וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד, אנטבי ודואני יחזרו לאימונים

רגב גולדמן

6.11.2007 / 13:06

התנצלותם של השלושה, על דעת עצמם, התקבלה והם ישובו לאימונים. מקורביו של עובד: ”הוא מודע לגודל האחריות המוטלת עליו”

שחקני הפועל תל אביב, ראובן עובד, יגאל אנטבי ורמי דואני הביעו היום (שלישי) את התנצלותם בפני הנהלת הקבוצה, הצוות המקצועי והשחקנים, והודו כי בילו בקזינו בזמן שהיו אמורים להימצא יחד עם שאר השחקנים במלון הבלגי, אחרי ההפסד לאנדרלכט. בעקבות ההתנצלות השלושה צפויים לחזור לסגל הקבוצה במשחק הדרבי נגד מכבי תל אביב (ראשון, 20:50).

סוכנו של עובד, אייל מלול, אישר כי פגישה בין המאמן גיא לוזון, היו"ר מוני הראל, עובד וסוכניו התקיימה, בה התנצל הקשר על דעת עצמו, ללא שום מחוייבות או דרישה מצד ההנהלה. מאוחר יותר יצאה הודעה באתר הרשמי של המועדון ובה דווח על ההתנצלות של אנטבי ודואני.

מלול אמר על עובד: "ראובן מאוד שמח לחזור לסגל, להתאמן יחד עם הקבוצה ולהיות שותף פעיל בהפועל. הוא מאוד אוהב את המועדון והקהל". מקורבים לשחקן מסרו כי הוא מאושר לשוב לקבוצה ולרגע לא חשב לעזוב, וכי כל הפרסומים לפיהם השחקן מחכה שלוזון 'ייחתך' מהקבוצה ורק אז יחזור להתאמן, מתבררים כשקריים ותלושים מהמציאות. עוד מסרו מקורביו כי עובד מודע לעובדה כי מוטלת עליו אחריות גדולה במשחקים הקרובים.

בתגובה לפרסום באחד מהעיתונים הבוקר בנוגע למועמדותו של גיא לוי להפועל תל אביב ועל פגישה שנערכה כביכול בין מוני הראל לגיא לוי אמר הבוקר היו"ר לאתר הרשמי: "לא היה ולא נברא. מדובר בספקולציה הזויה שלא קשורה למציאות. לא הייתה שום פגישה וגיא לוי כלל לא מועמד לאמן את הפועל תל אביב. גיא לוזון הוא מאמן הפועל תל אביב. אני מרגיש שהמטרה היחידה לפרסום הידיעה למרות הכחשה גורפת שניתנה לכתב, היא ניסיון נוסף לפגוע בקבוצה".

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון אמר לאתר הרשמי הבוקר: "כל הפרסומים בנוגע לחזרתי למכבי פתח תקווה הם שקר וכזב. התחלתי תהליך בהפועל תל אביב ואסיים אותו בהצלחה".

המגן דני בונדר עשוי להיכלל בסגל למשחק מול טוטנהאם בגביע אופ"א, אך לא צפוי לפתוח. בונדר החלים לאחרונה מפציעה בלסתו, אשר אילצה אותו להיעדר כחודש וחצי. בהפועל תל אביב עושים מאמץ אחרון כדי להגדיל את מכירת הכרטיסים. עד כה נמכרו בארץ רק 4,000 כרטיסים בלבד. טוטנהאם, שתגיע לישראל מחר (רביעי), מכרה רק כמחצית מ-1,100 הכרטיסים אותם קיבלה למשחק. ערוץ 10 רכש את זכויות השידור של המשחק (חמישי, 18:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully