וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בחיפה על מליקסון: "מאור אוכל את הלב"

5.11.2007 / 14:53

בקבוצה טוענים שהקשר מנותק בגלל מעמדו המקצועי: "לוי לא סופר אותו". התלבטות לגבי שחרור הזרים בינואר, ההדורים בין חרזי ולוי יושרו

במכבי חיפה כועסים על גוסטבו בוקולי. הקשר הברזילאי החמיץ אתמול כדור עונשין מ-11 מטר, ולטענת גורמים בחיפה המאמן רוני לוי הביע את מורת רוחו בעקבות ההחמצה. לוי אמר לסובבים אותו לאחר המשחק כי בוקולי בעט את הפנדל ברשלנות ולא מתוך אחריות לקבוצה.

אלון חרזי, שתורגל במהלך השבוע שעבר בהרכב, לא פתח ועזב את המגרש מבלי לדבר עם השחקנים. לוי זימן את השחקן הוותיק לשיחה בה ההדורים יושרו. לוי הבהיר לחרזי את חשיבות התרומה שלו לפן המקצועי והחברתי וכן הבטיח לחרזי יותר דקות משחק בעתיד.

שחקנים בקבוצה טוענים שהקשר מאור מליקסון "מנותק" מהקבוצה בעקבות מעמדו המקצועי. "רוני לא סופר אותו, הוא יושב ביציע ואוכל את הלב", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "לפי מה שהוא מספר, מאור ממש לא חושב לעזוב, אבל אם גם במצב שבו רוני משחק עם חמישה קשרים הוא לא מוצא את עצמו, מתי הוא כן ישחק? הוא בטח לא הגיע למכבי חיפה בשביל להיות שחקן של גביע הטוטו". רוני לוי אמר לוואלה! ספורט: "קורה ששחקן לא נכלל בסגל בשבוע מסוים. יכול להיות שמאור ייכלל בסגל בשבוע הבא". מליקסון פתח העונה פעם אחת בהרכב, נכנס שלוש פעמים כמחליף, לא כבש או בישל וקיבל כרטיס אדום.

בקבוצה הביעו שביעות רצון ממספר שחקנים לאחר התיקו אתמול. מדובר בעיקר בבלם דקל קינן, שאף כבש שער חוקי שלא אושר, ובלם את התקפות הקבוצה האורחת. החלוץ יניב קטן זכה אף הוא לשבחים בעקבות משחקו.

רוני לוי עדיין מגבש החלטה את מי מהזרים לשחרר בינואר. המועמד הבכיר לעזוב הוא פיטר מסיללה, אבל בעקבות שביעות הרצון ממנו ייתכן שלוי יבחר בזר אחר. בעקבות היכולת הרעה שהציג אתמול הקשר הברזילאי פאוליניו, גורם בצוות המקצועי אמר הבוקר: "הוא עלה לשחק עם רגישות, אולי היה כדאי לוותר עליו. בכל מקרה, עד שלא התחיל המשחק לא היה ברור אם הוא יוכל לסחוב 90 דקות".

למרות המשחק אתמול, השחקנים ישובו להתאמן היום. מחר תשחק הקבוצה במסגרת גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד. לוי ייתן הזדמנות בעיקר לשחקנים המחליפים, וזה אומר שמליקסון, תומר חמד ואלון חרזי צפויים לפתוח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully