וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אי אפשר להתייחס למשחק כאל עצם בגרון"

רגב גולדמן

7.11.2007 / 15:02

מאמן הפועל ת"א חושב, אמנם, על הדרבי, אבל לא יוותר על המפגש עם טוטנהאם (חמישי, 18:00). אסולין התנצל, עשוי לשחק בדרבי

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

"ההחלטות שלי מקצועיות נטו"

הפועל תל אביב תתמודד מחר (חמישי, 18:00) עם טוטנהאם האנגלית במשחק השני בשלב הבתים בגביע אופ"א, כשהאווירה בקבוצה לא מדהימה, בלשון המעטה. בעיות משמעת, חוסר יכולת להבקיע וחשוב מכל - מאבקי תחתית סבוכים ומדכאים ודרבי ביום ראשון - כל אלה מעמידים את המפגש עם הקבוצה האנגלית, שלה יש צרות משלה, באור שונה לחלוטין ממשחק אירופי רגיל.

"לא בכל יום מגיעה קבוצה בסדר הגודל של טוטנהאם לארץ", פתח לוזון. "משחקים בחלק הקדמי שלהם שני חלוצים מצוינים, לג'רמיין דפו יש 24 הופעות בנבחרת, ככה שאי אפשר להתייחס אליהם כאל עוד קבוצה. המשחק הזה הוא אתגר גדול מאוד ומחשל בשבילנו, שכל קבוצה רוצה לחוות ברגעים כאלה. אני שמח שהשחקנים הביאו אותנו למצב שאנחנו מתמודדים ברמות האלה. אי אפשר להתייחס למשחק שהוא חלומה של כל קבוצה כאל עצם בגרון".

הפועל תל אביב מתכוננת לדרבי, ולוזון ציין: "אהבתי במשחק האחרון בליגה את הגישה של השחקנים, את הרצון והמחוייבות ונצטרך להמשיך בדרך הזו. אסור לשכוח שיש לנו בסגל שחקנים שלא שיחקו תקופות מאוד ארוכות, ולא יוכלו ליטול חלק באופן מלא במשחק".

לוזון נשאל איזה משחק חשוב יותר וענה: "שני המשחקים חשובים. אי אפשר לומר שהמשחק מול טוטנהאם הוא עוד משחק, אבל נצטרך להיות חכמים ולעשות רוטציה בלי קשר לתוצאה. טוטנהאם תסיים למעלה, הגעתו של ראמוס בוודאי לא תזיק לה, האיש זכה פעמיים ברציפות בגביע אופ"א.

על השחקנים שהימרו אמר לוזון: "הם מעדו, הודו בטעות וחזרו בהם, הפרשה מאחוריי ומרגע זה ההחלטות שלי הן מקצועיות נטו, כמו בכל משחק". על ליאור אסולין, שלא התנצל, אמר לוזון: "אני לא אגיב לדברים ששחקן אמר דרך כלי התקשורת, את מה שיש לו להגיד הוא יגיד לי. יגאל, ראובן ורמי התנצלו, ליאור עדיין לא הבחין בטעות שלו". לאחר מכן, במהלך אחר הצהריים, התנצל אסולין והוחזר לסגל. ייתכן שהוא ישחק בדרבי ביום ראשון.

איזה משחק מעדיף המאמן? "אני לא חזק במשחקים כאלה", אמר. "חשוב לי המשחק מול טוטנהאם ונעשה הכל כדי שיישאלו שאלות מסוג אחר לאחר הדרבי. נעלה בהרכב הטוב ביותר שאנחנו יכולים להעמיד". לקראת ערב צפו השחקנים בקלטות של טוטנהאם, ולכן התעכבה פתיחת האימון.

"אנחנו מקצוענים"

ברוך דגו אמר לפני פתיחת האימון: "אלה המשחקים שצריך לעלות אליהם וליהנות מהם. אנחנו צריכים להתמודד עם המצב שלנו, אנחנו שחקנים מקצוענים, וצריך להתכונן גם למשחק הליגה, אפילו אם הוא יתקיים בעוד שלושה ימים".

על מיעוט הקהל הצפוי אמר דגו: "המצב לא כל כך טוב, אבל אני מאמין שבלומפילד יהיה מלא, כי יש לנו את אחד הקהלים הטובים בארץ. נעלה, נשחק ונקווה לעשות תוצאה טובה כדי לתת לקהל שלנו ליהנות קצת".

ליאור אסולין הגיע לאימון, והסתודד עם לוזון במרכז המגרש. לאחר מכן ירד לחדר הכושר, לערוך אימון אישי, ולאחר המשחק עם טוטנהאם ישוב להתאמן עם הקבוצה. בהפועל תל אביב הודיעו: "מבחינתנו הפרשה נסגרה".

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully