וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלבנדיאן כבר בעשירייה הראשונה

5.11.2007 / 11:03

הארגנטינאי שזכה גם בטורניר פאריס זינק 12 שלבים בדירוג העולמי והתמקם במקום התשיעי. שחר פאר נותרה במקום ה-18

טניסאיות הצמרת של סבב ה-WTA שבתו השבוע מפעילות לקראת טורניר המאסטרס שייפתח מחר וגם שחר פאר, כמו כל 20 המדורגות ראשונות בעולם, שמרה הבוקר (שני) על מקומה בדירוג, ונותרה במקום ה-18. את העשירייה הראשונה ממשיכה להוביל ז'סטין הנין בפער עצום, כשאחריה מדורגות על פי הסדר סבטלנה קוזנצובה, ילנה יאנקוביץ', אנה איבנוביץ', סרנה וויליאמס, מריה שראפובה, אנה צ'קבטאדזה, ונוס וויליאמס, דניאלה האנטוחובה ומריון ברטולי. ציפי אובזילר רשמה עלייה של שישה מקומות אל המקום ה-84.

גם דודי סלע לא רשם תזוזות בדירוג השבוע והוא עדיין ממוקמם במקום ה-73. הראל לוי עלה מקום אחד למקום ה-180. נועם אוקון צנח 12 מקומות את המקום ה-235.

לעלייה המרשימה של השבוע אחראי, פעם נוספת, דויד נלבנדיאן, שקטף השבוע גם את התואר בטורניר פאריס, מה שזיכה אותו בזינוק של 12 מקומות בדירוג, והוא כבר במקום התשיעי. ריצ'רד גאסקה, שתפס את הכרטיס האחרון לטורניר המאסטרס בשנחאי בשבוע הבא, קפץ חמישה מקומות למקום השמיני, כשפרננדו גונזאלס עלה למקום השביעי. ששת הראשונים - רוג'ר פדרר, רפאל נדאל, נובאק דיוקוביץ', ניקולאי דוידנקו, אנדי רודיק ודויד פרר - שמרו על מקומם בצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully