וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנג'ר וויגאן פוטר, מנ' סיטי ניצחה את סנדרלנד

5.11.2007 / 17:39

כריס האטצ'ינגס סיים את דרכו בקבוצה שירדה מתחת לקו האדום. התכולים גברו 0:1 על הקבוצה של קין ועלו למקום השלישי בליגה

וויגאן אתלטיק, הממוקמת במקום ה-18 מתוך 20 בפרמיירליג, הודיעה היום (שני) על שחרורו של המנג'ר כריס האטצ'ינגס בעקבות חוסר שביעות הרצון ממצבה של הקבוצה. וויגאן, שהשיגה 8 נקודות בלבד ב-12 מחזורים, ירדה מתחת לקו האדום אחרי ההפסד 2:0 לצ'לסי בשבת.

יו"ר הקבוצה דייב וולאן אמר היום: "זו הייתה החלטה קשה מאוד עבורנו, אבל היינו חייבים לעשות צעד משמעותי לטובת המועדון. נשקיע את כל האנרגיות שלנו במציאת המחליף שיעצור את הנסיגה שלנו ויחזיר אותנו קדימה".

פרנק בארלוו, שהיה עוזרו של האטצ'ינגס, יחליף אותו על הקווים עד שיוחתם מחליף באופן רשמי. האטצ'ינגס, שהחזיק מעמד בתפקיד המנג'ר שישה חודשים ולפני כן היה עוזר המאמן, אמר לאחר פיטוריו: "אני גאה במה שהשגתי כאן, עלינו ליגה פעמיים, הגענו לגמר הגביע ושיחקנו שלוש עונות מכובדות ברמות הגבוהות ביותר".

מנצ'סטר סיטי-סנדרלנד 0:1

הקבוצה של סוון גוראן אריקסון פגשה הערב (שני) בסיטי אוף מנצ'סטר סטאדיום את החתולים השחורים של רוי קין, במשחק הנעילה של המחזור ה-12 בפרמיירליג. התכולים ביקשו להתאושש מהמפלה במחזור הקודם (6:0) לצ'לסי של אברהם גרנט.

67 דקות אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לכבוש, אלא שאז מהלך מצוין של התכולים הניב את שער הניצחון. חאבייר גארידו הספרדי הוריד בראש באגף שמאל לדריוס ואסל, שהסתובב והרים מצוין לצד השני. סטיבן איירלנד הגיע מאחור ושלח טיל יפהפה מהאוויר פנימה. בדקה ה-72 הייתה לסנדרלנד הזדמנות טובה להשוות כשגרנט לידביטר בעט מפינת רחבת החמש, אבל הכדור שלו נהדף.

זה אמנם לא 0:6 והסיטי גם לא נתנה תצוגה גדולה, אבל היא משיגה ניצחון שמיני בליגה, בפתיחה הכי טובה בהיסטוריית הפרמיירליג שלה. שלוש הנקודות מעלות אותם למקום השלישי (25 נקודות), על חשבונה של צ'לסי (24 נקודות) ומצמידות אותה ליריבתה המושבעת, מנצ'סטר יונייטד, ולארסנל, המוליכות, עם 27 נקודות. רוי קין וחניכיו לא מצליחים לברוח מהתחתית והם רק נקודה מעל הקו האדום.

  • עוד באותו נושא:
  • סנדרלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully