וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת תמיר כהן ואביו

אריק רחמיאן

5.11.2007 / 21:06

בנתניה לא מבינים מדוע הקשר משהה החתימה על החוזה המשודרג. מרין קיבל זימון לנבחרת קוסטה ריקה וישוב למשחק הליגה נגד בית"ר

במכבי נתניה שוברים בימים האחרונים את הראש ולא מצליחים להבין מדוע הקשר תמיר כהן ואביו משהים את תשובתם להצעה, שהוגשה להם לפני כשבועיים על ידי הבעלים דניאל יאמר, בה הוצע לשחקן לשדרג את שכרו באופן משמעותי ולהאריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות, ובתמורה להגדלת סעיף היציאה לחו"ל המצוי בחוזהו של השחקן מ-70 אלף דולר לכחצי מיליון דולר. נוסף על כך הציע גם יאמר להיכנס כשותף על הבעלות בכרטיסו של השחקן.

אחת הגרסאות הנשמעות בנתניה היא שככל הנראה התשובה נעוצה בעובדה שלשחקן ולאביו קיימת הצעה אטרקטיבית לעבור לשחק מחוץ לגבולות המדינה כבר בחלון ההעברות בינואר. חיזוקים לתסכולו הרב של הבעלים יאמר על המשא ומתן התקוע ניתן היה לשמוע בדברים שהטיח בשחקנים בסיום משחק התיקו בקרית שמונה, כשאמר בין היתר: "מי שחולם לשחק באירופה כמו ששיחק היום מוטב שישכח את זה מהר". בנתניה לא פוסלים על הסף את האפשרות כי הדברים הופנו גם לעברו של תמיר כהן. בסביבתו של השחקן אומרים הערב כי שאין שום הצעה לשחקן מחו"ל.

מכבי נתניה תפגוש בקופסא מחר (שלישי, 17:00) במסגרת המחזור השישי והאחרון בגביע הטוטו את מכבי הרצליה. לקבוצה מספיקה תוצאת תיקו כדי להעפיל לשלב הבא. למרות הרצינות הרבה וההיערכות למשחק של עטר וחניכיו, הרי שהמאמן ימשיך להעניק קרדיט לשחקנים שאינם מרבים לשחק בליגה. עטר צפוי לעלות הרכב זהה לזה שחילץ תוצאת תיקו ממכבי חיפה בשבוע שעבר.

אצטדיון הקופסא שעליו הוטל צו סגירה יוכל לארח את המשחק, במסגרת אישור מיוחד שניתן לקבוצה על ידי המשטרה כשיציע 5 יישאר סגור. כדי למשוך קהל הורדו מחירי הכרטיסים. כרטיס לילדים, נוער ונשים יעלה 20 ¤, מבוגר 40 ¤. בנתניה בטוחים שהמשחק בשבת הקרובה מול הפועל כפר סבא יתקיים בקופסא, כפי שתוכנן. לדעת ראשי המועדון, עבודות שיקום החומה יסתיימו עד יום חמישי. המשטרה תערוך סיור באצטדיון ותסיר את צו הסגירה. המשחק יתקיים בשבת (17:00, שידור ישיר בספורט 1). החלוץ איתי שכטר מחלים מפציעתו וערך היום אימון מלא. בנתניה מאמינים כי הפציעה בברכו נמצאת מאחוריו.

הבלם לואיס מרין קיבל הערב זימון לנבחרת קוסטה ריקה, שתערוך משחק ידידות מול פנמה ב-21 לנובמבר. עבור מרין מדובר בזימון מחודש. בנתניה קיבלו בסיפוק את זימונו של מרין, אך חששו כי הוא ייעדר מהמשחק נגד בית"ר. אלא שהקבוצה קיבלה התחייבות בעל פה מההתאחדות הקוסטה ריקנית כי הבלם ישוב לישראל עד ה-23 לחודש, מה שאומר כי הוא יוכל ליטול חלק בשני אימוני ההכנה למשחק. נתניה פירסמה הודעה: "המועדון מאחל הצלחה למרין בנבחרת. הצלחת שחקנינו בנבחרות הן הצלחות המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully