וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובה מרוצה, אינטר חמצמצה

5.11.2007 / 13:59

דל פיירו אחרי התיקו נגד אינטר: "לא הגיע לנו להפסיד, הרצון הוא כלי הנשק שלנו". מאנצ'יני מאוכזב: "למדנו לקח". רונאלדו בסגל מילאן מול שחטאר

בטורינו ציפו למשחק הזה בכליון עיניים, ובסופו של דבר יובנטוס סיימה בתיקו 1:1 את מפגשה עם אינטר, לא לפני כמה רגעים מותחים שעברו על אוהדי הגברת הזקנה. רק 13 דקות לסיום כבש המחליף מאורו קאמורנסי את שער השוויון עבור יובה, ושיחרר אנחת רווחה באיצטדיון האולימפי של טורינו.

"לא הגיע לנו להפסיד במשחק", אמר קפטן יובה, אלסנדרו דל פיירו, "הוכחנו פעם נוספת שיש לנו את הרצון לנצח, כלי הנשק שלנו לעונה הנוכחית. אינטר קבוצה עמוקה, נאבקנו כדי ליצור הזדמנויות". הנסיך הביע אופטימיות לגבי המשך העונה. "הפער בינינו לאינטר? הוא לא כזה גדול, אבל קיים. הם משחקים יחד כמה שנים".

מאמן הזברות קלאודיו ראניירי הודה כי "אינטר היתה טובה מאיתנו", ומאמן הנראזורי, רוברטו מאנצ'יני מסכים לכל מילה. "אני מצטער על התוצאה כי הגיע לנו ניצחון", אמר באכזבה מאנצ'יני, "היינו צריכים להיות יותר חדים מול יובה, כי היא לעולם לא נכנעת. זה ישמש אותנו כלקח".

רונאלדו כבר לא יכול לחכות יותר

יכול להיות שרונאלדו יחזור לשחק כבר מחר (שלישי) נגד שחטאר דונייצק? הברזילאי חזר להתאמן עם הרוסונרי, והוא בסגל למפגש גביע האולופת שייארך באוקראינה. "אני מאושר לחזור לקבוצה, ולשחק", אמר הפנומן שמאז אמצע העונה שעברה לא השתתף בצ'מפיונס ליג.

עקב הבעיות בהתקפת מילאן, אלופת אירופה מצפה לשובו של רונאלדו בכליון עיניים, והברזילאי לא חושש מציפיות שתולים בו. "תמיד הגבתי טוב ללחץ, ואני יודע מה אני מסוגל לתת למילאן. עכשיו, אני רק רוצה לעלות לכר הדשא ולהבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully