירופה עם משחק ביתי לא פשוט מול הכוכב האדום בלגרד. החמצות ומשחק יווני מפוזר, וכבר היה נראה שגם המשחק הזה ייגמר נטול שערים. אבל אז אריס התעוררו, תנסיס פפזוגלו כבש פעמיים (77, 89) וקוקה השלים את הסיום המוחץ של היוונים בדקה ה-90.

בית ה':

ספרטק מוסקבה - לברקוזן 1:2

הגרמנים ניצחו את משחקם הראשון בשלב הבתים, 0:1 נגד טולוז, אבל הרוסים, שלא הפסידו בארבעת משחקי הבית האחרונים שלהם באירופה, נהנו משיפוט ביתי, וכבשו את שני השערים שלהם מהנקודה הלבנה (רומן פאבליוצ'נקו 63, מוצארט 77). פול פרייר הצליח רק לצמק בדקה ה-90.


טולוז - ספרטה פראג 3:2

שתי המפסידות של בית ה', נפגשו למשחק שחובה לנצח בו, אם הן רוצות להעפיל לשלב הבא. טולוז הכתה ראשונה עם שער של ג'ונתן אלמנדר השבדי בדקה ה-13, אבל אז התעורר קרול קיסל (33), ויחד עם ליבור דונסק (68), חוללו מהפך. טולוז חזרה עם פודה מאנסר (79) אבל אז הגיע שוב קיסל, כבש את שערו השני במשחק (87) ולקח איתו את הנקודות לפראג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בית ג':

בית ג'

פיורנטינה - אלפסבורג 1:6

האיטלקים, שניצחו את לאציו, במחזור הקודם, עדיין בלתי מנוצחים בליגה האיטלקית, ואפשר להבין למה. אלפסבורג לא קיבלה אפילו עשר דקות של חסד, והיתה בפיגור של שני שערים כבר אחרי חמש דקות. מרטין יורגנסן העלה את האיטלקים ליתרון בדקה הרביעית, וכריסטיאן ויירי הקפיץ את הקהל המקומי, כאשר רק דקה מאוחר יותר הכפיל את התוצאה. אבל אז פיורנטינה הורידה הילוך, ואלפסבורג ניצלה זאת כדי לרדת להפסקה בפיגור מינימלי, לאחר שסטפן אישיזקי כבש בדקה ה-41.

אבל האיטלקים לא נתנו לשבדים לחלום יותר מדי והמשיכו בקצב המהיר: מארקו דונאדל העלה את פיורנטינה ל-1:3 בדקה ה-62, ופר קולדרופ הוסיף אחד משלו שלוש דקות מאוחר יותר. מרטין יורגנסון השלים צמד משלו בדקה ה-77, סמואל די קרמין הצטרף לחגיגה בדקה ה-87, ופיורנטינה מחצה את השבדים האומללים.


מלאדה בולסלאב - ויאריאל 2:1

הספרדים הגיעו מעודדים לאחר הניצחון הענק בליגה, 3:4, על אתלטיקו מדריד ובאופן כללי נראה שהם יצאו ממשבר פתיחת העונה. ניהט המשיך את הריצה הספרדית כשהעלה אותם ליתרון בדקה ה-33, וסנטיאגו קזורלה הכפיל את היתרון של ויאראיל בדקה ה-55. מנדי הצליח רק לצמק למארחים, בדקה ה-89.

בית ח':

גלאטסראיי - הלסינגבורג 3:2

זה לא זמן טוב לכדורגל הטורקי. לאחר השמינייה שחטפה בשיקטאש מידיהם של בניון וחבריו לליברפול, כל תוצאה מלבד ניצחון של הטורקים נגד השבדים לא היתה מתקבלת, במיוחד אחרי שאת המשחק הראשון הם הפסידו בבית, 2:1 לבורדו. גלטאסראיי עלתה עם הרבה אנרגיה, אבל השבדים הכו ראשונים, ועלו ליתרון בדקה ה-30 בפנדל, מרגליו של לא אחר מאשר הנריק לארסון, שחזר לעונת פרישה, אבל בינתיים מוביל את הקבוצה השבדית להישגים נאים.

רזאק אומוטויוסי הדהים את האוהדים הטורקים כאשר העלה את האורחים ליתרון של שני שערים בדקה ה-39. שבאני נונדה צימק בדקה ה-44, אבל השבדים לא אמרו את המילה האחרונה, ובדקה ה-75 העלה כריסטופר אנדרסון ל-1:3, וסגר את הסיפור. נונדה עוד הצליח לצמק בדקה ה-90, אבל זה כבר היה מאוחר מדי.


אוסטריה וינה - בורדו 2:1

מובילת הטבלה האוסטרית אירחה את הצרפתים, שניצחו במשחקם הראשון בשלב. סנל קוליץ' העלה את הוינאים ליתרון בדקה ה-5, אבל מרואן שמא השווה לבורדו בדקה ה-45, וכשנותרו רק שתי דקות לסיום, קיבלו בורדו פנדל, ונדל לא מימצץ, והעניק לבורדו ניצחון חוץ נאה.

בית ד':

ראן - בראן 1:1

שתי המפסידות של המחזור הראשון של בית ד', נפגשו בצרפת. אזר קראדס העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-23, אבל ברונו שיירו הציל את ראן בדקה ה-87, ניצל את הפנדל שניתן לקבוצתו, וחילק את הנקודות בין הקבוצות.

דינמו זאגרב - באזל 0:0

זאגרב הפסידו את שני משחקי הבית האירופאים האחרונים שלהם, בעוד השוויצרים ניצחו את שני משחקי החוץ האחרונים שלהם, ככה שמשחק בית נגד באזל, לאו דווקא בישר טובות לקרואטים. אלא שלמרות שליטה של זאגרב בפתיחה, הקרואטים לא הצליחו לנצל הזדמנויות, ובאזל יצאה בזול.

בית א':

נירנברג - אברטון 2:0

לאחר שפתחה את המחזור הראשון של שלב הבתים עם ניצחון 1:3 על לאריסה החלשה, נתקלה אברטון במשוכה הרצינית הראשונה שלה, כשהתארחה אצל הגרמנים. לנירנברג היה זה המשחק הראשון באירופה, אחרי פתיחה חלשה בליגה. אברטון חיכתה עד לעשר הדקות האחרונות כדי להבקיע. מיקל ארטטה כבש בפנדל (83), ו-ויקטור אנישבה סגר את הסיפור בדקה ה-88, והחזיר את הנקודות לאנגליה.


לאריסה - זניט סט. פטרסבורג 3:2

לאריסה, שהפסידה באברטון במשחק הקודם, קיוותה להשיג את ניצחון הבכורה שלה בשלב הבתים, על קרקע מוכרת, נגד סט. פטרסבורג. אלא שלרוסים היו תוכניות אחרות, והם עלו ליתרון לפני המחצית, כאשר פאבל פוגרבניאק כבש בדקה ה-39. היוונים לא ויתרו, ונקטריוס אלכסנדרו (58), וגיורגוס פוטקיס (63) הפכו את התוצאה במחצית השניה, לפני שקונסטנטין זיריאנוב (71) ופאתיח טק (79) הובילו את הקאמבק של הרוסים, בדרך לניצחון חוץ חשוב.

בית ב':

אברדין - לוקומוטיב מוסקבה 1:1

אברדין שהובסו בחוץ במשחקם הקודם לפנתנאייקוס, רשמו את התוצאה הגרועה ביותר בהיסטוריה שלהם בגביע אופ"א, והערב בבית, הם ידעו שאסור להם להפסיד. הסקוטים, שהבקיעו רק פעמיים בארבעת המשחקים האחרונים, פתחו טוב עם שער בדקה ה-27, של אלכסנדר דיאמונד, אבל בראניסלב איבאנוביץ' השווה, וחילק את הנקודות בין הקבוצות.


פ.צ. קופנהאגן - פנתנאייקוס 1:0

פנתנאייקוס ניצחה את שלושת המשחקים האחרונים שלה במסגרת אירופאית, האחרון שבהם הגיע במחזור הקודם בבית, נגד אברדין, 0:3. דיים נ'דויה העלה את היוונים ליתרון בדקה ה-16. קופנהאגן החמיצה פנדל בדקה ה-64.

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully