וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנת פלדה של איש אחד

6.11.2007 / 8:25

משחק ענק של הליינבקר ג'יימס הריסון סייע לפיטסבורג להביס את בולטימור 7:38. ביל בליצ'יק: "אנחנו לא בונים על חזרה של קורי דילון"

פיטסבורג (2:6) - בולטימור (4:4) 7:38

מאז 1990 פיטסבורג היא 0:11 במשחקי המאנדיי נייט, ולא הייתה שום סיבה שרצף הניצחונות ייגדע מול הרייבנס החלשים. בן רות'לסברגר שוב עשה את זה בדרך המינימליסטית - 209 יארד ב-13 מ-16 מסירות מושלמות - ורשם לא פחות מחמישה טאצ'דאונים. אחרי 7:35 כבר בהפסקה מול מה שהייתה פעם ההגנה הטובה ביותר ב-NFL, אפשר היה ללכת לישון מוקדם. רות'לסברגר נפצע ברבע השלישי אבל חזר, הכל בסדר.

הנהנה העיקרי מפירותיו של הביג בן היה התופס סנטוניו הולמס, עם 110 יארד ושני טאצ'דאונים, כשבהגנה זה היה וואן מן שואו של ג'יימס הריסון, עם הופעה עצומה - 3.5 הפלות קוורטרבק, שתי השמטות כפויות וחטיפה אחת, בנוסף לשמונה תיקולים ואסיסט אחד. והעורבים? חבל בכלל על המלים.


וחדשות הליגה:

טנק ג'ונסון וכריס הנרי, שני השחקנים שהושעו לפני פתיחת העונה על ידי הקומישינר רוג'ר גודל, ישחקו ביום ראשון. דאלאס הכניסה לסגל את ג'ונסון וסינסינטי את הנרי, לאחר שהשניים ריצו עונש של שמונה משחקי הרחקה.

שמועות חזקות טענו כי קורי דילון יחזור מפרישה ויצטרף לניו אינגלנד פטריוטס. למרות הניצחון באינדיאנפוליס, הפאטס סובלים מחוסר משחק ריצה, כשלורנס מארוני לא מספק את הסחורה. ביל בליצ'יק הכחיש כי דילון ישוב לפטריוטס: "הוא לא בתוכניות שלנו כרגע, אנחנו עובדים עם ארבעת הרצים שיש לנו", אמר מאמן ניו אינגלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully