וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: עוד כמה מוקשים לסילוק

רן לטוביץ' ותומר ספירשטיין

8.11.2007 / 8:21

אוהיו סטייט מתמרקת למשחק הגדול עם מפגש מול אילינוי, לואיזיאנה סטייט נגד לואיזיאנה טק ומי בעד ונגד חוק העישון בבארים?

אנחנו במחזור הלפני אחרון של העונה הסדירה. נכון,יש עוד קבוצות שיש להם עוד משחק בלו"ז ואת משחקי אליפות החטיבות השונות אבל בסך הכל זה השבוע של MAKE OR BREAK, בעונה שכזו, שבה בכל מחזור יש איזו סנסציה אם לא 6, סביר להניח שגם השבוע תיאלץ קבוצה שלא ציפתה להפסיד להיפרד מהשאיפות שלה. אז מה יש לנו בתפריט השבוע? נתחיל בעיקריות.

פרס הניחומים של USC?

ג'ורג'יה (10) – אובורן (18)

הבולדוגס מובילים את ה-SEC מזרח בפתיחת המחזור ה-11 ויודעים שאסור להם להפסיד שום משחק בטח שלא בבית אם הם בונים על משחק האליפות של הקונפרנס בתחילת דצמבר. הטייגרס עדיין עם סיכוי תיאורטי לקחת את הצד המערבי של המחוז למרות שהם לא תלויים בעצמם. אובורן נראית מצויין השנה בחוץ, וצפוי בהחלט מאבק קשה לבולדוגס ולילה ארוך למאט סטאפורד, בהחלט לא משחק לחובבי פוטבול התקפי.

הימור: רן רואה את הבולדוגס מנצחים בזכות הביתיות, תומר הולך על הטייגרס. למה? ובכן, משום שאין להם ביתיות.


קליפורניה (24) – דרום קליפורניה (12)

שתי האריות של הפאק-10 נפגשות למשחק שאמור היה להיות קובע ומכריע בקביעת הזהות של האלופה של הקונפרנס. הברווזים והסאן דווילס כבר מזמן לא רואים את שתי הנציגות של קליפורניה במראה האחורית, והמשחק הזה נשאר ברובו משחק על הכבוד. האם בוטי ימשיך במגמת השיפור מהמחזור הקודם? האם קליפורניה תנקום על ההפסד משנה שעברה? בגדול, הרבה בתמונת הפאק-10 לא אמור להשתנות בעקבות המשחק הזה.

הימור: פה אנחנו די מאוחדים, לא ראינו שום דבר מהטרויאנים מאז שבוע 2 שמצדיק הימור עליהם ובטח שלא במשחק חוץ מול קבוצה עם התקפה משובחת.

יתר המדורגות

אוהיו סטייט (1) – אילינוי

לפני שהבאקאייז מזמינים כרטיסי טיסה למשחק האליפות בלואיזיאנה בינואר הם צריכים לעבור עוד שני משחקים, ככה על הדרך - בשבוע הבא באן ארבור זאת תהיה מלחמה אמיתית שעוד נדון בה המון, אילינוי לא תחזיק יותר ממחצית השבוע, בטח שבקולומבוס. האם כרגע ניחסנו אותם? בואו נראה.


לואיזיאנה סטייט (2) – לואיזיאנה טק

LSU צריכים רק לא למעוד בשלושת המשחקים הקרובים והם יהיו במשחק האליפות של ה-SEC. השבוע זה לא אמור להיות מסובך מדי.


אוקלהומה (4) – ביילור

עוד קבוצה שכבר חושבת קדימה לדצמבר ועל זהות המתמודדת מולה במשחק אליפות הביג 12. הסונרס עדיין רוצים את כל התארים, וביילור לא ממש תמנע את זה מהם.


אוקלהומה סטייט – קנזס (5)

הג'ייהוקס הפגיזו שבוע שעבר בכל דרייב מול נברסקה האומללה, הקאובויס ספגו הפסד נוראי בקאמבק של טקסס ברבע האחרון ויבואו עצבניים. סטייט הרבה יותר טובים ממה שהמאזן שלהם מראה ואנחנו בטוחים שגאנדי שטף לשחקנים את הצורה אחרי הקטסטרופה של שבוע שעבר. אנחנו לא ממש רוצים לפתוח פה אבל זה חתיכת מוקש להפתעת העונה מקנזס.


ווסט וירג'יניה (6) - לואיוויל

המשחק הזה אמור היה להיות משחק העונה בביג-איסט, זה שייתן לנו את הקבוצה שתקווה להגיע למשחק האליפות. מה קיבלנו במקום? משחק שאמור להיות גדול באותה מידה, רק עם השלכות שייפלו אך ורק על המאונטניירס במידה ויפסידו. הצמד חמד ווייט-את-סלייטון יפגוש את הצמד חמד ברום-את-דאגלאס במשחק המוקדם של המחזור (חמישי בלילה), ובבית אמורים החבר'ה מווירג'יניה לעשות את העבודה מול האין-הגנה של המטאטא. צפו לסקור גבוה ומשחק מרהיב.

מיזורי (7) – טקסס איי.אנד.אם

מיזורי צריכה להיזהר מעוד הפסד בחטיבה שיסבך אותם לקראת ההתמודדות עם קנזס בעוד שבועיים. דניאל וחבריו אמורים להסתדר השבוע לא רע.

מכשול גדול לגרגרנים

מרילנד – בוסטון קולג' (8)

בוסטון קולג' התעוררו ביום ראשון מהאשליה של עונה מושלמת וצריכה להתאפס על עצמה מהר, כי מרילנד בחוץ זה לא משחק כל כך פשוט. מי ביקש ריאן ולא קיבל?


יו.סי.אל.איי – אריזונה סטייט (9)

עוד קבוצה שחוזרת למציאות אחרי הפסד ראשון היא אריזונה סטייט. הברויינס הם קבוצה משוגעת, שלצד ניצחונות מרשימים נוחלת הפסדים מזעזעים לקבוצות נחותות בהרבה (נוטר דאם לדוגמה, ואין יותר נחותה ממנה). אין ספק שזה לא אידיאלי לקרפנטר להגיע לפאסאדינה השבוע, אבל זה גם לא ממש נורא.


וירג'יניה טק (11) – פלורידה סטייט

פלורידה סטייט כבר ניצחה את מובילת ה-ACC בשבוע שעבר, השבוע היא תנסה להרוס גם למובילה השנייה. אי אפשר לדעת איזו סטייט נקבל השבוע, אבל אם זו הקבוצה משבוע שעבר אז יהיה מאוד מעניין.


ויסקונסין – מישיגן (13)

המבחן האחרון לפני השואו הגדול והיריבות הגדולה ביותר במכללות (לפי הסקרים) מול הבאקאייז. הגרגרנים חייבים לנצח את המשחק הזה – אבל קל זה לא יהיה. מזלם שמאז פתיחת העונה האיומה הלו"ז שלהם רק הלך ונעשה קשה יותר, אבל לרוע מזלם, המשחק הזה יהיה במדינת הגבינה. שתי הקבוצות נותנות תצוגות התקפיות לא רעות בכלל, וגם ההגנות עושות לרוב את העבודה (אנחנו מדברים על החודש האחרון, כן?). עם זאת, ועד כמה שקשה לנו להגיד את זה, אחרי הניצחון הדחוק בשבוע שעבר על הספרטנים, קשה לנו לראות את מישיגן עוברים את המשוכה הזו. אולי הארט יראה לנו מה זה, וייתן תצוגה א-לה מק'פאדן של שבוע שעבר, אבל אנחנו מהמרים על הגיריות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ברנאן בכושר? מסוכן, מסוכן

הוואי (14) – פרסנו סטייט

קולט ברנאן חזר לכושר, וזה אומר רק דבר אחד מבחינת פרסנו סטייט – צרות. והרבה. האקדוחן אמור להמשיך את התצוגה שלו, ולקוות רק להישאר בריא לקראת המפגש מול הברונקוס ואיאן ג'ונסון.


טקסס (15) – טקסס טק

טוב, רן יודע כמובן שבעונה כזו אין משחק קל ללונגהורנס שלו, ואין משחק שקולט מקקוי לא מסבך ברגע שנהיה קל. גראם הארל והרד ריידרס יודעים לשים נקודות על הלוח, והלונגהורנס יצטרכו להיות מאופסים על עצמם משריקת הפתיחה. השאלה היותר חשובה: לכמה יארדים ירוץ השבוע ג'מאל צ'ארלס?


סינסינטי – קונטיקט (16)

דו-קרב בין שתי הקבוצות הראשיות של הביג-איסט (אחרי ווסט וירג'יניה), כשלאחריו תיוותר רק אחת שתנסה לרדוף אחרי ווייט, סלייטון ושות'. המשחק הזה אמור להיות צמוד כלפי מעלה (מבחינת כמות הנקודות), מה שאומר דבר אחד – להמר על הבית. ניצחון לסינסי.


דרום קרוליינה – פלורידה (17)

משחק מעניין צפוי לנו, בין שתי קבוצותיו של ספורייר – בעבר (פלורידה) ובהווה (הגיימקוקס). אס.סי כבר הוכיחה לנו שביתה אינו מבצרה, ואין כמו טיבו בכדי לנצל את העובדה הזו, בטח ובטח כשהגייטורס חייבים ניצחון כדי לשמור לעצמם סיכוי להגיע למשחק אליפות ה-SEC.


יוטה סטייט – בויזי סטייט (19)

בויזי ממשיכה במעלה הדירוג, בתקווה לתפוס מקום טוב לפני השואו-דאון מול ברנאן והלוחמים, שיבטיח מי תיקח את אליפות החטיבה.

סיגריה. רוצים סיגריה

קלמסון (20) – ווייק פורסט

בשבוע שעבר הימרנו על שעמום טוטאלי במשחק של קלמסון, וקיבלנו תצוגת תכלית מהחבר'ה של באודן. האם יצליחו לתת התקפה משובחת גם מול הדימון-דיקונס? לא, אבל זה לא יפריע להם לנצח בבית, בטח לא כשהבולים ממש בפתח.


מיסיסיפי סטייט – אלבאמה (21)

מה יהיה עם החבורה של ניק סייבן? בשבוע שעבר הם נכנעו לטייגרס, ורק בזכות העובדה שהפסידו לקבוצה הטובה בליגה הם נשארו בדירוג. הם צפויים להישאר גם השבוע.


טנסי (22) - ארקנסו

עוד קבוצה שנמצאת בדירוג בחסד היא טנסי. המתנדבים – כבר אמרנו לכם לא פעם – נראים הרבה יותר טוב בבית מאשר בחוץ (זה אמנם נכון לגבי רוב הקבוצות, אבל במקרה שלהם זה ממש קיצוני), ויהיה מעניין לראות איך ואם יצליח אריק איינג' לנצח את די-מאק, שהשווה בשבוע שעבר את שיא ה-SEC לרץ. הרייזורבקס צריכים עוד תצוגת תכלית של המועמד שלהם להייזמן כדי לנצח, ונראה שהוא ימשיך עם הרצת המנועים שלו מול טנסי.


מיאמי – וירג'יניה (23)

עוד משחק שיהיה מעניין על הנייר, אבל כנראה משעמם מאוד על הדשא. הקבאלירס, מקבוצות ההתקפה היותר טובות ב-ACC, ייפגשו עם ההוריקנס, מקבוצות ההגנה היותר טובות של הבית הכה תחרותי אך כה חלש. יתרון קל לוירג'יניה, אבל במשחק צמוד תמיד עדיף להמר על הקבוצה הביתית.


ואנדרבילט – קנטאקי (25)

הוויילד-קאטס, שפתחו בסערה את העונה, נמצאים במגמת ירידה. מזלו של וודסון שהשבוע יש לו את ואנדי לדרוס.

שוב פעם אנחנו לא ממש יודעים לספר לכם מה יהיה לו"ז השידורים פה בארץ, אבל אם נהיה אופטימיים אולי נקבל שניים. פוקס משדרים ביום שבת ב-7 בערב משחק מהביג 10, ו-ESPN אמורים לשדר בראשון לפנות בוקר משחק נוסף. מי שבאמת מעוניין, שישאר עם האצבע על הדופק, אנחנו הולכים להפגין מחוץ לכנסת נגד החוק למניעת עישון בבארים, ועל כך נרחיב את הדיבור בשבוע הבא. שיהיה סוף שבוע נפלא לכולכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully