וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני מנסה ליישר את אדריאנו

7.11.2007 / 13:00

מאמן אינטר יודע מה הבעיה של החלוץ הברזילאי שלו: "הוא חייב לשפר את סגנון חייו ולאמץ את חיי האתלט". בינתיים, יישאר מחוץ לסגל

מאמן אינטר, רוברטו מאנצ'יני הודה כי אורח החיים של חלוצה הברזילאי של קבוצתו, אדריאנו, ממשיך להטריד את מנוחתו. "היו איתו בעיות אמש, אבל הוא הופיע לאימון", אמר מאנצ'יני אמש (שלישי) בתגובה לאי הופעתו של הברזילאי לאימון יום שני בטענה שהוא חולה, למרות שרופאי הקבוצה לא איבחנו זאת.

"אני חושב שהדבר החשוב ביותר עבור אדריאנו כרגע הוא לחיות חיים נורמליים", הוסיף המאמן, "כדי שיוכל להתאמן ולהגיע ליכולת שמאפיינת אותו. הוא צריך לעשות זאת תמיד, לא רק למשך שבועיים. רק אז ייפתרו עבורו כל הבעיות. אני רק יכול לקוות שהוא ישפר את חייו האישיים ויאמץ את חיי האתלט המקצועניים".

אימו של אדריאנו הגיעה במיוחד למילאנו מברזיל כדי להתגורר עם בנה ולנסות לסייע לו. החלוץ הבטיח להתיישר, אך מאנצ'יני עדיין לא זכה לראות תוצאות ובתקופה האחרונה שולח את החלוץ, שהיה ממצטייני הקבוצה בעונות שעברו, לספסל או ליציע, כמו במשחק האחרון מול יובנטוס השבוע. "אם אני לא חושב שהוא בכושר, ואני לא מותיר אותו בחוץ בגלל רוע לב. אני לא רואה אותו מצליח כרגע, אחרת הוא היה משחק. אני מקווה שעכשיו הוא מבין שדברים צריכים להיעשות אחרת", סיכם המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully