וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבאטוב מרגיע את התרנגולים

8.11.2007 / 16:32

"אני לא רוצה לראות את שמי בעיתונים יותר. לא הולך לשום מקום", אמר חלוצה של טוטנהאם, שהוזכר כמעוניין לעזוב את הקבוצה

טוטנהאם אמנם משחקת הערב (חמישי) מול הפועל תל אביב בגביע אופ"א, אך את הרחוב הצפון לונדוני מעניין יותר מצבו של חלוץ הקבוצה, דימיטר ברבאטוב. אחרי שהוזכר בימים האחרונים כמועמד למספר קבוצות על באנגליה ואחרי שמאמנו החדש, חואנדה ראמוס, הצהיר כי לא יעמוד בדרכו של החלוץ הבוגלרי, בחר ברבאטוב להודיע על הישארותו בטוטנהאם.

לאתר הרשמי של הקבוצה אמר החלוץ בן ה-26, שכבש מתחילת העונה רק שני שערים: "האוהדים היו תמיד מאחורי, מאז המשחק הראשון. אני רוצה להודיע להם שאני לא הולך לשום מקום. אני לא רוצה לראות את שמי בעיתונים יותר. אני רק רוצה לשחק כדורגל ולהנות".

הבולגרי של התרנגולים הוזכר כמועמד למנצ'סטר יונייטד בקיץ האחרון ובשבועות האחרונים החלו שמועות שוב, בשל מה שנראה כזילזול שלו במשחקיה של טוטנהאם. "אני רוצה להבהיר לכולם שאני שחקן של טוטנהאם הוטספר, אני אוהב את המועדון ואת כל האנשים במועדון. אני לא תמיד מחייך, אבל זה לא עושה אותי בן אדם. אני לא מחייך בגלל שאנחנו מתקרבים לקו האדום ולא משחקים טוב. גם אני לא משחק טוב".

לברבאטוב יש גם טענות קשות כלפי התקשורת, שפירסמה כי אביו אישר את עזיבתו את הקבוצה: "כתבו עליי הרבה דברים. לא אמרתי שום דבר עד עכשיו, אבל כעת הם מערבים את המשפחה שלי ואני לא יכול להרשות את זה. יש לי חוזה ואני אתן את כולי".

סוכנו של ברבאטוב פגש את המנהל המקצועי של טוטנהאם, דמיאן קומולי בתחילת השבוע. לאחר הפגישה הודיע קומולי כי השחקן יישאר בקבוצה. סיום העונה הקרובה תסגור שנתיים של ברבאטוב בקבוצה, מאז נקנה בעסקה של כ-11 מיליון פאונד מידי לברקוזן וחתם על חוזה לארבע שנים אצל התרנגולים.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully