וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בא להם טוב, ברבאטוב

8.11.2007 / 19:35

הפועל ת"א המשיכה להיראות נורא גם בגביע אופ"א מול טוטנהאם, שריחמה על האדומים וניצחה רק 0:2. קין וברבאטוב כבשו, שיש הורחק

לאף אחד משחקני ואוהדי הפועל תל אביב לא היה כח הערב (חמישי) למשחק מול טוטנהאם במחזור השני של שלב הבתים בגביע אופ"א. בעוד שהקהל הצביע ברגליים כשרק 6,000 צופים הגיעו לחזות ביריבה האטרקטיבית, השחקנים הגיבו במשחק נרפה מהסוג שהתרגלנו לראות מהם העונה, והאנגלים ריחמו על יריביהם המסכנים והסתפקו בניצחון מזערי מבחינתם של 0:2.

כבר מדקות הפתיחה נראו האדומים כבויים לחלוטין, והתרנגולים הבינו מהר מאוד שהם לא ייתקלו בהתנגדות קשה במיוחד. צמד מהיר של רובי קין בדקה ה-25 ודימיטר ברבאטוב בדקה ה-30, מול ההגנה הלא קיימת של המארחים, הבטיחו להם את שלוש הנקודות עוד במחצית הראשונה, ומאותה נקודה הם הואילו בטובם להוריד את הרגל מהדוושה.

דווקא אחרי הרחקתו של גל שיש בצהוב שני בדקה ה-50 הציגה הפועל תל אביב כמה דקות לא רעות של כדורגל, אבל הקהל המועט שכן הטריח את עצמו לבלומפילד העדיף להתעסק בקריאות רמות שקראו לגיא לוזון להתפטר.

אז טוטנהאם השיגה את שלוש הנקודות הראשונות שלה בבית ז' אחרי ההפסד הביתי המביך לחטאפה לפני שבועיים, אבל מאמנה החדש חואנדה ראמוס לא יכול היה להסיק מסקנות אמיתיות לגבי מצבה של קבוצתו לאור היריבה החלשה אותה פגשה. ללוזון, לעומת זאת, יש אחרי המשחק אפילו עוד יותר דאגות לקראת המשחק הגורלי שלו ושל האדומים, בדרבי הגדול של תל אביב ביום ראשון.

מהלך המשחק

דקה 5 - ביברס נאתכו העביר כדור עומק חכם לפאביו ג'וניור, שהגיע למצב נוח מול פול רובינסון, אבל בעט חלש לידיו של השוער האנגלי.

דקה 8 - נאתכו השתחרר מצוין בתוך הרחבה ובעט כדור חזק שחלף סמוך לקורה.

דקה 17 - ג'רמיין ג'נאס סידר לדימיטר ברבאטוב את המצב הראשון של התרנגולים, אבל הבולגרי בעט רע מקצה הרחבה מעל המשקוף.

דקה 25 - גול! מהלך קבוצתי נאה של טוטנהאם הסתיים בהרמה של סטיד מלבראנק משמאל הישר לרגלו של רובי קין, שעמד חופשי לחלוטין במרכז הרחבה ובעט בקלות לרשת של אניימה - 0:1 לטוטנהאם.

דקה 30 - גול! האנגלים המשיכו לטייל באין מפריע ברחבה של האדומים, והפעם מצא מלבראנק את ברבאטוב הלא מכוסה, שלא התקשה לנגוח פנימה - 0:2 לטוטנהאם.

דקה 38 - פצצה של רובי קין מ-15 מטרים נהדפה על ידי מרפקו של גבריאל דוס סנטוס, אבל השופט ריחם על המקומיים והתעלם.

דקה 50 - גל שיש הצעיר רק החמיר את מצבה העגום של קבוצתו כשתיקל בחריפות את ארון לנון וספג כרטיס צהוב שני והורחק מהמשחק.

דקה 65 - גנ'אס שלח את קין לאחד על אחד מול אניימה, אבל האירי בעט בשלומיאליות מחוץ למסגרת.

דקה 78 - נאתכו הזין את ג'וניור בעוד כדור מצוין, אבל הברזילאי בעט לגופו של רובינסון ולא הצליח לכבוש אפילו שער ניחומים.

דקה 89 - דארן בנט המחליף היה קרוב מאוד לכבוש את השלישי אחרי שכבר עבר את אניימה, אבל הבעיטה החלשה שלו נעצרה בעמוד.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה; ליאור בקשי (עמאר מנצור 46), טל חן, גבריאל דוס סנטוס, גל שיש (הורחק, 50); שי אבוטבול (אבדג'י 46), מזואה אנסומבו, ביברס נאתכו, ברוך דגו (יגאל אנטבי 58); וואליד באדיר, פאביו ג'וניור.

טוטנהאם: פול רובינסון; פסקל שימבונדה, מייקל דאוסון, פול סטלטרי, לי יונג-פיו; סטיד מלבראנק (ג'רמיין דפו 56), ג'רמיין ג'נאס, דידייה זוקורה, ארון לנון (קווין פרינס בואטנג 68); דמיטר ברבאטוב, רובי קין (דארן בנט 68).

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully