וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצחונות מרשימים לאולימפיאקוס וטאו

8.11.2007 / 11:30

היוונים של גרשון הביסו את בולוניה 76:104, טאו השפילה את סופוט בפולין, 82:66, מילאנו עדיין ללא ניצחון לאחר הפסד ביתי למלאגה

מחזור המשחקים השלישי בשלב הבתים נמשך הערב (חמישי), כשחוץ מניצחונה של מכבי ת"א על אפס פילזן, נערכו עוד ארבעה משחקים. בבית ב' של מכבי ספגה מילאנו הפסד שלישי רצוף מול מלאגה המרשימה, 74:65. פיני גרשון החזיר את אולמיפיאקוס למסלול הניצחונות מול בולוניה לאחר ההפסד המפתיע בלובליאנה עם 76:104, בעוד שנוון ספאחיה המשיך את הדהירה של טאו מהשבוע שעבר, הפעם מול סופוט בחוץ 82:66. בבית ג', השיגה ברצלונה ניצחון ביתי שני ברציפות, מול רואן הצרפתית 76:82.

בית ב': מילאנו עדיין ללא ניצחון, מלאגה מצהירה כוונות

מילאנו - מלאגה 74:65

מילאנו, פתחה רע את העונה עם שני הפסדים, והיא חיפשה ניצחון בכורה. הספרדים, שרשמו בעונה שעברה הישג נפלא עם העפלה לפיינל פור, נראים כמי שמתיימרים ללכת עד הסוף גם הפעם. כצפוי, התפתח במילאנו משחק צמוד כשהספרדים שהובילו בסוף הרבע השלישי בנקודה, 51:50, ברחו בדקות האחרונות לתשע הפרש. 74:65 בסיום לספרדים המצוינים, שיארחו בשבוע הבא את מכבי ת"א.

קרלוס קבזאס הירבה לקלוע למלאגה עם 13 נקודות, בוניפאס אנדונג וג'רמן בריאל תרמו 10 כ"א. דנילו גלינארי קלע 18 נקודות לאיטלקים וטרביס ווטסון הוסיף 17 שלא הספיקו לניצחון.

בית א': ספאחיה על הגל

פרוקום סופוט - טאו ויטוריה 82:66

אחרי שהשפילה את בולוניה בשבוע שעבר טאו ממשיכה להפגין עוצמה. הרבע ראשון עוד היה צמוד, והסתיים ב 31:29 לאורחים, אבל אז הספרדים התחילו לרוץ ועד להפסקה כבר פתחו פער 8, 44:36, כאשר הרכז הארגנטינאי פבלו פריג'יוני מוביל אותם קדימה עם 9 נקודות.

הבריחה של הספרדים הפכה להשפלה של ממש ברבע השלישי כאשר ריצה של 0:14 הובילה אותם ל 27 נקודות הפרש, 42:69. עשר הדקות האחרונות כבר היו לפרוטוקול, 82:66 בסיום לטאו שממשיכה לדהור ביורוליג. לפולנים לעומת זאת זה היה כבר הפסד שלישי והם עדיין ללא ניצחון.

פאבלו פריג'יוני ואיגור ראקוצ'ביץ' צלפו 15 כ"א לספרדים. טיאגו ספליטר ומירזה טלטוביץ' הוסיפו 12 משלהם. מילאן גורוביץ' ותומאס ואן דר שפיגל, קלעו 17 כ"א לסופוט. גורוביץ' אגב, החטיא את כל שבע הניסיונות שלו מחוץ לקשת.


אולימפיקוס - וידיויצ'י בולוניה 76:104

קבוצתו של פיני גרשון הופתעה אומנם במחזור הקודם בלובליאנה, אבל בבית זה סיפור אחר. בולוניה, שחזרה העונה ליורוליג לאחר שהתאוששה ממשבר כלכלי, הראתה ניצוצות בניצחון על ז'לגיריס, אבל שבוע שעבר קרסה בספרד מול טאו והשבוע שוב ביוון. היוונים הובילו כבר ב 11 הפרש ברבע הראשון, 11:22 ולא שמטו את היתרון הברור לכל אורך המשחק. הסיפור הוכרע למעשה כבר בתום הרבע השלישי כשאולימפיאקוס הובילה ב- 16 נקודות, 62:78. עד לסיום הפער רק גדל.

מארק ג'קסון וארווידס מאצ'יאוסקס בלטו אצל היוונים, עם 24 נקודות כ"א. קינטל וודס הוסיף 23. דואריק ספנסר קלע 20 לאיטלקים, דלונטה הולנד השחיל 18. עכשיו נראה אם גרשון מסוגל להפיק מהקבוצה שלו איכות גבוהה גם במשחקי חוץ.

בית ג': ברצלונה ממשיכה לנצח

ברצלונה - רואן 76:82

השתיים היו צמודות זו לזו בטבלת הבית ערב המחזור עם ניצחון והפסד לכ"א, אבל הספרדים, למרות הידלדלות השורות ולמרות הפתיחה הבינונית, היו משוכה גבוהה מדי עבור הצרפתים. ברצלונה הובילה בהפרש צנוע אך בטוח לאורך כל המשחק שהסתיים לבסוף בהפרש 6. ניצחון שני ברציפות לחבורה של דושקו איבאנוביץ'.

מריו קאסון בלט עם 22 נקודות למארחים, יאקה לקוביץ' הוסיף 16. מארק סליירס קבר 21 לצרפתים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully