וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בני ומכסחי הרשתות"

7.11.2007 / 0:03

הממלכה התפעמה מה-0:8 של ליברפול על בשיקטאש ובעיקר מיוסי בניון, שכבש שלושער ואמר: ”זה היה ערב מיוחד עבור כולם"

ליברפול רשמה אמש (שלישי) את הניצחון הגבוה ביותר בתולדות ליגת האלופות כשדרסה את בשיקטאש הטורקית ללא רחמים 0:8 באיצטדיון אנפילד המאושר, וכוכב הערב היה לא אחר מיוסי בניון שלנו, שחגג עם שלושער פרטי והוסיף שני בישולים נהדרים. בניון אמר בסיום המשחק: "זה היה ערב מיוחד עבור כולם. אני שמח שהבקעתי אבל הדבר החשוב הוא הדרך בה ניצחנו. אנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר כל הזמן, ידענו שאנחנו עם הגב לקיר, ואני בטוח שהניצחון הזה עוד ייתן לנו הרבה ביטחון בהמשך".

רוב אתרי האינטרנט ועיתוני הבוקר חלקו מחמאות לישראלי, כשה"דיילי מירור" הגדיל לעשות והציג את כינויו החדש "בני", כשכתב בכותרת למשחק "בני ומכסחי הרשתות". את מירב העיתונים גם עיטרה הבוקר תמונת השער של הכוכב החדש של אנפילד. בניון נבחר על ידי גולשי אתר אופ"א למצטיין במשחק. "בניון הציג יכולת נוצצת בערב ההיסטורי, שבו ליברפול השיגה את הניצחון הגבוה ביותר אי פעם בליגת האלופות", נכתב בהסבר על בחירתו.

בראיון ל"דיילי מייל" הבריטי, אמר בניון כי הוא מקווה לעזור לנבחרת אנגליה להעפיל לאליפות אירופה הקרובה, על ידי ניצחון של נבחרת ישראל על יריבתה של אנגליה, רוסיה, במשחקה הקרוב בעוד שבועיים. "אעשה את המקסימום כדי לעזור לנבחרת האנגלית", אמר הכוכב הישראלי. "אליפות אירופה צריכה נבחרות כמו אנגליה, וזה יהיה מאוד מצער אם היא לא תגיע לשם". בניון סיפר כי למרות שהוא מקווה שישראל תנצח, הוא קודם כל חושב על הליגה: "אם להיות כנה, העדיפות הראשונה שלי היא לעזור לליברפול לנצח את פולהאם בליגה, אך מאוד אשמח לראות את חבריי לקבוצה כמו סטיבן ג'רארד ופיטר קראוץ' משחקים באליפות אירופה".

מאמנו רפא בניטז החמיא לתצוגה של חניכיו: "אפשר היה לראות שיש לנו מספיק כוח בהתקפה. אני חושב שהניצחון היום היה יותר בזכות העבודה הקבוצתית מאשר בזכות היכולת האישית של השחקנים. אנחנו תמיד יוצרים מצבים, והיינו פשוט צריכים קצת מזל. עכשיו ננסה לנצח בפורטו ואז נראה מה קורה במשחק האחרון שלנו".

כנשאל בניטז על שחקנים ספציפיים שהבריקו במשחק, כמו פיטר קראוץ' ויוסי בניון אמר המאמן: "אני מעדיף להתמקד בקבוצה כולה. החלוצים היו מצוינים ו-ורונין היה פנטסטי, אך הקשרים ושחקני ההגנה היו טובים באותה מידה. הצלחנו לשמור על שער נקי, שזה חשוב גם כן.

פיטר קראוץ', שכבש צמד בעצמו, אמר: "הכל התחבר לנו היום. למרות שזה ניצחון גדול אלה בסך הכל שלוש נקודות, ואנחנו עוד צריכים לנצח את שאר המשחקים כדי לוודא שנעפיל לשמינית הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully