וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסר צו הסגירה לקופסא

הקיר הבעייתי באצטדיון שופץ ולמכבי נתניה אושר לארח את הפועל כפ"ס בשבת. העיר תתמודד על אירוח מוקדמות אליפות אירופה בכדורגל חופים

צו הסגירה שהוטל על אצטדיון הקופסה הוסר היום (חמישי) והמשחק מול הפועל כפר סבא יתקיים כמתוכנן בנתניה, בשבת הקרובה (17:00). בצהריים קיימו נציגי משטרת ישראל סיור בקופסה והתרשמו מעבודות השיקום של הקיר הרעוע, שעל שיפוצו עמלו בשבועיים האחרונים אנשי מכבי נתניה בסיוע קבלנים. כעת מתברר כי עלות שיפוץ הקיר התומך הגיע לכ-100 אלף שקלים ובנתניה מציינים היום שלמרות שהקבוצה צפויה לעזוב את האצטדיון בסוף העונה, הוחלט להשקיע בשיקום הקיר, בשל הדאגה לשלום האוהדים.

היום תערוך מכבי נתניה את האימון המסכם, שבמהלכו יערוך ראובן עטר אסיפה טקטית, בה יוקרנו קטעים ממשחקיה של הפועל כפר סבא בשבועות האחרונים. במכבי נתניה מקווים לראות יציעים מלאים, לאור הצלחותיה של הקבוצה בשבועות האחרונים.

עיריית נתניה, שאירחה את טורניר כדורגל החופים בקיץ האחרון וזכתה להצלחה גדולה, רוצה לארח בארץ את מוקדמות אליפות אירופה. העירייה שיגרה בקשה למוסדות פיפ"א, שתתכנס ב-29 נובמבר (כ"ט בנובמבר, למען הפיקנטריה ההיסטורית) ואז תתקבל גם החלטה בעניין.

על פי גורמים בפיפ"א, עימם מקיימים נציגי העירייה קשר רציף, ישראל נחשבת לסוס מוביל לארח. אגב זו תהיה הפעם הראשונה שאליפות העולם לא תתקיים בברזיל, כשהמארחת תהיה מארסיי.

הערב תתקיים פגישת היערכות ראשונה בעירייה, על פי גורמים "על מנת לא להיות מופתעים מההחלטה הצפויה באשר לאירוח ולהיערך בהתאם". בנוסף, משרד התיירות הבטיח לעזור ולערוך קמפיין שיווקי.

גורם בנתניה אמר היום: "ההצלחה שלנו בקיץ הייתה מעל ומעבר לכל הציפיות ואין ספק שהארגון הביא לנו הרבה אוהדים בפיפ"א. הסיכויים לארח הם מצוינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully