וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגלים ללא רחמים

6.11.2007 / 23:35

אחרי השמיניה של ליברפול, מנצ'סטר יונייטד הסתפקה ב-0:4 על דינמו קייב בדרך לשלב הבא בליגת האלופות, גם ארסנל שם מעשית אחרי 0:0 מול סלאביה פראג. אינטר-צסק"א 2:4, ברצלונה-ריינג'רס 0:2, ספורטינג ליסבון-רומא 2:2

המחזור הרביעי בליגת האלופות הושלם הערב (רביעי) עם משחקי הבתים ה'-ח'.

מנצ'סטר יונייטד הייתה הקבוצה היחידה שהבטיחה את עלייתה לשלב הבא אחרי שהביסה את דינמו קייב 0:4 ושמרה על מאזן מושלם בבית ו'. באותו בית, רומא ניצלה מהפסד חוץ בליסבון וסיימה בתיקו 2:2 מול ספורטינג, כדי לשמור על המקום השני. ארסנל עשתה זאת באופו מעשי, אבל עדיין לא באופן תיאורטי, אחרי שסיימה בתיקו 0:0 מול סלאביה פראג בצ'כיה. מי ששכל הנראה תצטרף לתותחנים היא סביליה, שניצחה בחוץ את סטיאווה בוקרשט 0:2.

אינטר חזרה מפיגור 2:0 בסן סירו מול צסק"א מוסקבה כדי לנצח 2:4 ולמשור על המקום הראשון בבית ז'. באותו בית, פנרבחצ'ה עשתה צעד חשוב בדרך לשלב הבא אחרי שניצחה את איינדהובן 0:2.

בבית ה', ברצלונה שמרה על הראשות אחרי ניצחון 0:2 על גלזגו ריינג'רס בקרב על המקום הראשון. לליון הצרפתית עדיין יש סיכוי לעלות לשלב הבא אחרי ניצחון 2:4 על שטוטגארט.

בית ה'

ברצלונה - ריינג'רס 0:2

מדובר בקרב על המקום הראשון בבית ה' והקטאלונים הבינו את זה מהר מאוד, יותר נכון תיירי הנרי. המהלך שהביא לשער היתרון שלהם בדקה השישית התחיל בהרמה של רונאלדיניו לרחבה, המשיך בנגיחה של מסי דרך הקרקע היישר לתיירי הנרי, שהפציץ מקרוב. השני של בארסה הגיע בדקה ה-43. דאבל פס בין מסי לרונאלדיניו הסתיים בבעיטה של הברזילאי לשער, שוערה של ריינג'רס הדף, אבל מסי היה שם כדי להשתלט על הריבאונד ולכבוש את שערו השלישי בארבעה משחקים.


ליון - שטוטגרט 2:4

תקוות העלייה לשלב הבא של ליון חזרו אחרי הניצחון על שטוטגארט בגרמניה וקיבלו חיזוק נוסף בזכותו של חאתם בן ארפה, שהעלה אותם ליתרון בדקה השישית. הוא קיבל כדור רוחב בצד השמאלי של הרחבה ושלח בעיטה מאותו מקום, כאשר הכדור חדר לשער דרך שחקן הגנה של שטוטגארט. קים קאלסטרום המשיך בחגיגה כבר בדקה ה-15, כשקיבל מסירת רוחב 18 מטר מהשער, היטעה את השומר שלו והפציץ לרשת. מריו גומז צימק במתפרצת דקה לאחר מכן, אבל מבצע אישי נוסף מתוצרת חאתם בן ארפה העלה את הצרפתים ל-1:3 בדקה ה-37.

במחצית השניה שטוטגארט שוב צימקה למינוס שער, זה קרה בדקה ה-56 כשמריו גומז קיבל מסירת רוחב מצד ימין וכבש מקרוב כדי להשלים צמד. ארבע דקות מאוחר יותר, אותו גומז הוכשל מחוץ לרחבה, אבל השופט שרק לפנדל, אלא שהיצלברגר החמיץ בבעיטה מהנקודה הלבנה. הגרמנים לא הצליחו למצוא שוב את השער, ז'וניניו דווקא כן. זה קרה בדקה ה-90 והצרפתים השלימו ניצחון 2:4.

בית ו'

מנצ'סטר יונייטד - דינמו קייב 0:4

דינמו קייב הפסידה בשלושת משחקיה הראשונים במפעל וכבר במחצית הראשונה היה אפשר לראות שהיונייטד גדולה עליה גם הפעם. בדקה ה-31 כריסטיאנו רונאלדו הרים כדור חופשי, שהגיע דרך שני ראשים היישר לראשו של ג'ראלד פיקה, שנגח לרשת מצידה השמאלי של הרחבה. שש דקות מאוחר יותר, מנצס'טר חטפה כדור ויצאה למתפרצת שכללה דאבל פס בין רוני וטבז, והסתיימה בשער של הארגנטינאי.

השלישי של השדים האדומים הגיע בדקה ה-76, כשנאני פרץ מצד ימין והרים מדוייק לווין רוני, שהשתתף גם הוא בחגיגה והעלה ל-0:3. השער היפה במשחק היה גם האחרון, שתי דקות לסיום כריסטיאנו רונאלדו השתלט על כדור בצידה השמאלי של הרחבה, חזר פנימה ובעט לחיבורים.


ספורטינג ליסבון - רומא 2:2

הקבוצה הביתית הייתה חייבת ניצחון כדי להיצמד לאיטלקים בבית, אבל מי שפתח בחגיגה היה דווקא מרקו קאסטי הרומאי, שבדקה הרביעית השתלט על כדור בצידו הימני של קו ה-16, חתך לכיוון האמצע ושיחרר בצורה מרהיבה לרשת. נראה היה שהשער הזה רק הלהיב את המארחים עוד יותר ובתוספת של עזרה מההגנה הרומאית, היה זה ליידסון הברזילאי שכבש את שער השיוויון.

הפורטוגלים המשיכו עם ההתלהבות שלהם וזה השתלם בדקה ה-64. איזמאילוב הרוסי הגביה כדור מצד שמאל וליידסון זינק קדימה באתלטיות כדי לנגוח את השני שלו. דויד פיזארו הישווה לאיטלקים דקה לסיום והחייה את התקוות שלהם לעלות לשלב הבא.

בית ז'

אינטר - צסק"א מוסקבה 2:4

האלופה האיטלקית לא הגיעה בשיא הכושר, וזה בא לידי ביטוי בשער מפתיע של האורחים בדקה העשירית, שהגיע משיתוף פעולה ברזילאי. ואגנר לאב ניסה לחדור לרחבה ונשמר חזק, אז הוא שלח מסירה קטנה לג'ו, שרץ על פס הרוחב של הרחבה ושיחרר כדור אדיר לרשת. ואגנר לאב התכבד לכבוש בעצמו את השער השני במשחק, אחרי שהשתלט על כדור עומק, לא התרגש יותר מדי משני מגינים שחיכו לו בדרך לשער ברחבה, ובעט לשער מקרוב. האיטלקים צימקו בדקה ה-32, כאשר כדור חופשי של כריסטיאן קיבו מימין הגיע היישר לרגלו של זלטאן איברהימוביץ', שכבש מקרוב. עברו שתי דקות, ומסירה מדוייקת מצאה את אסטבן קמביאסו במרכז הרחבה, מה שהביא לשער השיוויון של אינטר.

המהפך של הנרהזורי הגיע בדקה ה-67 והתחיל בכדור קרן שנבעט מצד שמאל. חוליו קרוז המשיך בעקב לכיוונו של קמביאסו, שכבש מקרוב כדי להשלים צמד. ואיך אפשר להשלים את החגיגה הזאת בלי עוד שער של איברהימוביץ'? אז השבדי החליט שזה גם יהיה השער היפה במשחק ובדקה ה-75 הוא קיבל כדור כ-20 מטר מהשער, הסתובב לכיוון השער תוך כדי שהוא מתקדם שלושה צעדים ושיחרר טיל לחיבורים.

פנרבחצ'ה - איינדהובן 0:2

העובדה שמדובר בקרב לוהט על המקום השני בבית ז' רק הלהיטה את הרוחות באיצטדיון באיסטנבול. מי שהושפעו מזה היו כנראה שחקני ההגנה של איינדהובן, כי שער היתרון של הטורקים בדקה ה-28 היה עצמי. השער השני הגיע כעבור שתי דקות בלבד, הפעם היה זה סמי סנטורק, שסיים מהלך של דאבל פס בחדירה לרחבה ובעיטה מ-10 מטרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית ח'

סטיאווה בוקרשט - סביליה 2:0

הספרדים, שניצחו במשחק הקודם בבית ומאז עברו גם את ריאל מדריד בליגה, מתגברים יפה מאוד על עזיבתו של חואנדה ראמוס. הפעם, היה זה רנאטו שהעלה אותם ליתרון בדקה ה-25. המארחים הרומנים הגיעו ללא מעט מצבים במחצית השניה, אבל סביליה רצתה לסגור עניין ומי שעזר לה לעשות את זה בדקה ה-65 היה רנאטו, שנהנה מבישול יפהפה מהאגף הימני ונגח פנימה מקרוב, כדי להשלים צמד.

סלביה פראג - ארסנל 0:0

כנראה שהתותחנים ריחמו על הצ'כים אחרי שהביסו אותם 0:7 באיצטדיון האמירויות. הפעם זה נגמר בתיקו משעמם ללא שערים, שהעלה את ארסנל כמעט בוודאות לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully