וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות שברו את המסורת

6.11.2007 / 20:50

הפועל ירושלים שוב גימגמה אבל חילצה ניצחון 73:74 על שטרסבורג בגביע יול"ב, שקטע רצף של שישה הפסדים רצופים במשחק הפתיחה של הירושלמים באירופה. שמיר: "כל הקבוצה שלנו חורקת"

אחרי פתיחת עונה מאכזבת מאוד, היתה הערב (שלישי) הפועל ירושלים קרובה מאוד לתקלה כואבת גם במשחקה הראשון העונה בגביע יול"ב, אבל הצליחה בסופו של דבר לנצח את שטרסבורג הצרפתית 73:74, למרות שהציגה משחק רע מאוד. אחרי התבוסות שחטפו ממכבי תל אביב בגביע ווינר ומבני השרון בליגה קיוו הירושלמים לצאת לדרך חדשה באירופה, מול היריבה הנוחה מתחתית הליגה הצרפתית, אבל שוב הפגינה הגנה רופסת וחוסר תיאום בהתקפה, ונחלצה מהפסד מביך רק בזכות התעוררות ברבע האחרון. במלחה התנחמו לפחות בעובדה שהניצחון קטע רצף בן שש שנים בו מפסידה הקבוצה במשחקה הראשון של השנה באירופה.

ראמל קארי פרע שטר ראשון במשחק טוב עם 16 נקודות, אבל החולשה המתמשכת של וויל בליילוק כבר יותר ממדאיגה. בעוד שלפחות לחוסר ההשתלבות של מרכוס סלוטר שרק נחת בארץ בשבוע שעבר יש הסבר הגיוני, הרכז הצעיר של דן שמיר הוא כרגע סימן שאלה גדול וזועק.

מהלך המשחק

ירושלים עלתה עם וויל בליילוק, טימי באוארס, גיא פניני, שרון ששון וג'יימי ארנולד. בשטרסבורג פתחו אדי שאנון, ברנרד קינג, רוב לווין, דריק אובסוהאן וסניה ז'יפה. הצרפתים פתחו חזק ולא התרשמו מהרעש מחריש האזניים במלחה, ועלו בעזרתו של אדי שאנון המצוין ליתרון מבטיח של 11:18. ג'יימי ארנולד התחיל לחפור כמו שהוא יודע מתחת לסל וצימק את התוצאה, אבל שטרסבורג שוב לחצה על הדוושה והרבע הראשון הסתיים בתוצאה 17:24 לאורחים.

ברבע השני עלו דרור חג'ג' וראמל קארי בקו האחורי, והריצו את המקומיים לריצה מסחררת של 0:12, שהפכו את התוצאה ל-24:29 לירושלים וגרמו לצרפתים להזעיק פסק זמן בהול. בדקות הבאות שטרסבורג התעשתה, גם תודות לדקות טובות של אפיק נסים, והמחצית הסתיימה ביתרון מינימלי של 33:36 לירושלים.

גם את הרבע השלישי פתחה ירושלים חזק ועלתה ל-34:41, אבל שטרסבורג ידעה לחזור גם מהבור הזה, והידית של אובסוהאן החזירה אותם למשחק ונתנה להם יתרון 50:54. שמיר זרק לפרקט את מרכוס סלוטר שלא הצליח לתרום יותר מדי, והרבע הסתיים ביתרון 53:55 לשטרסבורג.

הרבע הרביעי היה צמוד ומותח, כשהיתרון עבר מצד לצד מספר פעמים, וירושלים נהנתה סוף סוף מתרומה אמיתית של ראמל קארי שקבר כמה סלים חשובים. מהעבר השני נגמר האוויר לאדי שאנון, האקדוחן של שטרסבורג, וקליעת עונשין של דרור חג'ג' בדקת הסיום הבטיחה לירושלמים את הניצחון 73:74.

קלעו לירושלים: ג'יימי ארנולד 18, ראמל קארי 16, גיא פניני 13, טימי באוארס 9, מרכוס סלוטר 8, שרון ששון 7, דרור חג'ג' 3, וויל בליילוק שיחק 12 דקות, לא קלע ומסר אסיסט אחד.

קלעו לשטרסבורג: אדי שאנון 18, דרק אובהסון 15, ברנרד קינג 9, סניה ז'יפה וג'ון מקורד 8 כל אחד, אפיק נסים 7, ארון פטווי ורוב לווין 4 כל אחד.

שמיר: "ברור לי ולכולם שזה רחוק מכדורסל טוב"

דן שמיר היה מרוצה בסיום מהניצחון, אבל ידע שמהיכולת של חניכיו על הפרקט אין לו כל סיבה להיות מרוצה: "ברור לי ולכולם שזה רחוק מאוד מכדורסל טוב, אבל היה חשוב לנצח את זה. אנחנו צריכים לעבוד וכולנו נעשה את העבודה כדי שזה יראה יותר טוב. כל הקבוצה שלנו חורקת, זה ברור. אין מה להסתיר את זה או לטאטא את זה תחת מילים אחרות".

לגבי השתלבותו של מרכוס סלוטר, שרץ בסיום לחגוג באטרף עם הקהל האדום, אמר שמיר: "הוא התאמן פעמיים וכל מה שהוא נותן לנו זה רק בונוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully