וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "צריך להוקיע את קהל בית"ר"

6.11.2007 / 11:45

מאמן האלופה לשעבר שפך אש וגופרית על אוהדי הקבוצה ועל הבוס שלה, שסירב לגנות את התנהגות הקהל. "יש לנו בעיה עמוקה בחברה"

יוסי מזרחי, מאמנה של בית"ר ירושלים לשעבר ומאמנה הטרי של אפולון לימאסול, יוצא בחריפות נגד הבוס שלו לשעבר, ארקדי גאידמק ונגד אוהדי בית"ר, על שריקות הבוז המצמררות בטקס אזכרה ליצחק רבין, שנערך לפני המשחק של האלופה נגד מכבי חיפה.

בראיון שנתן לגלי צה"ל אמר מזרחי: "זה היה גועל נפש. בית"ר נכנעת לקהל במקום שתוקיע אותו. קראתי את מה שגאידמק אמר. הוא היה פה כשרבין נרצח? אז מה הפלא?", מזרחי המשיך עם הסתכלות רחבה יותר, "יש לנו בעיה עמוקה בחברה הישראלית. היא מתפוררת לרסיסים מול העיניים שלנו ואנחנו לא מרגישים. החברה שלנו הפכה לאלימה. רק כשיתרחש אסון גדול יתעוררו פה".

דבריו הקשים של המאמן, שהוביל את בית"ר לאליפות אשתקד, באו בעקבות דבריו של האוליגרך הרוסי, שסירב לגנות אמש (שני) בראיון לערוץ 2 את אוהדי קבוצתו והאשים את מארגני המשחק, שביקשו לכבד את זכרו של רבין, למרות שזה "לא מתאים למגרש כדורגל". עוד גרס הפטרון כי אין להעניש את קבוצתו בגין ההתנהגות המחפירה של הקהל.

אחרי ששפך אש וגופרית, התפנה מזרחי לדבר על האתגר החדש שעומד בפניו באי השכן, קפריסין: "חשוב לי ללכת לתרבות אחרת. אני רוצה להתנתק מהכדורגל בארץ אחרי 40 שנה. אני מגיע למועדון גדול עם הרבה קהל והרבה לחץ. זה אתגר גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully