וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה ורמה"ש מוכנות לקרב הגדול

5.11.2007 / 21:40

שבוע לפני המשחק ביניהן, הדאבליסטית הביסה את אשדוד 71:91, בעוד שהקבוצה של אוסטפלד הכניעה את רמת חן 77:96. ניצחון גם לבנות השרון

המחזור השישי בליגת העל לנשים נערך היום (שני) עם ארבעה משחקים.

הדאבליסטית, אליצור רמלה, שתפגוש בשבוע הבא את רמת השרון בקרב הבלתי נגמר ביניהן, הביסה ללא בעיה בביתה את מכבי אשדוד 71:91. הקבוצה של אורנה אוסטפלד גם נראית מוכנה לעימות כשהביסה בחוץ את מכבי רמת חן 77:96. בנות השרון, שעדיין ללא הפסד העונה, גברה בביתה על אליצור חולון 72:84. הפועל תל אביב, עדיין ללא ניצחון, הפסידה לבני יהודה 67:62.

היום, החמישה לנובמבר, מצוין יום השנה השלישי למותה של נילי נאתכו, שחקנית אליצור רמלה ונבחרת ישראל לשעבר, שנספתה ביחד עם אחותה ובת דודתה בתאונת דרכים.

אליצור רמלה - מכבי אשדוד 71:91

הדאבליסטית פגשה במגרשה את הדרומיות, שבוע לפני הקרב הגדול מול רמת השרון. ברבע הראשון האורחות הצליחו להישאר צמודות, אבל החל מן הרבע השני הפער רק תפח והלך. הקבוצה של רבי עם ניצחון חמישי העונה.

את רמלה הובילו טנג'לה סמית' עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים, צ'סיטי מלוין תרמה 19 ו-12 ריבאונדים, לייני סלווין עם 17 ושי דורון עם 15. לאשדוד: איינה ווקר צלפה 28, ברנדי מקיין עם 19.

בנות השרון - אליצור חולון 72:84

הקבוצה של שיקי פלח שבה, אחרי המנוחה במחזור הקודם והיא ממשיכה לנצח. הערב היא השיגה את ניצחונה החמישי כשהיא היחידה עם מאזן מושלם בליגה. החולוניות הצליחו להחזיק צמוד את בנות השרון ואף הובילו עליהן בתום המחצית הראשונה 40:38, אלא שבמחצית השנייה התהפכו היוצרות. הבנות של פלח רצו, השאירו את חולון מאחור והנחילו להן הפסד שלישי העונה.

את בנות השרון הוליכו מיסטי וויליאמס, שקלעה 22 נקודות והורידה 10 ריבאונדים וטנישה רייט, שהוסיפה 21 נקודות וחילקה שמונה אסיסטים. לחולון: אלוין מנדנג צלפה 29 נקודות וקטפה 12 ריבאונדים, דטרינה וויט עם 21 נקודות ו-13 ריבאונדים.

מכבי רמת חן - אלקטרה רמת השרון 96:77

הקבוצה של אורנה אוסטפלד יצאה למשחק חוץ ברמת גן וחזרה משם עם ניצחון, הרביעי שלה העונה. כבר מן הרבע הראשון פתחו האורחות פער גדול מרמת חן, 26:12. עד סיום המשחק הפער רק צמח והלך, ובסיום 19.

את רמת השרון הובילה דיאנה ג'קסון עם 29 נקודות ו-13 ריבאונדים, ג'יה פרקינס הוסיפה 23 נקודות. את רמת חן: קאשה טרי רשמה 21 נקודות, אדווינה בראון תרמה 12.

הפועל תל אביב - בני יהודה 67:62

האדומות קיוו להשיג את ניצחונן הראשון בליגה מול הכתומות, אבל הן נותרו, גם לאחר המחזור החמישי, כקבוצה היחידה ללא ניצחון. הביתיות פתחו טוב והובילו 13:15, אלא שרבע שני, גרוע מבחינה התקפית, שכלל רק תשע נקודות לאדומות מול 22 של הכתומות היה סיפור המשחק. הפועל עוד הצליחה לצמצם בסוף הרבע השלישי, אבל בסוף, האורחות יצאו כשידן על העליונה, הרבה בעזרת 15 נקודות של לטנג'לה אטקינסון, בדרך לניצחון שני העונה על הקבוצה שממשיכה לסחוב את כל הליגה על גבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully