וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מוריד את בירם כיאל לספסל

8.11.2007 / 12:11

לפי אימון הבוקר, הקשר הצעיר עשוי לאבד את מקומו בהרכב לעומרי אפק. רנאטו: "עשר נקודות הפרש מבית"ר זה לא פער גדול"

"זאת רק ההתחלה, עשר נקודות הפרש מבית"ר ירושלים זה עדיין לא פער גדול יחסית למחזור התשיעי והרבה דברים עוד יכולים לקרות. אני מאמין שבסופו של דבר נגיע קרוב אליהם, אפילו נתחרה על האליפות". כך אמר הבוקר הקשר הברזילאי של מכבי חיפה, רנאטו, באימון מכבי חיפה. נגד הקשר הופנתה העונה ביקורת רבה. במשחק מול בית"ר רנאטו לא בלט, בלשון המעטה, והברזילאי התייחס לכך כשאמר: "יש לי בעיה בשרירי הבטן ואני צריך לעבור ניתוח. בזמן שאני משחק אני מרגיש כאבים חזקים בבטן. אני מקווה שאחרי הניתוח אחזור לכושר טוב".

המאמן רוני לוי תירגל באימון את עומרי אפק בהרכב במקום בירם כיאל, שהציג יכולת ירודה מול בית"ר. בחיפה היה מי שהגדיר זאת כניסיון "לגרום לזעזוע בקרב שחקנים שבטוחים שמקומם בהרכב". נראה שבמצב כזה יוסט גוסטבו בוקולי לעמדת הקשר האחורי לצד פאוליניו. ג'ובאני רוסו ורנאטו ימשיכו בהרכב, ויניב קטן יפתח בחוד. אייל משומר ערך הבוקר אימון מלא ותורגל בהרכב, זאת לאחר שאתמול הוא נטש את האימון.

רוני לוי התייחס לדברים של רנאטו באומרו: "אם תשאלו 95 אחוז מהשחקנים, הם יגידו לכם שמפריע להם משהו. למיטב הבנתי, הבעיה ממנה סובל רנאטו לא אמורה להפריע לו על המגרש. אם נחשוב אחרת, נשלח אותו לניתוח".

לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה הוסיף המאמן: "מדובר במשחק חשוב מאוד בגלל המצב שלנו. אנחנו שואפים להגיע כמה שיותר גבוה. היכולת הקבוצתית שלנו טובה עכשיו, אבל אנחנו צריכים לתרגם את זה לניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully