וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום של אנה איבנוביץ'

6.11.2007 / 23:49

ביום הולדתה ה-20 חגגה אנה איבנוביץ' עם ניצחון גדול על סבטלנה קוזנצובה בפתיחת טורניר המאסטרס. ניצחונות גם להנין ושראפובה

הטניסאית מספר 1 בעולם, ז'סטין הנין, החלה במסע להגנת התואר שלה כאלופת המאסטרס הנשים כשפתחה היום (חמישי) את טורניר המאסטרס במדריד עם ניצחון על אנה צ'קבטאדזה הרוסיה. הבלגית בת ה-25 סיימה את המערכה הראשונה תוך 24 דקות, כשפתחה את המשחק בסערה וכבר במשחקון השני היא שברה ועלתה מיד לאחר מכן ליתרון מבטיח 0:3. שבירה נוספת במשחקון השישי סגרה את סיפור המערכה הראשונה.

במערכה השנייה נאלצה הבלגית להתמודד עם קאמבק של 'צ'אקי' שנתנה פייט, אך גם בה נכנעה לבסוף, 7:6. הנין, שזכתה השנה בתשעה תארים, כולל שני גראנד סלאמים ברולאן גארוס ובאליפות ארצות הברית הפתוחה, תפגוש במשחק השני שלה בבית הצהוב את ילנה ינקוביץ', אחת הטניסאיות המתקדמות בסבב, שתנסה לפתוח את הטורניר עם ניצחון משלה.

"זה טוב לנצח את המשחק הראשון, במיוחד בשלב הזה", אמרה הנין לאחר המשחק. "זה מאוד חשוב ונותן לי הרבה מאוד ביטחון". צ'קבטדזה שערכה את הופעת הבכורה שלה במאסטרס הדגישה כי שילמה את המחיר לפתיחה החלשה שלה את המשחק: "הייתי מאוד מאוכזבת מהמערכה הראשונה. הייתי מאוד מנומנמת ולא זזתי טוב, לא הגשתי גם טוב. זה היה נורא".

גם מריה שראפובה, האלופה ב-2004, פתחה את הטורניר עם ניצחון 4:6, 5:7 על דניאלה האנטוחובה הסלובקית במשחק שפתח את הבית האדום. שראפובה שלטה במערכה הראשונה, אך האנטוחובה נאבקה, לא ויתרה ושמרה ארבע פעמים על נקודת משחק לפני שהרימה ידיים סופית והפסידה במערכה השניה.

במשחק המאוחר של היום בבית האדום נאבקו אנה איבנוביץ' וסבטלנה קוזנצובה במשך למעלה משעתיים ורבע לפני שאיבנוביץ' חגגה ניצחון 1:6, 6:4, 5:7. הסרבית המופלאה נקלעה למשבר במהלך המשחק והפסידה חמישה משחקונים ברציפות במערכה השניה, אבל ידעה לאסוף את עצמה ולנצח בצורה מרשימה במערכה השלישית המותחת. איבנוביץ', שחגגה היום את יום הולדתה ה-20, הציבה את עצמה בעמדת זינוק מצוינת לתפוס את אחד משני המקומות לחצי הגמר, בהופעתה הראשונה אי פעם בטורניר.

מחר (רביעי) ייערכו שלושה משחקים נוספים: ינקוביץ' תפגוש את הנין, סרינה וויליאמס תשחק מול צ'קבטדזה ואיבנוביץ' מול האנטוחובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully