וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין ואיבנוביץ' בחצי הגמר, וויליאמס פרשה מהמאסטרס

7.11.2007 / 22:40

הבלגית גברה על יאנקוביץ' ואילו הסרבית עבדה קשה יותר מול האנטוחובה. סרינה וויליאמס פרשה מהתחרות בעקבות פציעה, ברטולי תחליפה

המדורגת מספר 1 בעולם, ז'סטין הנין, ממשיכה לצעוד בדרך הבטוחה לשמירה על תוארה בטורניר המאסטרס לנשים שנערך במדריד. הבלגית פגשה את ילנה יאנקוביץ' (3 בעולם) ולא התקשתה לנצח אותה 2:6, 2:6, בדרך לחצי הגמר.

הנין פתחה עם שבירה ועלתה ל-0:2, אבל הסרבית לא נכנעה וחזרה לשוויון 2:2. בשלב זה הנין פתחה מבערים, וניצחה את ארבע המשחקונים בדרך לניצחון 2:6 במערכה הראשונה. בתחילת המערכה השנייה זכתה יאנקוביץ' לעידוד הקהל, אבל זה לא ממש עזר לה, והבלגית עלתה ל-0:3. יאנקוביץ' ניסתה להקשות על יריבתה עם עליות לרשת, ומשחק אגרסיבי יותר, אך נכנעה 6:2 במערכה השנייה, וראתה את הנין חוגגת ניצחון שני בטורניר.

"חשוב לשחק על כל נקודה ולתת מאה אחוז מאמץ", אמרה הנין בסיום, "אני מרגישה מצוין, ולוח הזמנים מצוין עבורי כי כך אני יכולה לצבור שעות מנוחה רבות יותר. הייתי טובה יותר היום מאשר אמש, הייתי אגרסיבית יותר, ואני שמחה על הניצחון".

איבנוביץ' חוגגת, סרינה פרשה מהמאסטרס

הסרבית אנה איבנוביץ', המדורגת רביעית בעולם, גברה על הסלובקית דניאלה האנטוחובה בשתי מערכות. אחרי מערכה ראשונה חד צדדית, שהסתיימה ב- 2:6, התפתח משחק מרתק בשניה. איבנוביץ' כבר נראתה בדרך הבטוחה לניצחון עם 2:4 אבל אז האנטוחובה החזירה שבירה, הישוותה ל 4:4 וגררה את יריבתה לשובר שיוויון. במשחקון המכריע והדרמטי ניצחה לבסוף איבנוביץ' 9:11 והיא כבר בחצי הגמר עם שני ניצחונות.

הרוסייה אנה צ'אקבטדזה השיגה הערב את ניצחונה הראשון בקריירה בטורניר המאסטרס, אחרי שיריבתה, האמריקאית סרינה וויליאמס, פרשה במהלך המשחק בשל פציעה. סרינה, שזכתה במאסטרס ב-2001, עלתה למשחק חבושה ברגליה, ובמצב של 3:3 במערכה הראשונה, כבר לא היתה יכולה יותר להמשיך. לאחר טיפול קצר היא המשיכה לשחק, נוצחה 6:4 בתום המערכה ופרשה סופית מהמשחק.

בעקבות הפציעה החליטה הטניסאית האמריקאית לפרוש מהטורניר עם הגעת תוצאות בדיקת ה-MRI. מתברר כי מדובר באותה ברך שגרמה לה לעבור ניתוח ב-2003 ולהחמיץ לא פחות מעשרה טורנירים בשנה שעברה.

מי שתחליף את וויליאמס בטורניר המאסטרס היא מריון ברטולי, פינאליסטית ווימבלדון, שתסחוב את ההפסד של וויליאמס מאתמול. וולייאמס מצידה אמרה שהיא תרכז את כל המאמצים כדי להגן על התואר שהשיגה באוסטרליה בתקווה להיות כשירה עד אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully