וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני עזיבת מזרחי: בפ"ת שקלו להיפרד מסאביץ'

7.11.2007 / 18:11

במועדון שוקלים לוותר על הקשר בינואר אם לא ישתפר. עזורי מוכן לעזוב את בית"ר. בקבוצה סבורים שגיא לוזון יחזור לאורווה עד העונה הבאה

במכבי פתח תקווה מאוכזבים מאוד מהקשר הסרבי ננאד סאביץ', ולאחרונה אף עלתה מחשבה בקרב הצוות המקצועי לשחררו בחודש ינואר. סאביץ' ניחן בבעיטות חזקות ממרחק ואף הבקיע את אחד משערי הליגה היפים העונה, מול מכבי תל אביב. למרות זאת, את מחצית ממשחקי הליגה העונה (ארבעה מתוך שמונה) הוא פתח על הספסל.

"אפשר לראות על המגרש שזה לא אותו שחקן ששיחק במחנה האימונים. יכול להיות שזו ההתאקלמות שלו. בשורה התחתונה, הוא לא בכושר ויכול להיות שהוא ישוחרר בינואר. העובדה שהוא שחקן זר לא עושה לו הנחות, הוא חייב להשתפר", אמר בכיר במועדון.

ועכשיו לעמדת המאמן. נשיא הקבוצה, עמוס לוזון, שוחח עם המאמן האנגלי ג'ון גריגורי, אבל האחרון עדיין לא הסכים לאמן בישראל. יחד עם זאת, לוזון כבר שוחח עם גיא עזורי, ולפי גורמים בקבוצה הוא נחוש לעזוב את בית"ר ירושלים לטובת אימון קבוצת בוגרים. גם שמותיהם של המאמן הזמני עופר פביאן, אלי כהן וגיא לוזון עלו בישיבת הנהלה. לגבי האחרון, בקבוצה סבורים שהוא יגיע לאורווה עד העונה הבאה. עמוס לוזון ממשיך להכחיש שמאמן הפועל תל אביב סגור בקבוצה לעונה הנוכחית.

הקבוצה מתאמנת בסגל מלא, אבל הבלם ניצן דמארי בספק למשחק מול מכבי הרצליה. רק לאחר האימון מחר יוחלט האם לכלול אותו בסגל. פביאן יחליט האם לכלול אותו בסגל רק לאחר האימון מחר. אם הבלם לא יימצא כשיר במאת האחוזים, הוא יישב ביציע וקובי גנון ימלא את מקומו כבלם, בעוד שנאור פסר ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully