וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הכושר של להמאן אינו מהימן

6.11.2007 / 13:17

מקומו של שוער ארסנל נתפס על ידי אלמוניה וכעת, בגרמניה גם שוקלים על אופציה חלופית ליורו. לאב: "אי אפשר לדעת מה יקרה עוד 8 חודשים"

יאנס להמאן, שוערה בן ה-37 של ארסנל, שהודח מההרכב מאז פתיחת העונה ומקומו נתפס על ידי מנואל אלמוניה (30), עומד גם בפני סכנת הדחה מההרכב הראשון מנבחרת גרמניה. להמאן, שהדיח מההרכב הראשון של גרמניה את אוליבר קאן במונדיאל 2006, חש כעת על בשרו מה זה להתבגר, אבל הוא בכל זאת נחוש להשיב מלחמה שערה: "אני מתכוון להיות חלק חשוב במערך של ארסנל".

יואכים לאב, מאמן נבחרת גרמניה, שהעפילה ליורו, אינו יכול להרשות לעצמו להמשיך להעמיד את השוער בין קורות הנבחרת, שכן הוא חייב שוער שמשחק ברמות הכי גבוהות ויהיה מוכן בצורה הכי טובה לאליפות אירופה 2008, שתיערך בקיץ. אם להמאן ישחק על בסיס קבוע אצל התותחנים, הרי שלאב ייתן לו את האפודה, אבל אם לאו, ייתכן שלאב, יעדיף את שוער ולנסיה, טימו הילדנברנד.

מאמן השוערים אנדראס קפקה, שגם עמד בשער נבחרת גרמניה בגיל מבוגר, אמר: "למרות שהוא הוכיח עצמו ב-0:0 נגד אירלנד, הרי שהוא חייב להמשיך לשחק כדי שיוכל להמשיך לעמוד בשער".

יואכים לאב דוחה את ההחלטה: "להמאן הוא שוער מצוין ומשחק ברמות הגבוהות ביותר, אבל אף מאמן לא יכול להבטיח ולדעת מה יקרה בעוד שמונה חודשים. נחכה לקיץ ואז ננתח את המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully