וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סואן: "לא צריך להעניש את בית"ר"

יצחק סולומון

6.11.2007 / 23:24

עבאס סואן סבור שהעונש על שריקות הבוז בדקת הדומיה לזכרו של יצחק רבין צריך לחול על אוהדי הקבוצה בלבד: "שזה יתחיל לעורר אנשים"

ערב ההופעה בפני בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, זוכה בית"ר ירושלים לחיזוק מכיוון לא צפוי. עבאס סואן, כדורגלן קריית שמונה, שאמורה להתמודד מול בית"ר בטדי בשבת הקרובה, קורא לא להעניש את הקבוצה במשחק רדיוס. בראיון לרדיו קול רגע בגליל אמר סואן: "לא צריך להעניש את הקבוצה אלא את אלה שמקללים".

סואן, שבכל פעם שהגיע לטדי, היה הכתובת הראשית לקללות האוהדים, המשיך: "מקללים אותי מרגע שאני עולה למגרש ועד שאני עוזב. אני לא מתייחס למקללים והם לא שווים התייחסות. מי שמקלל אדם בגלל הדת שלו הוא בעיני לא בן אדם. כשאני משחק בטדי אני מנסה להתרכז רק במשחק ולעשות את המקסימום בשביל הקבוצה ולמען החברים שלי. אני מקווה שקריית שמונה תעשה סנסציה בטדי".

על אירועי המשחק בקריית אליעזר אמר סואן: "היה שם דבר טוב רע. רע שלא עשו כבוד לראש ממשלה שנרצח. טוב, שזה יתחיל לעורר אנשים כי זה מגעיל את כולם. אני חושב שצריך לכבד כל בן אדם שמאמין בשלום ובדו קיום".

על העובדה שבבית"ר לא שיחק מעולם שחקן ערבי, אומר שחקן נבחרת ישראל לשעבר: "בזמנו דיברו שאני אעבור לשם, אבל היו הרבה דברים שמנעו. זה בכלל לא חשוב אם אני אהיה שם, העיקר שישחק בבית"ר ירושלים שחקן ערבי מוסלמי. זו קבוצה שהולכת לשלוט בשנים הקרובות בכדורגל הישראלי, תשחק באירופה, ולא מתאים שלא ישחק שם שחקן בגלל הדת שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully