וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מפנטזים על אירופה בדוחא

יצחק סולומון

5.11.2007 / 14:51

במסגרת חגיגות ה-60 למדינת ישראל צפוי אצטדיונה של בני סכנין לארח קבוצה בכירה מאירופה. חלאיילה נעדר מהאימון

קבוצה בכירה מאירופה מתוכננת להגיע למשחק חגיגי בדוחא, מול קבוצת בני סכנין, במסגרת חגיגות ה-60 למדינת ישראל. את האירוע אמור לארגן משרד החינוך במחוז הצפון. כמו כן, במסגרת החגיגות, יגיעו שחקני, מאמני ומנהלי הקבוצה האורחת לבתי ספר ברחבי הצפון, וירצו בפני התלמידים על נושאים שונים הקשורים בספורט ובדו קיום.

מנהלת מחוז הצפון של משרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון: "אירועי ה-60 למדינה יבטאו את התרבות הישראלית, שיצרה בצפון מעין מכלול מופלא של ערכים, מסורת ומורשת יהודית, ערבית, דרוזית, בדואית וצ'רקסית, שכאילו נצרפה והותכה לתבנית ייחודית וקסומה, אשר למרות הקשיים, מבדלת את הצפון מכל המדינה".

המחוז הצפוני הקים ועדה מיוחדת שתפקידה לארגן את החגיגות. דובר המחוז, דוד גורלי: "אין ספק שקבוצת הכדורגל בני סכנין היא דוגמה מצוינת לאחווה, שיתוף פעולה, ודו קיום. הכדורגל הוא שפה בינלאומית ומקרב לבבות. נדאג לתת לקבוצה ביטוי נרחב במסגרת החגיגות".

באימון היום בבוקר (שני) עמד לרשות המאמן אלישע לוי סגל מלא, למעט הקשר חאלד חלאיילה, שנפצע במשחק נגד הפועל כפר סבא. במשחק גביע הטוטו בקריית שמונה (שלישי, 14:30), יאפשר המאמן לוי מנוחה למספר שחקני הרכב. בקבוצה העלו את שמו של חלוץ הפועל פתח תקווה, אחמד קאסום, כמי שעשוי להצטרף בחודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully