וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים קלים לפדרר, בית מוות לנדאל

7.11.2007 / 14:07

הגרלת המאסטרס בשנחאי קבעה כי השוויצרי יפגוש את דווידנקו, רודיק וגונזאלס. נדאל הוגרל עם דיוקוביץ', גאסקה ופרר. בית קשה לארליך ורם

מאמציו של רוג'ר פדרר לזכות בגביע מאסטרס רביעי קיבלו חיזוק היום (רביעי) בהגרלת הבתים לטורניר שיתחיל בשנגחאי בראשון הקרוב. השוויצרי יתמודד בבית יחסית קל מול האמריקאי אנדי רודיק, המדורג רביעי בעולם, עם ניקולאי דווידנקו הרוסי, שמדורג חמישי בעולם ועם פרננדו גונזאלס הצ'יליאני, שממוקם במקום השביעי בעולם. לפדרר, שזכה בטורניר היוקרתי שלוש פעמים בארבע השנים האחרונות, עומד מאזן של 34 ניצחונות מול הפסד אחד נגד שלושת יריביו לבית.

בבית השני, שבקרוב כבר ייקרא בפי כולם "בית המוות" של הטורניר, ייפגשו המחבט מספר שתיים, רפאל נדאל הספרדי, עם נובאק דיוקוביץ' הסרבי, שמדורג שלישי, עם הצרפתי ריצ'ארד גאסקה, הממוקם שמיני והספרדי דויד פרר, המדורג שישי.

שני המדורגים ראשונים משני הבתים, יעלו לחצאי הגמר. נדאל ישחק מול גאסקה במשחק הראשון ביום ראשון ואחריו יעלו דיוקוביץ' ופרר לקרב נוסף. הגמר של הטורניר, שסך הפרסים בו הוא 4.45 מיליוני דולרים, ייערך ב-18 בנובמבר.

אנדי רם ויוני ארליך, שנכנסו ברגע האחרון לטורניר בעקבות פרישתם של האחים בריאן, שובצו בבית הזהב בטורניר הזוגות. היריבים שלהם יהיו: פול הנלי וקווין אולייט, ליאנדר פאאס ומרטין דאם ויונאס ביורקמן ומקס מירני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully