וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "למפארד היה מציל את אנגליה נגד רוסיה"

6.11.2007 / 13:24

מנג'ר צ'לסי ממשיך להתקרב אל קשרו ותוקף את מקלארן, קניון מרוצה מהצלחת הישראלי. פרגוסון מנסה לחשק את ונגר, סונס מועמד ראשי לוויגאן

אברהם גרנט, שצובר תאוצה כמנג'ר צ'לסי, מרשה לעצמו להתחיל לפתוח את הפה. המאמן הישראלי יצא נגד מנג'ר אנגליה סטיב מקלארן, וטען: "פרנק למפארד היה מציל את אנגליה אם היה משחק נגד רוסיה". כזכור, אנגליה הפסידה באותו משחק חוץ ארור מבחינתה, במוסקבה 2:1 וכעת, היא תלויה בחסדיה של ישראל לגבי ההעפלה ליורו 2008.

גרנט ממשיך בניסיונות ההתקרבות אל הקשר ועמד על כך כי אם היה משחק, והיה מועדף על פני גארת' ברי, שפתח במקומו, התוצאה הייתה שונה: "לפרנק יש אופי חזק מאוד, דבר שכולם יודעים. אם הוא וג'ון טרי היו משחקים נגד רוסיה התוצאה הייתה אחרת. אין שחקן שנותן 100 אחוז כל הזמן, אבל מה שחשוב זה האופי. יש לי אמון מוחלט בו. הוא החמיץ בעבר מספר פנדלים, אבל אין לי בעיה אם בגמר הצ'מפיונס הוא יבעט את הפנדל המכריע. כולם יודעים את החשיבות הגדולה שיש לו בעבור צ'לסי".

בסוף נתן גרנט הצהרה מפוצצת: "ליגת האלופות היא אחד היעדים שלנו. הגעתי לצ'לסי כדי לזכות בה".

מי שמתרשם מאוד מההצלחה של הישראלי בקבוצה הוא המנהל המקצועי, פיטר קניון, שאמר: "אברהם הצליח מעל למצופה. יש לו רצף נהדר של שבעה ניצחונות, עם כמה משחקים גדולים ביניהם. חייבים לתת לו קרדיט בעבור זה. לפני חמישה שבועות אנשים עדיין לא האמינו בנו, אבל אחרי שבת, אנחנו רק שלוש נקודות מהמוליכה, ארסנל".

הספקולציות, עד לא מזמן באנגליה היו, כי אחרי בואו של האנק טן קאטה כעוזר המנג'ר, מי שיתפוס את העמדה של גרנט, הוא הולנדי נוסף, חוס הידינק, אלא שקניון הזים את השמועות: "אין הגבלת זמן להישארותו של גרנט במועדון".

פרגוסון נגד ונגר, טייק 5672

סר אלכס פרגוסון, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, כנראה, או אפילו בטוח, לא נהנה מההצלחה של ארסן ונגר עם טיפוח השחקנים הצעירים הזרים שלו בארסנל.

פרגי יוצא היום (שלישי) וטוען כי יש להגביל את כמות הזרים המגיעים לפרמיירליג, מהלך שלטענתו ייטיב עם הכדורגל האנגלי: "אני מסכים עם ספ בלאטר, שטען דבר דומה לא מזמן ואמר 'כי שחקני בית אינם מקבלים את האפשרות להוכיח עצמם'". פרגוסון עצמו גאה ביונייטד על כך שהיא מתבססת על שחקני בית לא מעטים ולכן גרס כי המתנגד העיקרי למהלך יהיה ונגר, שאמר לפני זמן קצר כי דבר שכזה "יהרוג את הפרמיירליג".

פרגוסון ממשיך במתקפה שגועשת לאחרונה נגד ונגר. כזכור, לפני מספר ימים יצא נשיא אופ"א מישל פלאטיני נגד הצרפתי ומדיניות רכישת השחקנים הצעירים מרחבי העולם. יצוין כי נגד המנג'ר הסקוטי עומדת ועדת משמעת, לאחר שאמר כי שופט המשחק בתיקו 2:2 באמירויות בשבת "העדיף את ארסנל".

סונס, המועמד המוביל לוויגאן

גרהאם סונס הוא המועמד המוביל להחליף את כריס האטצ'ינגס, בתור מנג'ר וויגאן, לאחר שהאחרון פוטר אמש, אחרי שקבוצתו ירדה מתחת לקו האדום עם ההפסד לצ'לסי של אברהם גרנט (2:0). המועדון מכחיש את הסברות והשמועות שמסתובבות בכל רחבי האי, אבל מקור מקורב לסונס, אמר כי המאמן הסקוטי בן ה-54 "נואש" לחזור לכדורגל.

וויגאן היא הקבוצה הרביעית שמפטרת מאמן, אבל היו"ר דייב ווילן הצהיר כי הקבוצה תחל כעת בחיפוש אינטנסיבי אחר מחליף ראוי. גם המנהלת המקצועית של הקבוצה, ברנדה ספנסר, טוענת שאין דברים בגו: "לא שמעתי דבר מסונס או ממקורביו, כך שזו רק ספקולציה. זה טוב להימורים". מועמדים נוספים שעומדים על הפרק הם המנג'ר לשעבר, פול ג'ואל, וסטיוארט פירס, מנג'ר אנגליה עד 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully