וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ"ת פנתה, הרצליה הורידה את מחירי הכרטיסים

5.11.2007 / 14:52

חוג האוהדים של מכבי פ"ת פנה להנהלת הרצליה. עומר גולן מגבה את האוהדים: "הבדיחה עם המונית כבר לא תופסת לגביכם"

אוהדי מכבי פתח תקוה התקשרו היום (שני) להנהלת מכבי הרצליה וביקשו להוריד את מחירי הכרטיסים לקראת המפגש בין הקבוצות בסוף השבוע. האוהדים פנו לבעלים אריאל שיימן ולמנכ"ל, שמעון מסיקה, שנעתרו לבקשתם. בפתח תקוה צופים כי לאור ההצלחה היחסית של הקבוצה עד כה, ולאור העניין הרב שנוצר סביב הקבוצה, מחירי כרטיסים נמוכים יחסית עשויים להעלות את רמת הביקוש לכרטיסים. בחוג האוהדים העריכו שאם רמת מחירי הכרטיסים (80 שקלים למבוגר, 40 לנוער וחיילים) תרד, 800 אוהדים לפחות יגיעו למשחק, לא מעט יחסית לכמות האוהדים הממוצעת של הקבוצה במשחקי חוץ. בהרצליה הסכימו להוריד את מחירי הכרטיסים למבוגר ב~25 אחוז (60 שקלים).


החלוץ עומר גולן פרסם הודעה שניה באתר האוהדים של הקבוצה. כזכור, החלוץ פרסם הודעה חריפה על אוהדי הקבוצה, שכמה מהם כתבו באתר שיש להם הרושם שהוא "פתח רגליים" לגיא לוזון והפועל תל אביב. בהודעה הראשונה כתב גולן: "כדאי מאד שתיזהרו בלשונכם. אתם אומרים שמכרנו את המשחק? אז לכל אותם אוהדים מגעילים: אולי עכשיו תבינו למה פחות ופחות שחקנים הולכים לקהל, מכיוון שברוב שלבי המשחק שרקתם בוז. רק אחרי שכבשנו התחלתם לשיר, וגם זה לדקה. אני יודע שזה לא כולם, את הרוב אני מאד אוהב ומעריך, אבל לאותם אוהדים שחיכו שנפסיד היום - מצטערים שניצחנו", הוא כתב בשמם של חבריו לקבוצה. "ולאוהדים האמיתים - מצטערים שלא נראינו טוב, אבל במשחק כזה הכי חשובות הנקודות. נ.ב, זה עומר גולן שרצה יותר מכולם לנצח היום".


אמש פרסם חוג האוהדים הודעת תמיכה בחלוץ בעקבות דבריו. בהודעה השניה ששלח החלוץ אתמול הוא כתב: "למען הסדר הטוב, לא אכפת לי שאתם מבקרים אותנו או שאומרים שאני חלש ולא מגיע לי לשחק. זו זכותכם. אבל להגיד שמכרתי את המשחק? שלא רציתי לשחק? זה מרתיח אותי. לכן באה התגובה שלי אתמול. מצטער אם פגעתי במישהו לא זאת הייתה הכוונה פשוט תבינו שלפורום שלכם יש כח". בהמשך עודד גולן את האוהדים כשאמר: "הבדיחה עם המונית כבר לא תופסת. כל הכבוד לכם על כך. הבעיה היחידה שלנו עכשיו היא בעמדת המאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully