וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה כמו אימון"

8.11.2007 / 10:18

ווין רוני השתגע מהמשחק ההגנתי של דינמו קייב בניצחון 0:4. רייקארד: "רונאלדיניו נראה טוב יותר בכל משחק, לאוהדים הגיעו יותר שערים"

ווין רוני הביע את שביעות רצונו מצבירת שלוש הנקודות במשחק שהפך לדבריו ל"מייאש ומשעמם" בשבילו. דינמו קייב הגיעה לאולד טראפורד על מנת להגן ולשמור על תוצאה, אך יונייטד הצליחה במהירות לגרוף שער ראשון מראשו של ג'רארד פיקה בדקה ה-30. רוני הבקיע שער, אך הצורה בה היריבה שיחקה הרתיחה אותו בסיום: "נכון, אנחנו מאושרים מה-0:4. נוכל גם כנראה לתת מנוחה למספר שחקנים בשני המשחקים הבאים בליגת האלופות. זה היה קשה מאוד בהתחלה כי הם היו מאוד שליליים, זה הרס את המשחק. הם לא באמת רצו לשחק ואני אמרתי את זה גם במנהרה, פשוט לא נהניתי לשחק היום. הייתי קצת מיואש, לא עצבני, כי זה היה ממש כמו באימון".

בזכות התיקו בין רומא לספורטינג ליסבון, נשארה מנצ'סטר יונייטד בראש הבית וזכתה במקום בשמינית הגמר, רוני מאמין ביכולתה של קבוצתו להתקדם במעלה השלבים המאוחרים של המפעל: "אנחנו מאוד בטוחים כרגע ומשחקים כדורגל נהדר, כך שנקווה שנמשיך כך בליגה ובאירופה", סיכם החלוץ האנגלי.

"זו הייתה הופעה מושלמת ותוצאה מושלמת, שמעלה אותנו לשלב הבא", סיכם אלכס פרגוסון, שגם הביע את שביעות רצונו מיכולת השחקנים הצעירים שזכו להזדמנות במשחק, "קייב שיחקה בשיטת שמירות אישיות, מה שהיה חדש לנו. אין הרבה קבוצות שעדיין משחקות בצורה הזו, כך שזה היה משהו טוב להתמודד איתו, במיוחד לצעירים. זו הייתה חוויה טובה לפיקה, סימפסון ואוונס, זה הוכיח להם את הרמה הדרושה כדי לקבל מקום בהרכב הראשון.

כשנשאל אם ירים את הרגל מהגז, עכשיו כשהבטיח את המקום בשלב הבא של המפעל, ענה פרגוסון באופן חד משמעי: "לא. אנחנו נרצה לסיים בראשות הבית וזה אומר לשחק טוב ולהוציא תוצאות בשני המשחקים הנותרים".

ברומא, שהוציאה 2:2 בליסבון ונשארה במקום השני של בית מספר 6, עדיין שואפים לסיים את הבית בראשותו, בזכות ניצחונות במשחקים הנותרים, מול דינאמו קייב ומנצ'סטר יונייטד. "היה קשה להתמודד מול הקשרים הצעירים של ספורטינג, הם מאוד מוכשרים והייתי צריך לעבוד קשה", אמר קשר רומא,דניאלה דה רוסי, לאחר המשחק באצטדיון ה"אור" בליסבון. "ההגנה שלנו הייתה חזקה מאוד בהתחלה ואז מקסס התחבר לדוני כדי להעניק לפורטוגלים את שערם הראשון. זה היה בלתי מובן אבל זה הכדורגל לפעמים".

הקשר הזעיר היה מרוצה לעזוב את ליסבון עם נקודה והצהיר כי רומא תתחרה עד הסוף על ראשות הבית. "אנחנו עדיין לא בכושר מלא, אבל המצב חיובי. אנחנו לא מגיעים למשחקים האחרונים (דינאמו קייב ומנצ'סטר יונייטד) בחשש אלא בביטחון שאנחנו הולכים לנצח את כולם".

הכל בזכות השער המהיר

ברצלונה עלתה לראשות בית 5, תודות לשערים של תיירי הנרי וליאונל מסי, במשחק בו האורחים מגלאזגו לא ממש היוו סיכון ופרנק רייקארד היה מרוצה מניצחון 0:2 על ריינג'רס בסיום: "זה היה חשוב להבקיע מוקדם", אמר המאמן ההולנדי בהתייחס לשער של החלוץ הצרפתי בדקה השישית, "הם שיחקו מולנו עם הרבה שחקני הגנה ולכן זה היה מאוד קשה. הוכחנו יכולת מנטלית גבוהה. הלוואי והיינו מנצחים בתוצאה גבוהה יותר, מכיוון שלאוהדים הגיע לראות יותר שערים".

רונאלדיניו הוחלף 14 דקות לסיום ורייקארד הסביר למה עשה כן, למרות עוד משחק עם יכולת טובה של הברזילאי: "הוא נראה טוב יותר בכל משחק, אך יש עוד הרבה משחקים בהמשך ויש צורך לשמור מעט אנרגיה".

מאמן ריינג'רס, וולטר סמית', הודיע כי לא יפגע בשחקניו לאחר המשחק. "הייתה לנו התחלה חלשה, ונתנו להם להבקיע שער מוקדם. אחרי זה תמיד יהיה קשה", אמר המאמן לאחר המשחק, "זה היה ערב קשה בשבילנו, אני לא יכול להאשים את השחקנים בגלל שכולם מאוד התאמצו". הסקוטים ממוקמים עדיין במקום השני, כאשר נקודה אחת מפרידה בינה לבין ליון, אותה תפגוש במשחק המפתח במחזור האחרון.

המאמן הצרפתי, אלן פרין, היה מאוד רגוע לאחר הניצחון 2:4 מול שטוטגרט. אף על פי כן, גם הוא יודע שעוד נותרה עבודה רבה. ליון נאלצה לעבור אמש (רביעי) כמה רגעים מתוחים לאחר שאספה את הניצחון הגדול. התוצאה גדעה את החלומות האירופאיים של האלופה הגרמנית והבטיח מקום בגביע אופ"א לליון. "ידענו שהגרמנים ישחקו התקפי והם באמת היו טובים מאוד. ניבאתי שיהיה משחק רב שערים, מכיוון ששתי הקבוצות משחקות כדורגל פתוח. הייתי מתוח עד לשער של ז'וניניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully