וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מתכוננת לבית הדין

אורי שלו

6.11.2007 / 16:06

הנהלת האלופה מכינה קו הגנה לדיון בדבר שריקות הבוז בטקס לזכרו של רבין. בקבוצה בטוחים שהעונש שיוטל לא יהיה כבד

הסערה התקשורתית סביב בית"ר ירושלים ואוהדיה עוד לא שככה ומחר (רביעי) תתייצב הקבוצה לדיון בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות. בבית"ר מכינים את קו ההגנה , ויתבססו על כך שלמעשה אין סעיף שמאפשר לשפוט את הקבוצה.

הקבוצה תסתמך על תקדים בני סכנין, אשר אוהדיה שרקו בוז בעת השמעת ההמנון הלאומי. אז הועמדה סכנין לדין וזוכתה מחמת הספק. הדיין דוד לב קבע במפורש שצריך סעיף תקנוני ספציפי, גם אם המקרה מכוער מאוד. מאחר ובתקנון ההתאחדות אין סעיף כזה, יטענו בבית"ר שאין באפשרות בית הדין לשפוט את הקבוצה על עבירה שלמעשה לא קיימת. ההערכה בסביבת המועדון היא שבסופו של דבר העונש יהיה לא חמור במיוחד, ועשוי להסתכם בכמה משחקי רדיוס.

"אין טעם להתייחס לעונש הצפוי מאחר ואנחנו מאמינים שבית הדין ישפוט לפי הדין", אמר היום גורם בבית"ר. במקביל מתכוננים אוהדי בית"ר להגיע בהמוניהם להפגנה מחוץ לאולם בית הדין. האוהדים מעודדים מהרוח הגבית התומכת של נשיא הקבוצה, ארקדי גאידמק, ומארגנים הסעות ושלטים כהמשך מאבקם בהתאחדות והעומד בראשה, אבי לוזון. בבית"ר מבינים את הנזק התדמיתי שנגרם למועדון ומתכוונים לפעול במישור ההסברתי והחינוכי לטווח הארוך. "נפעל מתוך רצון אמיתי לשנות לטווח הרחוק ולא בשלוף כדי לרצות גורם זה או אחר" אמר לנו גורם במערכת.

קפטן הקבוצה, דוד אמסלם, אמר הערב לאתר הרשמי של הקבוצה: "בשמי ובשם הצוות המקצועי והשחקנים, אנו מגנים שוב את קריאות הבוז שהושמעו בקרית אליעזר. אין מקום לקריאות מסוג זה במגרשי הכדורגל, אנו מקווים שכולם ביחד יפעלו למען מיגור הגזענות והאלימות בכל מגרשי הספורט בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully