וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מגבירה את הקצב

8.11.2007 / 13:18

אברהם גרנט כעס על היכולת של שחקניו במשחק מל שאלקה והודיע להם שלא תהיה מנוחה עד המפגש עם אברטון. קראוץ' בונה על בניון

מאמן צ'לסי, אברהם גרנט, אמנם הדף את הביקורות על שחקניו אחרי התיקו המאופס מול שאלקה, אבל כבר התחיל להראות זרוע איתנה באימוני צ'לסי לאחר שהגביר להם את קצב האימונים. אי לכך, השחקנים הכחולים יתאמנו בכל אחדש מהימים עד למשחק הקבוצה מול אברטון ביום ראשון ולא יזכו למנוחה.

מי שיעמוד בשערה של הקבוצה מול הטופיז הוא קרלו קודיצ'יני, זאת לאחר פציעתו של םטר צ'ך בגלזנקירשן. השוער הצ'כי בספק גם למשחק הליגה מול דרבי ולמשחק ליגת האלופות מול רוזנבורג. למרות הדומיננטיות של צ'ך והעובדה שהקבוצה איבדה לא מעט נקודות כשהוא חסר לה בעונה שעברה, בסטמפורד ברידג' סומכים על האיטלקי הותיק ופרנק למפארד אמר: "קרלו הוא ללא ספק השוער השני הכי טוב באנגליה. הוא למעשה ברמה של שוער ראשון".

צ'לסי נמצאת במגעים מתקדמים עם קוריתיאנס על מעברו של לוליניה, שחקנה בן ה-17 של הקבוצה שבברזיל יש המכנים אותו "רונאלדיניו החדש". על פי הדיווחים צ'לסי מציעה 8 מיליון ליש"ט עבור הכישרון.

קראוץ' מחזק את מעמדו

ה-0:8 של ליברפול מול בשיקטאש ביום שלישי יצר הרבה הדים, אבל כעת נותר שלב הסקת המסקנות. באנגליה כבר יודעים לדווח שאחת מהן עשויה להיות העדפתו של פיטר קראוץ' על פניו של דירק קויט בחוד. החלוץ גבה הקומה איבד אשראי רב מאז הגעתו של פרננדו טורס בקיץ ונחשב להעדפה הרביעית של רפא בניטז בחוד, אלא שאחרי הצמד שלו מול הטורקים, נראה שהוא בדרכו לדחוק את ההולנדי מההרכב.

התצוגה של יוסי בניון מול בשיקטאש לא הקפיצה רק את אוהדי ליברפול, אלא הפיחה תקווה אצל אוהדי נבחרת אנגליה שבונים על יכולת דומה של הקשר הישראלי מול רוסיה בשבוע הבא.

"הייתי מאושר עבור יוסי", אמר פיטר קראוץ' שנהנה מבישול של בניון לשער הנגיחה שלו, "זה היה נהדר לראות אותו כובש שלושער ומעורב כמעט בכל פעולה של הקבוצה. אנחנו צריכים שהוא ישחק טוב במדי ישראל מול רוסיה. יהיה נהדר לראות אותו הופך לגיבור גם בעיניהם של אוהדי נבחרת אנגליה".


* בלמה המצטיין של של מנצ'סטר יונייטד, נמנייה וידיץ', חתם על חוזה חדש בקבוצה לשנתיים נוספות וירוויח כ-60 אלף ליש"ט לשבוע.

* ועוד מיונייטד: ספקולציות קושרות את שוער נבחרת מקסיקו וקלוב אמריקה, גיז'רמו אוצ'ואה, במעבר לקבוצה. אוצ'ואה הצעיר נחשב כבר היום לאחד מהשוערים הטובים בעולם.

*רוד חוליט, מאמן ניוקאסל וצ'לסי לשעבר, מונה למאמן הלוס אנג'לס גלאקסי, קבוצתו של דייויד בקהאם. קשרה האגדי של הולנד בן ה-45, הגיע לל.א כדי לחתום על חוזה לשלוש שנים, שיחל במרץ הקרוב. חוליט עבד כפרשן הערוץ "סקיי" מאז שסיים את תפקידו האחרון בפיינורד ב-2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully