וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון, פשוט מושלמת

5.11.2007 / 22:35

הפועל חולון חזרה מפיגור דו ספרתי ברבע רביעי מדהים, ניצחה את עירוני רמת גן 85:94 באולם הפחים, ושמרה על מאזן מושלם בליגה

קבוצה ממוצעת בליגת העל כבר הייתה מתפרקת מזמן במשחק כזה. הפועל חולון, כבר למדנו, היא יותר מקבוצה ממוצעת העונה בליגת העל. למעשה, כבר אחרי שני מחזורים היא הקבוצה היחידה חוץ ממכבי תל אביב שמחזיקה במאזן מושלם.

במשך שלושה רבעים הכל הלך נגדה. מורן רוט, מצטיין המחזור הראשון, לא הפסיק לאבד כדורים, הגארדים התבלבלו ומהצד השני - לרמת גן הכל נכנס. בריאן טולברט ומייקל קיובלר עשו צחוק מההגנה של חולון וזה הגיע עד ליתרון 59:72. ברבע האחרון קיבלנו את חולון ש-3,000 האוהדים באולם הפחים כל כך חיכו לה, חולון שיכולה להגיע רחוק השנה. פי.ג'יי טאקר הדהים במספר פעולות במאני טיים, שעשו את התפנית במשחק. טרה סימונס פשוט זרם איתו וטוני ווישהאם עשה את העבודה השחורה.

העומק בסגל של חולון הכריע בסופו של דבר את המשחק, אבל מול מכבי תל אביב והפועל ירושלים, מיקי דורסמן יצטרך לדעת איך לנצל טוב יותר את העומק הזה. רמת גן? היא יכולה לעשות עוד הרבה צרות העונה בליגת העל ואין ספק שנרצה לראות המשכיות מצמד הישראלים הדומיננטי שלה במשחק הזה - אלישי כדיר וניר כהן האלוני יחסית, שנתן משחק אדיר עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים. לשני אלה יחבור מהמשחק הבא אורי יצחקי, שנעדר בגלל פציעה.

לפני פתיחת המשחק התקיימה דקת דומיה לזכרו של שחקן הקבוצה לשעבר, עופר אשד, שנפטר השנה.

מהלך המשחק

הפועל חולון פתחה בסערה ועלתה ל-0:4, אבל המשחק המהיר שלה גרם גם לכמה שגיאות, ורמת גן, בעזרתם האדיבה של ניר כהן ואלישי כדיר, הצליחה להיכנס למשחק ולעלות ליתרון מפתיע של 7:13. רמת גן נעזרה גם בשחקן הרכש החדש שלה, ג'רום ביזלי, כדי לשמור על היתרון, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 17:21.

פתיחת הרבע השני הייתה שייכת לבריאן טולברט, שטייל בקלילות מול ההגנה של חולון והוביל את רמת גן ליתרון 25:32. טוני ווישהאם נכנס לשחק ותרם שלשה לחולון, מאליק דיקסון הוסיף עוד חמש נקודות משמעותיות והמארחים צימקו ל-37:35. בסופו של דבר, טרה סימונס הישווה בזריקה עם הבאזר והמחצית הראשונה הסתיימה ב-41:41.

רמת גן פתחה את הרבע השלישי בריצת 0:12 תוך כדי שהיא נעזרת בעבירה בלתי ספורטיווית של ראיין לקסר, ובריאן טולברט העלה אותה ליתרון דו ספרתי, 43:53. טולברט הפציץ, אבל בשלב מסויים התחיל להחטיא וזה היה סימן למומנטום של החולונים, שצימקו ל-61:59, בעזרתם של קמפבל ודיקסון. האורחים התאוששו עם ריצת 0:12 תוך כדי עבירה חמישית ללקסר ועבירה טכנית לספסל של חולון, וסיימו את הרבע השלישי ביתרון שיא, 59:72.

הפועל חולון פתחה את הרבע האחרון בריצת 2:13 וצימקה ל-74:67 אחרי 4:10 דק', בעיקר בזכות התעוררות של טי.ג'יי טאקר. זה לא נפסק ומי שדאג לשיוויון אחרי כל כך הרבה זמן היה עמית תמיר, במקביל, החברים שלו המשיכו לעשות את העבודה בהגנה. מהלך מרהיב של טאקר העלה את חולון ליתרון ראשון מאז תחילת המשחק והריצה כבר גדלה ל-2:22. 2:45 דק' לסיום המשחק, סימונס סיים מתפרצת בדאנק והעלה ל-77:84, רמת גן המשיכה להיראות אבודה לגמרי. דקה לסיום היא עוד צימקה למינוס 3, אבל שלשה של טוני ווישהאם סגרה עניין.

קלעו לחולון: פי.ג'יי טאקר 17 ו-8 ריבאונדים, אריק קמפבל (7 מ-8 ל-2 ו-9 ריבאונדים) ומאליק דיקסון 16 כל אחד, טוני ווישהאם 15, טרה סימונס 10, ריאן לקסר 6, מורן רוט (6 איבודים ו-6 אסיסטים) ועמית תמיר 4 כל אחד, אבישי גורדון וגוני יזרעאלי 3 כל אחד.

קלעו לרמת גן: מייקל קיובלר 26 (6 מ-10 לשלוש) ו-5 אסיסטים, ניר כהן 19 (5 מ-8 ל-2) ו-8 ריבאונדים, בריאן טולברט 18, ג'רום ביזלי ואלישי כדיר 10 כל אחד, דורון קרמר 3, שמוליק ברנר 2.

"יש לנו עוד הרבה עבודה"

מאמן הפועל חולון מיקי דורסמן אמר בסיום המשחק: "הקהל הזה שווה לפחות 15 נקודות. אנחנו ניזונים ממנו, אבל זה חוזר אליהם. בסך הכל, הקהל מלווה אותנו לאורך כל הדרך ואנחנו מודים לו. מצד שני, יש לנו עוד הרבה עבודה. תמיד כיף לנצח".

כוכב המשחק טי.ג'יי טאקר: "הם נלחמו חזק, אבל היה לנו יותר ביטחון בעצמנו ועשינו את זה. הקהל עזר לנו בדקות המכריעות, קשה לתאר את העזרה שלו, היה מדהים".

מאמן עירוני רמת גן רובי בלינקו: "מה שקרה ברבע האחרון זה שהעומק של חולון הכריע את המשחק ברבע האחרון. טאקר לקח את המשחק במו ידיו, לנו לו הייתה תשובה והגבוהים שלנו לא היו מספיק טובים. אנחנו צריכים לקחת את זה לתשומת ליבנו, אבל אני גאה בבחורים שלי ואני חושב שאנחנו יכולים להיות הרבה יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully